RMN bliv nu voksen tak.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fortsæt boykot!
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægHellere blive kaldt "troll", "svin" og nu hund end at være født i et land med den mest perverse og sadistiske historie i nyere tid.
Og nej, vi ser ikke anderledes på jer, selvom i lader Merkel voldtage jeres frauleins med hendes import af islam.
Må dit lyserøde bagparti få helvedesild og dine svineskanker være korte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DetForbandedeOB Se indlægLatterlige, ildelugtende møgsvin.
Må dit lyserøde bagparti få helvedesild og dine svineskanker være korte.Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlægHold da fest, RMN. Fejret sejren med lidt for stærke sager? For det kan ikke være eufori, der kan få folk til at lukke så meget lort ud!Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægJeg nød kampen ledsaget af en nisseøl. Desuden er det ikke lort, at påpege at man havde ret. Nogle er bare lidt trætte af det faktum.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægDu har jo ikke ret ;) efter de uofficielles boycut. Har de officielle jo taget over. Ja niveauet er langt fra de uofficielles. Men der forsøges med sang osv. Og med fint niveau til tiderRygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægManden er syg. Han vil ikke have hjælp, så bare ignorer ham.Last edited by RMN; 11-11-2018, 23:35.Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægPå en god dag kan de officielles opbakning sammenlignes med FCN eller Helsingørs, og det mener jeg positivt. Boykotten kom på et fænomenal vigtigt tidspunkt, og jeg var den eneste der lykønskede beslutningen. Jeg kender mit hold, og ved, hvad de ikke har brug for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægJa, men det gider jeg ikke igen. Læs første indlæg i tråden og du har din uddybning.
Comment
Comment