Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17: Brøndby IF - OB, 2018.09.08 kl. 13:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hmm. Enten er reglerne for spilletid i U17 ændret fra 40 til 45 minutter pr. halvleg, dommeren har lagt en masse tid til, eller også har han glemt at en halvleg kun er 40 minutter.

    2-0 til Brøndby på en fri chance og pause lige efter.
    Det har ikke set særlig godt ud. Brøndby har været tættere på 2, 3 og 4 end vi på 1. Og til sidst lykkedes det for dem.
    Drengene virker ukomfortable i Brøndbys pres, og det har givet en lang række boldtab.
    Samtidig har det ikke ligefrem virker sikkert når der er blevet slået dødbolde ind i feltet.

    Phillip Gejl afsluttede lige halvlegen ved at komme stærkt ud af feltet og tackle en fri angriber.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Hmm. Enten er reglerne for spilletid i U17 ændret fra 40 til 45 minutter pr. halvleg, dommeren har lagt en masse tid til, eller også har han glemt at en halvleg kun er 40 minutter.

      2-0 til Brøndby på en fri chance og pause lige efter.
      Det har ikke set særlig godt ud. Brøndby har været tættere på 2, 3 og 4 end vi på 1. Og til sidst lykkedes det for dem.
      Drengene virker ukomfortable i Brøndbys pres, og det har givet en lang række boldtab.
      Samtidig har det ikke ligefrem virker sikkert når der er blevet slået dødbolde ind i feltet.

      Phillip Gejl afsluttede lige halvlegen ved at komme stærkt ud af feltet og tackle en fri angriber.
      Gejls aktion var før målet, men målet kommer netop som jeg sad og komponerede pauseindlægget.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
        Hmm. Enten er reglerne for spilletid i U17 ændret fra 40 til 45 minutter pr. halvleg, dommeren har lagt en masse tid til, eller også har han glemt at en halvleg kun er 40 minutter.

        2-0 til Brøndby på en fri chance og pause lige efter.
        Det har ikke set særlig godt ud. Brøndby har været tættere på 2, 3 og 4 end vi på 1. Og til sidst lykkedes det for dem.
        Drengene virker ukomfortable i Brøndbys pres, og det har givet en lang række boldtab.
        Samtidig har det ikke ligefrem virker sikkert når der er blevet slået dødbolde ind i feltet.

        Phillip Gejl afsluttede lige halvlegen ved at komme stærkt ud af feltet og tackle en fri angriber.
        Det er ændret til 45 :D.

        Det du skriver, har også været billedet i det jeg har set, måske det også kan give en smule troværdighed til mine reportager :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Det er ændret til 45 :D.

          Det du skriver, har også været billedet i det jeg har set, måske det også kan give en smule troværdighed til mine reportager :D.
          Jeg håbede der bare var en dårlig kamp / halvleg. Det lyder så ikke sådan.

          Comment


            #20
            Så er vi igang igen.
            En informeret kilde jeg lige overhørte erklærede at halvlegen var det dårligste drengene har spillet.

            Comment


              #21
              Så bliver Magnus Saaby erstattet af Simon Skøtt.

              Comment


                #22
                Gult kort til Andreas Eriksen.

                Comment


                  #23
                  Brøndby afslutter i sidenettet. De første ti minutter har ikke været bedre end første halvleg.

                  Brøndby har raget et par gule kort til sig, bare så det ikke virker som om det kun er os.

                  Comment


                    #24
                    3-0. Vi bliver spillet tynde på en kontra. Der er spillet et stort kvarter af anden halvleg, og det er umiddelbart kun et spørgsmål om, hvor mange mål Brøndby scorer. Vi kommer til at holde det forkerte 0, det tør jeg godt byde ind med.

                    Comment


                      #25
                      Så bliver Andreas Eriksen erstattet af Jakob Breum.

                      Comment


                        #26
                        Vi er ca. halvvejs, har vinden i ryggen og formår ikke at flytte spilket frem for alvor. Det er et spørgsmål om tid før en af Brøndbys kontraer kommer afsted.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Jeg håbede der bare var en dårlig kamp / halvleg. Det lyder så ikke sådan.
                          Altså det lyder måske lidt mere ekstremt det her, men det tyder så også på at det er den stærkeste modstander hidtil.

                          I de første 2 kampe har OB fået det maksimale ud af det, i forhold til spilforløb ... sådan ser jeg det.
                          Last edited by Entusiastens; 08-09-2018, 13:29.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Altså det lyder måske lidt mere ekstremt det her, men det tyder så også på at det er den stærkeste modstander hidtil.

                            I de første 2 kampe har OB fået det maksimale ud af det, i forhold til spilforløb ... sådan ser jeg det.
                            Brøndby spiller rigtig godt. Det er der ingen tvivl om.

                            Comment


                              #29
                              Jakob Okkels er kommet ind for Jonathan Petersen.
                              Det var tæt på et I
                              OB mål da vinden drillede keeperen. Bolden endte lige over mål.

                              Brøndby har sænket kadencen og det har medført at vi er kommet frem på banen.
                              Der tilfaldt tidligere et gult kort til Lasse Skøtt, tror jeg. Jeg fik lige fucket up på min mobil, så jeg have en opmærksomhedskrise.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                                Jakob Okkels er kommet ind for Jonathan Petersen.
                                Det var tæt på et I
                                OB mål da vinden drillede keeperen. Bolden endte lige over mål.

                                Brøndby har sænket kadencen og det har medført at vi er kommet frem på banen.
                                Der tilfaldt tidligere et gult kort til Lasse Skøtt, tror jeg. Jeg fik lige fucket up på min mobil, så jeg have en opmærksomhedskrise.
                                DBU siger også Skøtt.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X