Halvegens højdepunkt, Eskesen og vi er ikke bagud, indstillingen er fin, der bliver da gået til stålet, men det kniber gevaldigt med afslutningerne
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ob - fcm 19/8-2018 (kamptråd)
Collapse
X
-
Jamen det var vel en fin halvleg. FCM spiller ikke særligt godt, som i de fleste af deres kampe i sæsonen. Vi skaber heller ikke det store og er ikke rigtigt tæt på. For den neutrale seer må det godt nok være en bedrøvelig oplevelse.
Ikke et overraskende kampforløb, minder på mange måder om 1. halvleg hjemme mod FCM i sidste sæson. Jeg er bare stadig skeptisk overfor, om vi kan holde dem fra et dødboldsmål hele kampen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJamen det var vel en fin halvleg. FCM spiller ikke særligt godt, som i de fleste af deres kampe i sæsonen. Vi skaber heller ikke det store og er ikke rigtigt tæt på. For den neutrale seer må det godt nok være en bedrøvelig oplevelse.
Ikke et overraskende kampforløb, minder på mange måder om 1. halvleg hjemme mod FCM i sidste sæson. Jeg er bare stadig skeptisk overfor, om vi kan holde dem fra et dødboldsmål hele kampen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægAndlox, den magiske fynbo-trekant?? Det lyder sku gustent! Hvad går en sådan trekant ud på?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægnå, saådan.. pyyha.., og jeg som forvildede mig til at tænke i andre geometriske opstillinger"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment