Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsopdatering 25/8 (sikkert lidt kort)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nogen der har set Frøkjær i reserveholdskampene og som kan give lidt mere info?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nu har vi et hold af dygtige spillere. Havde han spillet i fcn var han nok fast mand.
      :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Nogen der har set Frøkjær i reserveholdskampene og som kan give lidt mere info?
        Jeg har ikke set ham i kamp i reserveholdskamp, men jeg så den sidste træningskamp inden turneringsstruktur. Der spillede han en rimelig anonym halveg, så det jeg ved mest mærke i var at han hele 2. halveg blev pisket til spurter af Janus Blond fra baglinje til ca. 10 meter fra midterlinjen. Hvorfor har jeg aldrig spurgt mere ind til, men man kan spekulere i at han mangler noget fysisk i form af han enten er for langsom, eller hans fysiske form generelt er for dårlig til superligabold. Måske halter begge dele. Jeg kender ham ikke så godt, men synes det var bemærkelsesværdigt at en mand man har skiftet ud skulle igennem sådan en omgang.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jeg har ikke set ham i kamp i reserveholdskamp, men jeg så den sidste træningskamp inden turneringsstruktur. Der spillede han en rimelig anonym halveg, så det jeg ved mest mærke i var at han hele 2. halveg blev pisket til spurter af Janus Blond fra baglinje til ca. 10 meter fra midterlinjen. Hvorfor har jeg aldrig spurgt mere ind til, men man kan spekulere i at han mangler noget fysisk i form af han enten er for langsom, eller hans fysiske form generelt er for dårlig til superligabold. Måske halter begge dele. Jeg kender ham ikke så godt, men synes det var bemærkelsesværdigt at en mand man har skiftet ud skulle igennem sådan en omgang.
          Jeg har set ham på u19 og der var han ret anonym, bortset fra et oplæg til et straffe og to gule kort, som så gav rødt ... jeg forudså faktisk det røde, fordi han virkede noget irriteret.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Jeg har ikke set ham i kamp i reserveholdskamp, men jeg så den sidste træningskamp inden turneringsstruktur. Der spillede han en rimelig anonym halveg, så det jeg ved mest mærke i var at han hele 2. halveg blev pisket til spurter af Janus Blond fra baglinje til ca. 10 meter fra midterlinjen. Hvorfor har jeg aldrig spurgt mere ind til, men man kan spekulere i at han mangler noget fysisk i form af han enten er for langsom, eller hans fysiske form generelt er for dårlig til superligabold. Måske halter begge dele. Jeg kender ham ikke så godt, men synes det var bemærkelsesværdigt at en mand man har skiftet ud skulle igennem sådan en omgang.
            Det lyder som han skal tage et par store skridt for at komme i betragtning til holdet, ikke mindst fysisk, men det er der råd for. "Anonyme" spiller kan jo godt være værdifulde for et hold, typer der gør deres job på banen uden de store armbevægelser kan sagtens være dem der "kitter" holdet sammen. Der må jo være noget potentiale i ham når han fik en kontrakt i et par år.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det lyder som han skal tage et par store skridt for at komme i betragtning til holdet, ikke mindst fysisk, men det er der råd for. "Anonyme" spiller kan jo godt være værdifulde for et hold, typer der gør deres job på banen uden de store armbevægelser kan sagtens være dem der "kitter" holdet sammen. Der må jo være noget potentiale i ham når han fik en kontrakt i et par år.
              Nu er det måske også lidt voldsomt at konkludere, at han er en anonym type på baggrund af én u19 kamp.
              Han gør det godt til de træninger, jeg har set, og han blev også fremhævet af KEP og Fester inden sæsonen, som en spændende fyr, der godt kunne komme til at spille i år.
              Tror dog ikke, at trænerskiftet har været en fordel for Frøkjær. Han er nok lidt mere en Kent type. Boldfast og generelt dygtig med kuglen, men ikke super dynamisk.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Han har vist været skadet i opstarten, ved ikke om det er derfor. Nu har jeg set Oliver træner og jeg må sige at jeg er ikke synderligt imponeret over hans Niveau, håber da klart det mig der tager fejl, men synes slet ikke han virker som en Målmand vi skal satse på i fremtiden.
                Mikkelsen har været klar flere uger, så vidt jeg ved.
                Og ja, det er dig, der tager fejl, Oliver kunne meget vel være vores fremtid :)
                Haha ej, det kan man jo aldrig vide, og målmandsposten er jo en speciel størrelse, men jeg deler ikke din vurdering af hans niveau

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Nu er det måske også lidt voldsomt at konkludere, at han er en anonym type på baggrund af én u19 kamp.
                  Han gør det godt til de træninger, jeg har set, og han blev også fremhævet af KEP og Fester inden sæsonen, som en spændende fyr, der godt kunne komme til at spille i år.
                  Tror dog ikke, at trænerskiftet har været en fordel for Frøkjær. Han er nok lidt mere en Kent type. Boldfast og generelt dygtig med kuglen, men ikke super dynamisk.
                  Naturligvis, han er vel også lun 18-19 år, så han skal nok ikke ind og styre ret meget til træning. Jeg husker at det blev fremhævet ved kontrakt underskrivelsen at han er enormt dygtig og har en rolig bokdomgang, som nogen af hans spudskompetencer.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment

                  Working...
                  X