Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er ret sikker på at de udfald er langt mere acceptable blandt publikum end Kløve´s gemmeleg i de tre første kampe
    Enig, Kløve har været en grå mus. Eske får lang snor, hvis han kan tilbyde noget x-Factor.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Enig, Kløve har været en grå mus. Eske får lang snor, hvis han kan tilbyde noget x-Factor.
      Alene den vilje og energi han kommer med giver pluspoint ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Greve er den eneste man med rette kan knytte håb til offensivt på midtbanen i JJ’s fravær
        Enig faktisk. Han kan noget på små områder i pressede situationer. Jeg kunne godt tænke mig at se ham prøvet i en anden rolle (i et andet system). Mest fordi jeg også mener han har udspillet sin rolle som kant i en 4-4-2. Der kommer bare ikke nok slutprodukt fra ham som det er nu - og jeg kan ikke rigtig se det ændre sig.

        Han kan sætte en mand eller to hvis han kan få lov at vende på dem - og så måske sætte en medspiller op. Men det er også mere eller mindre det. Han mangler andre spidskompetencer som kant. Han har ikke fysikken til rigtig at sætte sig igennem i nærkampene og gøre en forskel på den måde. Han har ikke fart til for alvor at true i dybden og han har hverken de helt skarpe løb i feltet eller skarpheden i afslutningerne til at være målfarlig for alvor.

        Hvis han skal være rigtig værdifuld for holdet skal han lykkes med det han kan mange gange hver kamp. Og det tror jeg han har bedre mulighed for centralt på banen.

        Hvis jeg var træner ville jeg forsøge med en af disse formationer:

        Grytebust
        RJL - KEP - Tverskov - JBL
        Drachmann
        Eskesen - JJT - Greve - Kløve
        AK
        (4-1-4-1 eller 4-2-3-1)

        Grytebust
        KEP - Tverskov - Ludwig
        RJL - Drachmann - JJT - JBL
        Greve
        Eskesen - AK
        (3-5-2)

        Evt. med CN inde på søndag alene pga. fysik.
        Last edited by Agbre; 30-07-2018, 22:37.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Alene den vilje og energi han kommer med giver pluspoint ..
          Kan ikke forestille mig han ikke starter næste gang. Han lykkedes ikke med alt, men havde et godt indhop og havde en energi der også var med til at trække de andre op. Hvis han ikke starter imod FCK kan han med rette føle sig forbigået.

          Comment

          Working...
          X