Oprindeligt indsendt af Århusianer
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD BIF-OB mandag 22./10. 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægGreve har boldkvalitet. Det er tempoet den kniber med - det er vores udfordring på midtbanen generelt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægCarsten Sæbye, ja han kan godt være træls
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægHan har minimum 5 situationer i alle kampene, hvor han helt misforstår hvad der foregår på banen. 'Især dommerkendelser er han tit helt blank på. Øv. Kommentatorer er så en fornøjelse, når de aner hvad de taler om. Heldigvis synes jeg Graulund plejer at være rigtig god.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægHan har minimum 5 situationer i alle kampene, hvor han helt misforstår hvad der foregår på banen. 'Især dommerkendelser er han tit helt blank på. Øv. Kommentatorer er så en fornøjelse, når de aner hvad de taler om. Heldigvis synes jeg Graulund plejer at være rigtig god.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDe bliver at skamrose den dårlige tyske målmands redning på BKs flotte detalje. Men han ramte hans ben. Målmanden behøvede ikke engang at flytte foden.
Vi er ved at komme lidt mere ind i kampen.
Comment
Comment