Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny trøje 18-19 sæsonen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    De bliver turkis med pink striwer

    Comment


      #92
      Min kone fik at vide at intersport fik nye trøje den 20 juni igen, da hun ville købe en i fødselsdags gave til mig, de havde kun i størrelse xs i butikken.

      Comment


        #93
        Nogen der ved hvad status er med trøjerne?
        Jeg vil gerne have én med på ferie om halvanden uge...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
          Nogen der ved hvad status er med trøjerne?
          Jeg vil gerne have én med på ferie om halvanden uge...
          Jeg har set både hjemme- og udebanetrøjen i Intersport i gågaden i dag.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Jeg har set både hjemme- og udebanetrøjen i Intersport i gågaden i dag.
            Den nye sorte udenbanetrøje?
            siden 1887

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Den nye sorte udenbanetrøje?
              Ja, der hang i hvert fald 6-7 stykker af dem i eftermiddags.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Ja, der hang i hvert fald 6-7 stykker af dem i eftermiddags.
                Det er ikke rigtigt. Var forbi kl. 10 i dag og de havde ingen udebanetrøjer og ikke havd haft dem. De fortalte de stadig ikke havde fået dem hjem og ikke vidste hvornår, da Hummel hele tiden ændrede tidspunktet.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
                  Det er ikke rigtigt. Var forbi kl. 10 i dag og de havde ingen udebanetrøjer og ikke havd haft dem. De fortalte de stadig ikke havde fået dem hjem og ikke vidste hvornår, da Hummel hele tiden ændrede tidspunktet.
                  Det er 100% rigtigt. De hang ovre i det lille OB hjørne i den lille del af butikken ovre på den anden side. Der hang stribede trøjer forrest og udebanetrøjer bagerst. Jeg stod selv og kiggede på dem, og jeg fik at vide af en ung gut, der ekspederede mig, at de lige var kommet hjem for få dage siden, fordi jeg selv var overrasket over, at de havde OB-trøjer, fordi jeg havde hørt, de ikke havde. Den er sgu god nok.

                  Comment


                    #99
                    De sorte trøjer der hang bag ved hjemmebanetrøjerne var ikke den nye udebanetrøje. Det var en standard Hummel sort trøje, men ikke vores udebane trøje. Der blev spurgte til dem og han sagde de havde hængt der hele tiden, og at de ikke havde haft udebanetrøjen på noget tidspunkt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
                      Det er ikke rigtigt. Var forbi kl. 10 i dag og de havde ingen udebanetrøjer og ikke havd haft dem. De fortalte de stadig ikke havde fået dem hjem og ikke vidste hvornår, da Hummel hele tiden ændrede tidspunktet.
                      Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
                      De sorte trøjer der hang bag ved hjemmebanetrøjerne var ikke den nye udebanetrøje. Det var en standard Hummel sort trøje, men ikke vores udebane trøje. Der blev spurgte til dem og han sagde de havde hængt der hele tiden, og at de ikke havde haft udebanetrøjen på noget tidspunkt
                      Hvis det er tilfældet, så er vi flere, der har været skide fulde, da vi kiggede på trøjerne, og så er der i hvert fald også dårlig kommunikation mellem medarbejderne i Intersport. Men nu var det jo også tirsdag. Så skal jeg da beklage.

                      Comment


                        De trøjer der i dag hang det sted du beskrev var bare sorte Hummel replica trøjer uden logo eller andet OB relateret på. Den første ekspedient vidste ikke noget om det og hentede så ham, som skulle vide noget om det. Han sagde de ikke havde fået dem og ikke kendte datoen, da Hummel havde skubbet den flere gange. Så du de sorte trøjer med logo eller andet OB relateret på?

                        Comment


                          kan man få hjemmebane trøjen nu eller er den stadig udsolgt?? nogen der ved det?
                          Ingen over klubben

                          Comment


                            Der var hjemmebanetrøjer i Intersports butik i gågaden kl. 10 i dag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
                              Der var hjemmebanetrøjer i Intersports butik i gågaden kl. 10 i dag
                              Takker
                              Ingen over klubben

                              Comment


                                Er der noget info på hvornår den nye sorte udebanetrøje er i butikkerne?

                                Comment

                                Working...
                                X