Det var da en 'fejlinvestering' af de helt store.
Man vælger simpelthen fra klubbens side, at erstatte den tidligere SLO, som har været i fanmiljøet i over et årti, med en, som INTET ved om fankultur og som aldrig har været en del af denne.
Den tidligere SLO - som klubben åbenbart ikke havde råd til at fastansætte dengang - havde alle de rigtige visioner og idéer til, hvordan man kunne opbygge en bæredygtig fankultur i Odense. Dog med gevaldig modarbejde fra klubben selv - flot.
Så finder man en, som er i koncernen i forvejen, har skrevet en opgave omkring klubben ifm. sin uddannelse og vælger at fastansætte ham til at være fankoordinator og skrive klubbens nye, smarte fanstrategi. Omtrent lige så inkompetent, som at ansætte en uden arme til at bygge et hus - no offence til folk uden arme.
Jeg går ind for, at alle skal have en chance til at bevise sit værd, men det her er tydeligvis en 'fejlinvestering' af de helt store, og der vil absolut intet produktivt komme ud af dette 'tiltag'. Jeg ville blive meget overrasket, hvis de forskellige fangrupperinger i det hele taget vil samarbejde med et fremmede ansigt, som ikke kender til det miljø de færdes i.
Det eneste vi får ud af dette er endnu flere 'provinsby-tiltag' - sig hej til flere saxofonister, flammekanoner og trommeartister. Farvel til tifoer og ægte fankultur.
Det er en ommer, OB!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fankoordinator/SLO Andreas Brix
Collapse
X
-
Fair nok. Lidt ejendommelig beslutning, må jeg så sige. En SLO der allerede har bånd til fanmiljøet, kender mekanismerne og ved hvem man skal tage fat i, fremfor en der skal bygge det op fra bunden, havde jeg nok foretrukket, hvis jeg skulle have udpeget en sådan.Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlægDet er også fordi han ikke har været i fanmiljøet før. Han kommer helt udefra
Leave a comment:
-
Det er også fordi han ikke har været i fanmiljøet før. Han kommer helt udefraOprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet lyder jo godt. Ikke lige umiddelbart et navn eller ansigt jeg kender fra fan/stemningsmiljøet, men jeg er heller ikke helt inde i de inderste cirkler.
Leave a comment:
-
Synes det lyder godt at man investerer i denne koordinationarbejde og i forhold til fansene.
Velkommen til.
Leave a comment:
-
Fankoordinator/SLO Andreas Brix
Tags: Ingen
Leave a comment: