Oprindeligt indsendt af Prins Henrik

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Fortsæt boykot!

Collapse

X
- 

Hvorfor læser du ikke bare indledningen, hvori argumenterne er, i stedet for at spille pigefornærmet? Der er vel ingen grund til at jeg skal gentage mig selv igen og igen.

- 

At stikke halen mellem benene og stikke af på den her måde klæder dig overhovedet ikke.Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægJa, men det gider jeg ikke igen. Læs første indlæg i tråden og du har din uddybning.

Hvor blev den saglig debat af?
 Leave a comment:
- 

Denne her hypotese om, at manglende stemning giver bedre resultater. Hvordan redegør den for udesejren mod Vejle med enorm stærk opbakning og fuld smadder på vokalen fra sidelinjen?Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægJa, men det gider jeg ikke igen. Læs første indlæg i tråden og du har din uddybning.
 Leave a comment:
- 

Kan du uddybe hvorfor du mener at manglende stemning giver bedre resultater?Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægPå en god dag kan de officielles opbakning sammenlignes med FCN eller Helsingørs, og det mener jeg positivt. Boykotten kom på et fænomenal vigtigt tidspunkt, og jeg var den eneste der lykønskede beslutningen. Jeg kender mit hold, og ved, hvad de ikke har brug for.
 Leave a comment:
- 

Du er højest sandsynligt syg, det siger flere jeg kender i Vejle, derfor vil jeg som humanist ikke ignorere dig. Du kan altid skrive, hvis du tale om det..Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægManden er syg. Han vil ikke have hjælp, så bare ignorer ham.Last edited by RMN; 11-11-2018, 23:35.
 Leave a comment:
- 

På en god dag kan de officielles opbakning sammenlignes med FCN eller Helsingørs, og det mener jeg positivt. Boykotten kom på et fænomenal vigtigt tidspunkt, og jeg var den eneste der lykønskede beslutningen. Jeg kender mit hold, og ved, hvad de ikke har brug for.Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægDu har jo ikke ret ;) efter de uofficielles boycut. Har de officielle jo taget over. Ja niveauet er langt fra de uofficielles. Men der forsøges med sang osv. Og med fint niveau til tider
 Leave a comment:
- 

Du har jo ikke ret ;) efter de uofficielles boycut. Har de officielle jo taget over. Ja niveauet er langt fra de uofficielles. Men der forsøges med sang osv. Og med fint niveau til tiderOprindeligt indsendt af RMN Se indlægJeg nød kampen ledsaget af en nisseøl. Desuden er det ikke lort, at påpege at man havde ret. Nogle er bare lidt trætte af det faktum.
 Leave a comment:
- 

Jeg nød kampen ledsaget af en nisseøl. Desuden er det ikke lort, at påpege at man havde ret. Nogle er bare lidt trætte af det faktum.Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlægHold da fest, RMN. Fejret sejren med lidt for stærke sager? For det kan ikke være eufori, der kan få folk til at lukke så meget lort ud!
 Leave a comment:
- 

Hold da fest, RMN. Fejret sejren med lidt for stærke sager? For det kan ikke være eufori, der kan få folk til at lukke så meget lort ud!
 Leave a comment:

Leave a comment: