Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Abildtrup og Rasmussen mener ikke at Ramon bliver klar til kampen i morgen .. mon ikke Ludwig får comeback i cf, og måske ser vi KEP på bænken. Der meldes iøvrigt også at OB de seneste 14 dage udenlukkende har trænet på kunstbanen for at så godt forberedte som muligt.

    https://www.fyens.dk/fodbold/Abildtr...rtikel/3303555

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
    Jeg kan kun regne os ned på en 7. plads i det scenarie. Er der noget jeg har overset?
    Ja det ser sådan ud. Til gengæld er en 11. plads ved nederlag muligt :)

    Leave a comment:


  • Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sjov detalje. Vi kan vinde 1-0 på søndag (ikke at det er realistisk) og .... rykke ned som nr 9 når runden er færdigspillet. Ja det kan lade sig gøre. Så lige er rækken.
    Jeg kan kun regne os ned på en 7. plads i det scenarie. Er der noget jeg har overset?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sjov detalje. Vi kan vinde 1-0 på søndag (ikke at det er realistisk) og .... rykke ned som nr 9 når runden er færdigspillet. Ja det kan lade sig gøre. Så lige er rækken.
    Ja, og det er i virkeligheden "en rigtig kedelig nyhed" .. hvis det skulle ske

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Sjov detalje. Vi kan vinde 1-0 på søndag (ikke at det er realistisk) og .... rykke ned som nr 9 når runden er færdigspillet. Ja det kan lade sig gøre. Så lige er rækken.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Okay, hvis FCN er uambitiøse i sit spil, er det spil der har hersket de sidste mange kampe i OB så ambitiøst ... jeg forsøger at forstå din tankegang og hvad "ambitiøst" betyder for dig.
    Havde ikke lige set dit spørgsmål. Jeg har ikke kommenteret på OB men fcn. Det er uambitiøst at stille op til europæiske udekampe og tro de er Barcelona. De repræsenterer Danmark og burde sætte en ære i at hente gode resultater. Men hele konceptet går bare ud på at få sendt den næste spiller afsted. Mange gange til de mest obskure steder. Bare der er penge til bagmændene. Kan godt forstå FCK var pisset over de fik deres optjente plads i CHL for en del år siden efterhånden.
    Derfor mener jeg de spiller uambitiøst og naivt i Europa.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Okay, hvis FCN er uambitiøse i sit spil, er det spil der har hersket de sidste mange kampe i OB så ambitiøst ... jeg forsøger at forstå din tankegang og hvad "ambitiøst" betyder for dig.
    At spille efter at vinde sine kampe er uambitiøst?

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vi er enige i at de er dårlige internationalt, de er dag ikke så pinlige som Herning/Ikast imo.
    Haha. FCM har trods alt slået Southampton ud af turneringen og slået Manchester United hjemme. Det er sgu en spøjs standard for at være "pinlige" i Europa.

    Leave a comment:


  • wipf
    replied
    Jeg nåede desværre ikke rigtigt at observere andet, da det var ret tilfældigt jeg kom forbi, så havde ikke meget tid. I starten af træningen blev han taget til side og stod lidt med en træner alene og så så jeg ham gå i omklædningsrummet. Jeg ved dog ikke, om han kom tilbage på træningsbanen eller hvad det drejede sig om, da jeg var nødt til at smutte.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Jeg er en sucker for træningsupdates. Hvad ellers observerede du?

    Leave a comment:


  • wipf
    replied
    Det lignede at Leuwin udgik fra dagens træning.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Enig. Fcn er miniputter i sammenligning med Jyderne. Det ændrer dog ikke på at fcn er dårlige til europæisk fodbold. Og har altid været det.
    Vi er enige i at de er dårlige internationalt, de er dag ikke så pinlige som Herning/Ikast imo.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja men nu bar det deres spil/præstationer i Europa jeg påpegede, og der har jeg svært ved at få øje på noget snit over vestjydernes spil hvilket vel også derfor de aldrig præsterer internationalt.
    Ikast har så også et langt større spillerbudget end FCN.
    Enig. Fcn er miniputter i sammenligning med Jyderne. Det ændrer dog ikke på at fcn er dårlige til europæisk fodbold. Og har altid været det.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nej det var sørgeligt de røg glansløst ud. Men de har et helt anderledes internationalt snit over deres spil. Der er en årsag til Fcm ligger langt foran fcn i superligaen.
    Ja men nu bar det deres spil/præstationer i Europa jeg påpegede, og der har jeg svært ved at få øje på noget snit over vestjydernes spil hvilket vel også derfor de aldrig præsterer internationalt.
    Ikast har så også et langt større spillerbudget end FCN.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Bastarden Ikast/Herning klarer sig heller ikke bedre i Europa end FCN gjorde.
    Nej det var sørgeligt de røg glansløst ud. Men de har et helt anderledes internationalt snit over deres spil. Der er en årsag til Fcm ligger langt foran fcn i superligaen.

    Leave a comment:

Working...
X