Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fortsæt boykot!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ikke nødvendigvis; grunden til at denne særskilte troll fortsætter er f.eks at en tråd, der burde være blevet ignoreret nu er oppe på 3 sider med indlæg; grunden til at trollen kan fortsætte og har fortsat igennem så lang tid er fordi: 1) Folk kan ikke lade være med at skrive til ham. 2) Folk lappede de falske rygter i sig og valgte i flere tilfælde ikke at stille spørgsmålstegn ved dem; og tilmed forsvare vedkommendes ret til at komme med rygter. 3) Al opmærksomhed fodrer en troll; inklusiv mit eget indlæg.

    Det kan meget vel være vedkommende er en sølle stakkel; men jeg har personlig erfaring med trolls, der igennem en pæn årrække gjorde det udelukkende, fordi det var sjovt; og jeg ved at disse folk er ganske afbalancerede mennesker. De er ikke stakler; just douchebags.

    MvH ChrisOB
    Det er en regulær svinestreg gang på gang at tilskrive min tilstedeværelse på forum med at jeg ønsker at genere nogen. Det har aldrig været tilfældet, og modsat mange andre brugere, bruger jeg ikke latrinær retorik og kalder folk for troll, svin etc. Det er under mit niveau. Bevares, jeg har da anfægtet en debattørs formulerings- og staveevner, men det skyldtes at jeg ikke forstod helheden. Ganske simpelt. Modsat dig Chris, der taler med to tunger, siger jeg min mening. Om det handler om taber-kultur, hooligans eller dårlig kvalitet i debatten, som alle er ømtålelige emner, så skriver jeg fra hjertet om det, der går mig på. Noget du aldrig ville turde. Jeg kan godt gå ned på et træls niveau og sige, at jeg med stor sandsynlighed har set flere OB-hjemme kampe end den gængse fynbo, selvom jeg i 10 år ikke har boet på øen. Jeg har nok også overværet flere træninger. Jeg har et kæmpe netværk i og omkring OB, men efter udrensningen af LO, Viggo og Brink, har min info fra VIP været sparsom. Det indrømmer jeg. Især Brink og hans følge kunne man få en masse sjov ud af efter noget vin. For at runde af, så er hele ideen om falske rygter nok noget der har bund i at nogle spillerhandler ikke kunne gennemføres, og så må ham der lækkede navnet stå for skud. Den tager jeg gerne. Det er der trods alt mere mand i end at stå og være pigefornærmet bagefter, og kalde en bidrager for løgner.
    Last edited by RMN; 26-09-2018, 23:26.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ej, altså.

    Bare fordi han har oprettet så mange brugere, at det ikke kan tælles på to hænder, og efterfølgende brugt de brugere til at snakke indbyrdes(altså med sig selv) samt brugt dem til at forsøge at stille hovedbrugeren i et bedre lys, og opdigtet et hav af rygter hvor ikke ét eneste nogensinde er blevet til noget. Og lyve massivt om alt hvad han har foretaget sig herinde. Og så igennem et helt årti...!!! Så er man altså ikke troll....

    ...så er man en sølle stakkel, som egentlig burde få noget hjælp.
    Ikke nødvendigvis; grunden til at denne særskilte troll fortsætter er f.eks at en tråd, der burde være blevet ignoreret nu er oppe på 3 sider med indlæg; grunden til at trollen kan fortsætte og har fortsat igennem så lang tid er fordi: 1) Folk kan ikke lade være med at skrive til ham. 2) Folk lappede de falske rygter i sig og valgte i flere tilfælde ikke at stille spørgsmålstegn ved dem; og tilmed forsvare vedkommendes ret til at komme med rygter. 3) Al opmærksomhed fodrer en troll; inklusiv mit eget indlæg.

    Det kan meget vel være vedkommende er en sølle stakkel; men jeg har personlig erfaring med trolls, der igennem en pæn årrække gjorde det udelukkende, fordi det var sjovt; og jeg ved at disse folk er ganske afbalancerede mennesker. De er ikke stakler; just douchebags.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Nej, han informerer bare - det er feks MIG, som er betjenten herinde ...
    Informerer eller opfordrer? Hertil må vi så bare være uenige. Og fred være med det.

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ej, altså.

    Bare fordi han har oprettet så mange brugere, at det ikke kan tælles på to hænder, og efterfølgende brugt de brugere til at snakke indbyrdes(altså med sig selv) samt brugt dem til at forsøge at stille hovedbrugeren i et bedre lys, og opdigtet et hav af rygter hvor ikke ét eneste nogensinde er blevet til noget. Og lyve massivt om alt hvad han har foretaget sig herinde. Og så igennem et helt årti...!!! Så er man altså ikke troll....

    ...så er man en sølle stakkel, som egentlig burde få noget hjælp.
    Lyv du bare videre troll, det er ganske underholdende :)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    RMN er en troll, intet andet ... han hygger sig ret godt med det tror jeg og han forsvinder først når han bliver ignoreret :).
    Ej, altså.

    Bare fordi han har oprettet så mange brugere, at det ikke kan tælles på to hænder, og efterfølgende brugt de brugere til at snakke indbyrdes(altså med sig selv) samt brugt dem til at forsøge at stille hovedbrugeren i et bedre lys, og opdigtet et hav af rygter hvor ikke ét eneste nogensinde er blevet til noget. Og lyve massivt om alt hvad han har foretaget sig herinde. Og så igennem et helt årti...!!! Så er man altså ikke troll....

    ...så er man en sølle stakkel, som egentlig burde få noget hjælp.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ikke hans holdninger? For mit er det en bruger som har det generelle mål og holdning at provokere og genere andre. At ham prøver det den en eller anden gang med en mere moderate eller saglig tone ser jeg kun som lidt camouflage for at holde sig med herinde. Derfor reagerer ikke mere til sine indlæg om det er de åbenlyst provokative eller de andre.
    Dem er der altså andre af herinde også. Jeg er ikke enig i de fleste af hans holdninger men syntes ikke at han er så meget værre end andre i tidernes løb.
    Last edited by fmprOB; 27-09-2018, 06:04.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Nej, han informerer bare - det er feks MIG, som er betjenten herinde ...
    Jawohl

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Selvom du gentager en løgn igen og igen, bliver den ikke til sandhed.

    Ingen udover sportsdirektøren har patent på sandheden ifm transfers, derfor kalder man det en rygtetråd. Det er svært at acceptere for nogle. Jeg har ramt mange signings og nogle er ramt forbi. Det lever jeg fint med. Ang. dobbeltkontoen, så var det en reaktion på at flere brugere (som i øvrigt også blev suspenderet) lavede dobbeltkonti for at "drille". At jeg som reaktion blev lige så umoden, det er uheldigt. Faktum er, at mange brugere herinde er glade for mine bidrag. Rigtig glade. Det skriver ofte PM. Men naturligvis nok holder man det for sig selv, for ellers kommer forumpolitiet bare farende igen :)

    Men lad os nu holde os til emnet, i stedet for at snakke personer hele tiden.
    Nu mindes jeg ikke at have påstået det store om dig før. Tror du forveksler mig med en anden.
    Men jeg mindes at du brugte din dobbelt konto til at bekræfte dine egne rygter og alene det er nok til at jeg syntes du burde blive banned for life. Forstår slet ikke du fik lov at komme tilbage.

    Og det blev det sidste ord fra mig i den sag. Men du grynter bare videre 👍

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Heldigt for os at der findes forumbetjente som dig, der vil diktere hvilke meninger der er acceptable på et debatforum. På stadion står vi sammen, men herinde er må man godt være uenige, eller?
    Nej, han informerer bare - det er feks MIG, som er betjenten herinde ...

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ikke hans holdninger? For mit er det en bruger som har det generelle mål og holdning at provokere og genere andre. At ham prøver det den en eller anden gang med en mere moderate eller saglig tone ser jeg kun som lidt camouflage for at holde sig med herinde. Derfor reagerer ikke mere til sine indlæg om det er de åbenlyst provokative eller de andre.
    Alligevel skriver du et indlæg i min tråd. Så meget for den tyske selvbeherskelse ;)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det grundliggende problem de fleste har med RMN(Svinet) stammer jo tilbage fra dobbeltkontoer og “opdigtede transferrygter ifølge kilder”. Ikke hans holdninger. Vi har jo flere herinde der er mere rabiale end ham
    RMN er en troll, intet andet ... han hygger sig ret godt med det tror jeg og han forsvinder først når han bliver ignoreret :).

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det grundliggende problem de fleste har med RMN(Svinet) stammer jo tilbage fra dobbeltkontoer og “opdigtede transferrygter ifølge kilder”. Ikke hans holdninger. Vi har jo flere herinde der er mere rabiale end ham
    Ikke hans holdninger? For mit er det en bruger som har det generelle mål og holdning at provokere og genere andre. At ham prøver det den en eller anden gang med en mere moderate eller saglig tone ser jeg kun som lidt camouflage for at holde sig med herinde. Derfor reagerer ikke mere til sine indlæg om det er de åbenlyst provokative eller de andre.

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det grundliggende problem de fleste har med RMN(Svinet) stammer jo tilbage fra dobbeltkontoer og “opdigtede transferrygter ifølge kilder”. Ikke hans holdninger. Vi har jo flere herinde der er mere rabiale end ham
    Selvom du gentager en løgn igen og igen, bliver den ikke til sandhed.

    Ingen udover sportsdirektøren har patent på sandheden ifm transfers, derfor kalder man det en rygtetråd. Det er svært at acceptere for nogle. Jeg har ramt mange signings og nogle er ramt forbi. Det lever jeg fint med. Ang. dobbeltkontoen, så var det en reaktion på at flere brugere (som i øvrigt også blev suspenderet) lavede dobbeltkonti for at "drille". At jeg som reaktion blev lige så umoden, det er uheldigt. Faktum er, at mange brugere herinde er glade for mine bidrag. Rigtig glade. Det skriver ofte PM. Men naturligvis nok holder man det for sig selv, for ellers kommer forumpolitiet bare farende igen :)

    Men lad os nu holde os til emnet, i stedet for at snakke personer hele tiden.
    Last edited by RMN; 26-09-2018, 18:24.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
    Jeg ved godt RMN sætter det lidt på spidsen

    Men hvis man ser på det. har vores resultater vist været bedre når der ikke har været så meget stemning.
    Det kan så være pga presset. eller det kan være fordi der har været mere stemning til de store kampe. det kan være svært at sige

    Der ud over så er dem der har fået karantæne lov brydere hvis de har haft maskering på sig og hvis de ikke er gået når politiet har bedt dem om det. Det ændre ens syn på loven ikke på
    Jeg har respekt for folk hvis de går op mod en lov de ikke bryder sig om men kun hvis de så også tager den straf det måtte følge med

    Og hvis en af de personer der har udtalt sig på de karantæne ramtes vegne. mener det han skrev. er voldsmand i hvert fald ikke for groft at sige
    Det grundliggende problem de fleste har med RMN(Svinet) stammer jo tilbage fra dobbeltkontoer og “opdigtede transferrygter ifølge kilder”. Ikke hans holdninger. Vi har jo flere herinde der er mere rabiale end ham

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
    Jeg ved godt RMN sætter det lidt på spidsen

    Men hvis man ser på det. har vores resultater vist været bedre når der ikke har været så meget stemning.
    Det kan så være pga presset. eller det kan være fordi der har været mere stemning til de store kampe. det kan være svært at sige

    Der ud over så er dem der har fået karantæne lov brydere hvis de har haft maskering på sig og hvis de ikke er gået når politiet har bedt dem om det. Det ændre ens syn på loven ikke på
    Jeg har respekt for folk hvis de går op mod en lov de ikke bryder sig om men kun hvis de så også tager den straf det måtte følge med

    Og hvis en af de personer der har udtalt sig på de karantæne ramtes vegne. mener det han skrev. er voldsmand i hvert fald ikke for groft at sige
    Hvilke resultater tænker du på? Umiddelbart var Vejle vel den kamp med flest medrejsende fans og stemning længe.

    Leave a comment:

Working...
X