Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 5.5.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Piv elendigt dommer arbejde ved 3 agf mål. Bliver dømt.fordel til.ob. de mister.bolden. så.skal der satme dømmes frispark lige efter

    Comment


      Mon ikke Greve snart kommer ind - eller Joan!?
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Jeg er stadig ikke helt kommet mig over, at vi har lukket 3 mål ind til det her hold på under en time. De er jo hamrende middelmådige offensivt.

        Comment


          Mulig karantæne til Daniel A. Pedersen i næste kamp
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg er stadig ikke helt kommet mig over, at vi har lukket 3 mål ind til det her hold på under en time. De er jo hamrende middelmådige offensivt.
            Jeg er også helt målløs. Vi burde sidde og ærgre os over at de overhovedet fik lov til at score en enkelt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg er stadig ikke helt kommet mig over, at vi har lukket 3 mål ind til det her hold på under en time. De er jo hamrende middelmådige offensivt.
              Men effektive
              OBeliever

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg er stadig ikke helt kommet mig over, at vi har lukket 3 mål ind til det her hold på under en time. De er jo hamrende middelmådige offensivt.
                Måske kan JP gøre det bedre end Lund
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Greve ind for JJT

                  Comment


                    Greve ind.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Måske kan JP gøre det bedre end Lund
                      Jeg har da absolut hørt mere vanvittige udsagn. JP gjorde det trods alt også fornuftigt i starten af foråret.

                      Comment


                        Søgte en forklaring på, hvorfor jjt skulle ud. Den kom så, tak
                        OBeliever

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                          Men effektive
                          Ja, effektive og fysisk stærkere. De to ting har givet dem deres chancer og mål.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                            Søgte en forklaring på, hvorfor jjt skulle ud. Den kom så, tak
                            Hvorfor?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              På trods af, at vi er bagud, så er vi da vidne til en fantastisk fodboldkamp
                              OBeliever

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Ja, effektive og fysisk stærkere. De to ting har givet dem deres chancer og mål.
                                Først og fremmest er det vores personlige og uprovokerede fejl der har givet dem deres chancer.

                                Det er frustrerende at se os være så overlegne i alt andet end de afgørende aktioner i dag.

                                Comment

                                Working...
                                X