Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander

    Fedt? Jeg er nærmere bekymret, for det må betyde det ser skidt ud på målmandsfronten i Danmark
    Eller også ses der et potentiale som vi som farvede fans ikke ser så meget da vi kigger på klubbens resultater og man jo som fans typiske er de mest kritiske :).

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er superfedt.for OC og for OB. Jeg håber inderligt han holder niveauet og kommer til u21 em og gør det fantastisk der også.

    Det viser at de tror på ham. Nu mangler vi lige han tager næste step og bliver kamp afgørende.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Tillykke til vores OC med landsholdsudtagelsen på trods af omstændighederne. Fedt at se at vores landsholdstræner vurderer ham værende landets 4/5, bedste målmand

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ni-nye/8358619
    Det er superfedt.for OC og for OB. Jeg håber inderligt han holder niveauet og kommer til u21 em og gør det fantastisk der også.


    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Tillykke til vores OC med landsholdsudtagelsen på trods af omstændighederne. Fedt at se at vores landsholdstræner vurderer ham værende landets 4/5, bedste målmand

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ni-nye/8358619

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Oliver på rundens hold for 3. uge i træk
    Og udtaget til U21

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oliver på rundens hold for 3. uge i træk

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Det ville faktisk være et logisk skifte.
    Jeg læste en gang at FCM har et monster af en Islandsk u21 keeper i stalden, dog pt. udlejet til Fredericia. Da han var udlejet til Aarhus fremad i forrige sæson blev han fremhævet som 2. Divs. med afstand bedste spiller. Jeg aner ikke hvad han er for en størrelse, og OC spiller fast på et langt højere niveau, men man kan da håbe på at FCM satser på deres egen mand fremfor at fiske i OB. Ellers må de betale hvad han koster.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Største frygt er at Herning/Ikast køber ham
    Det ville faktisk være et logisk skifte.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Største frygt er at Herning/Ikast køber ham
    Den havde jeg ikke overvejet. Tak for fremtidige mareridt Magge

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    I know. Det er bare tit i disse U21 de kan sælge sig selv for større beløb. En ung U21 måmand fra Danmark der spiller stærke kampe burde kunne indbringe 2+ mill euro i næste sæson hvor HC måske er klar til at tage springet
    Største frygt er at Herning/Ikast køber ham

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Selvfølgelig er der fejl, han er ung og kun været fast i en sæson og tror på han får luet ud fejlene.
    Jeg er mere bekymret over mængden af fejl hos Tverskov end jeg er gor fejlene hos OC.
    I know. Det er bare tit i disse U21 de kan sælge sig selv for større beløb. En ung U21 måmand fra Danmark der spiller stærke kampe burde kunne indbringe 2+ mill euro i næste sæson hvor HC måske er klar til at tage springet

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fedt. Vi ved jo han kan lave de store redninger. Og hvis han kan få luget lidt ud i fejlene bliver han en klassemålmand
    Selvfølgelig er der fejl, han er ung og kun været fast i en sæson og tror på han får luet ud fejlene.
    Jeg er mere bekymret over mængden af fejl hos Tverskov end jeg er gor fejlene hos OC.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Fin kamp, krydret med en assist til 1-1 i 95. minut...
    I en kamp hvor den danske gejst var ret afdæmpet kunne Oliver godt være kandidat til mom.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Fin kamp, krydret med en assist til 1-1 i 95. minut...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fedt. Vi ved jo han kan lave de store redninger. Og hvis han kan få luget lidt ud i fejlene bliver han en klassemålmand
    Og så skal han sælges. Måske kan man få 1 mill euro. I/A

    Leave a comment:

Working...
X