Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Aftensmad og derefter spilles ludo ved familie Hansen hjemme? ;-)
    1023 afsnit af Horton Sagaen skal jo ses først.
    Problemet er vel, at selv Jesper komiske Ali ikke kan sælge det bytte som en forstærkning.
    Vi er sandsynligvis markant svækket, og Jesper Hansen har sammensat en kedelig kønsløs trup uden ledere som og er det dårligt hold i ligaen.
    JH raush

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Du har ret. Det her er nok et helt fantastisk køb, han er lige der mentalt og formmæssigt, hvor han passer perfekt ind på holdet i den nuværende forfatning. Jeg synes også bare, at vi skal sælge AK, Helenius og Fester, smide Jørgensen ud på bænken, og så hente Duncan og Pourié. De var altså virkeligt gode for nogle sæsoner siden, så hvorfor skulle de ikke bare gå ind her med det samme og blive det igen?
    Det var godt nok imponerende mange stråmænd på så relativt lidt plads.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Jeg forstår intet af det her. Hvorfor alt den kritik af JH, for det her? Det er da bare fint med en erstatning, inden Gryte bliver solgt. Og nej, TM er ikke i nærheden af at være god nok til OB, hvis han starter efter Gryte har vi utvivlsomt ligaens ringeste målmand. Han er hentet ind som reserve keeper og det ved han også godt.

    Nogle gange bliver der sku for meget brok, han skal nok blive god. Han har stået på ca. Superliga niveau i 6 år og trænger nok til en ny udfordring. Husk at selv Gryte stod skidt i foråret. Nogle gange skal der luft forandring til, det tænker jeg kunne være grunden til Mandes svingende formkurve. Og hvis han ikke erstatter Gryte 100%, så er det vel heller ikke noget i havde regnet med? Gryte er outstanding og har dybest set ikke fortjent, at spille i en så ringe klub som OB.

    Velkommen til Mande!
    Du har ret. Det her er nok et helt fantastisk køb, han er lige der mentalt og formmæssigt, hvor han passer perfekt ind på holdet i den nuværende forfatning. Jeg synes også bare, at vi skal sælge AK, Helenius og Fester, smide Jørgensen ud på bænken, og så hente Duncan og Pourié. De var altså virkeligt gode for nogle sæsoner siden, så hvorfor skulle de ikke bare gå ind her med det samme og blive det igen?

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Jeg forstår intet af det her. Hvorfor alt den kritik af JH, for det her? Det er da bare fint med en erstatning, inden Gryte bliver solgt. Og nej, TM er ikke i nærheden af at være god nok til OB, hvis han starter efter Gryte har vi utvivlsomt ligaens ringeste målmand. Han er hentet ind som reserve keeper og det ved han også godt.

    Nogle gange bliver der sku for meget brok, han skal nok blive god. Han har stået på ca. Superliga niveau i 6 år og trænger nok til en ny udfordring. Husk at selv Gryte stod skidt i foråret. Nogle gange skal der luft forandring til, det tænker jeg kunne være grunden til Mandes svingende formkurve. Og hvis han ikke erstatter Gryte 100%, så er det vel heller ikke noget i havde regnet med? Gryte er outstanding og har dybest set ikke fortjent, at spille i en så ringe klub som OB.

    Velkommen til Mande!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvorfor kommer OB ikke ud med en officiel melding???
    Aftensmad og derefter spilles ludo ved familie Hansen hjemme? ;-)

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    https://www.youtube.com/watch?v=09IZ...ature=youtu.be

    "No doubt #1 Goalkeeper in Tippeligaen the last two seasons".

    Delte meninger, op og ned. Mon ikke han kan løfte sig.
    Tjjaaah tror ikke på ham! men håber da “He proves me wrong”

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvorfor kommer OB ikke ud med en officiel melding???
    Mon ikke lige der skal lukkes nogle formaliteter, Stabæk har jo heller intet meldt ud. Jeg tænker bare at agenten meldte skråsikkert ud, fordi han godt ved, at der ikke rigtigt er andre der er interesserede.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Han snakker flydende engelsk og har lært sig norsk ... så lige det ligner ikke et problem.
    https://www.youtube.com/watch?v=EEfo9vyA8Ms
    Perfekt. God mentalitet.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Hvorfor kommer OB ikke ud med en officiel melding???

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Håber på Mikkelsen kommer til at spille. Det er ikke optimalt med en målmand der ikke kan sproget.
    Han snakker flydende engelsk og har lært sig norsk ... så lige det ligner ikke et problem.
    https://www.youtube.com/watch?v=EEfo9vyA8Ms

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Håber på Mikkelsen kommer til at spille. Det er ikke optimalt med en målmand der ikke kan sproget.
    https://www.facebook.com/stabakfotba...3737385251035/

    For to år siden snakkede han umiddelbart udmærket norsk, så mon ikke han lige klarer sig på det punkt, hvor en nordmand går ud.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det er gode nyheder!!!
    Håber på Mikkelsen kommer til at spille. Det er ikke optimalt med en målmand der ikke kan sproget.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Han har haft nogle problemer, men han er helt klar igen nu, og træner fuldt med.
    Så er jeg mere rolig

    Tror han bliver 1. Målmand i første omgang. Så må vi se om Bjerring kan få styr på vores nye ven

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Shit han ser skarp ud i den video anglicantian.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Han har haft nogle problemer, men han er helt klar igen nu, og træner fuldt med.
    Det er gode nyheder!!!

    Leave a comment:

Working...
X