Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB 5/5/2018 12:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Det er sådanne dispositioner der gør mig frustreret. Ingen er over holdet. Alle kan i princippet sættes på bænken, hvis der er en bestemt plan med det. Men hvordan fanden argumenterer man for Casper på den kant frem for Greve? Greve er ham overlegen i alle spillets facetter, bortset fra måske i løbepensum og duelspil.
    Jeg har været rigtig meget efter Greve tidligere. Fordi jeg syntes at hans på papiret fine teknik, bliver til fnidder og manglende kvalitet. Men her undres jeg også. CNs forcer ligger i maskinrummet. Dog vil jeg tænke at det kunne være en løsning at spille CN frem for Greve hvis det betød en ændret formation med mere central power på midten. Men det er klassisk KN at kaste folk rundt i et system, frem for at have systemer indspillet til truppens alsidighed. Det minder lidt om TB ...

    Comment


      #47
      Hvordan Greve kan starte på bænken er en gåde. Kent Nielsen er ikke manden der kan bringe OB det sidste stykke mod toppen. 3 år er der gået med at stå i stampe.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
        Det er sådanne dispositioner der gør mig frustreret. Ingen er over holdet. Alle kan i princippet sættes på bænken, hvis der er en bestemt plan med det. Men hvordan fanden argumenterer man for Casper på den kant frem for Greve? Greve er ham overlegen i alle spillets facetter, bortset fra måske i løbepensum og duelspil.
        Det giver ingen mening. Greve er perfekt i forhold til den måde vi spiller på og har været god i nedrykningsspillet. Kløve har derimod været ringe og marco lund er stadig for usikker. Endnu en syltning af vores nok bedste offensivspiller. Jeg fatter simpelthen ikke at han kan bænke ham så ofte. Der er så meget middelmådighed og selvom greve ikke er nogen stjerne, så har han altså noget i sit spil, som kan få os til at fremstå som et okay fodboldhold, når han er på toppen. Det er ikke mange kampe vi spiller godt i, uden han også er god, det tør jeg godt at sige.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det er måske problemet. Efterhånden ligner forum her nationen på extra bladet på en dårlig dag. Nogen gange får man bare nok af alt det brok ... selvom det kører skuffende på 7.år er nogle postulater bare helt hen i vejret.
          Stop nu dig selv Kielberg. Jeg bruger et helt indlæg på argumentstion og så kaster i jer over en strofe. Det er mildest talt latterligt. At du mener det er et postulat jeg frembringer vidner ærligtalt om at du ikke er for klog. Du er da selv ansvarlig for at det bliver nationen på eb, når du går efter manden frem for bolden. Du kunne da bare vælge at argumentere og svare på mit indlæg frem for det gylp.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Sortsynet sætter nye højder ... på niveau med miraklet i Madrid. Var du mon født dengang ....
            Mener nu heller ikke vi behøver et mirakelt idag, jeg tror vi scorer og enten spiller uafgjort eller taber med et enkelt mål.
            .
            Der ikke stor forskel på Agf og vores niveau og idag vil vi være super opsatte, hvilket til tider har skaffet os et resultat. Vi har nogle meget erfarne angribere og de scorer en pind eller 2 idag. Om vi så kan gøre det færdigt på hjemmebanen er en anden sag.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
              Ja det kunne jeg godt. Men så ville jeg lyve. Jeg formulerede nemlig ikle mit indlæg i frustration. Og jeg har ingen grund til st forklare mig. Jeg burde nærmere spørge jer, hvorfor i ser bort fra indlægets essens og angriber en formulering, som andvendes til at insinuere at hele mit indlæg er tosset, uden argumentation fra jeres side.

              Arrogance opstår vel på baggrund af at jeg nødtvunget må bruge tid på st forklare, min argumentation gennem definering af en strofe frem for indlæggets essens.

              Du kunne (selvom du lige gjorde det) sagtens have samlignet mit eksempel med JHs arbejde. Og det hsvde da været både forfriskende og sjovt om du havde argumenteret for din holdning.

              Og god kamp til dig i dsg også. Og jeg håber da at OBs spillere overrasker og gør min analyse til skamme. .

              Kat C
              Tror ikke at vi kan steppe op i superligaen med Kent/Jesper ved roret. De gør os til en middelmådig klub som vil spille i en region fra plads 6-10. Vi er vel på niveau med klubber som AGF, Sønderjyske, osv. men står ikke bag de. Det er absolut ikke god nok, men det betyder for mig ikke at klubben er ødelagt. Fordi:
              - der er også gode udviklinger især i hensigt af ungdomsarbejde som kan bringe os fremad fremtidig
              - der kommer ja også en tid efter Kent Nielsen (der må vi vel holde ud et pr mere, men kan ikke forestille mig at ham bliver længere i klubben) og Jesper Hansen. Tror på at en anden træner kan hente mere ud af klubbens muligheder og ser sammenspil af Kent og Jesper som vores største problem.
              Så ser os i en PERIODE af middelmådighed men ikke som en døende klub. Det er måske den forskel mellem vores holdninger.
              Men vil gerne tilgive dig: med den startopstilling Kent valgte i dag (med Greve på bænken) så kommer vi i hvert fald tætter til en mirakel-status hvis vi vinder. Hehe. ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Det giver ingen mening. Greve er perfekt i forhold til den måde vi spiller på og har været god i nedrykningsspillet. Kløve har derimod været ringe og marco lund er stadig for usikker. Endnu en syltning af vores nok bedste offensivspiller. Jeg fatter simpelthen ikke at han kan bænke ham så ofte. Der er så meget middelmådighed og selvom greve ikke er nogen stjerne, så har han altså noget i sit spil, som kan få os til at fremstå som et okay fodboldhold, når han er på toppen. Det er ikke mange kampe vi spiller godt i, uden han også er god, det tør jeg godt at sige.
                Meget enig med dig, han bringer noget optimisme ind i vores spil. Han er meget direkte, går mod mål når han får boldem, og det er nok et minus i KN øjne.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Meget enig med dig, han bringer noget optimisme ind i vores spil. Han er meget direkte, går mod mål når han får boldem, og det er nok et minus i KN øjne.
                  Absolut enig. Håber kun at Greve bliver ikke alt for skuffet om det Kent gør der.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                    Jeg kunne ikke finde et bedre eksempel på hvor skodt jeg syntes vi ser ud. Beklager.
                    Jeg reagerede bare på det fordi du blev sådan ret personlig, på baggrund af et eksempel der er en anelse skævt ... er enig i at AGF er favorit :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvordan Greve kan starte på bænken er en gåde. Kent Nielsen er ikke manden der kan bringe OB det sidste stykke mod toppen. 3 år er der gået med at stå i stampe.
                      Nej, Kent der bragte et AaB-hold på et midterbudget frem til et mesterskab, kan selvfølgelig ikke løfte OBs hold længere frem, det er klart. Manden er jo uduelig...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Tror ikke at vi kan steppe op i superligaen med Kent/Jesper ved roret. De gør os til en middelmådig klub som vil spille i en region fra plads 6-10. Vi er vel på niveau med klubber som AGF, Sønderjyske, osv. men står ikke bag de. Det er absolut ikke god nok, men det betyder for mig ikke at klubben er ødelagt. Fordi:
                        - der er også gode udviklinger især i hensigt af ungdomsarbejde som kan bringe os fremad fremtidig
                        - der kommer ja også en tid efter Kent Nielsen (der må vi vel holde ud et pr mere, men kan ikke forestille mig at ham bliver længere i klubben) og Jesper Hansen. Tror på at en anden træner kan hente mere ud af klubbens muligheder og ser sammenspil af Kent og Jesper som vores største problem.
                        Så ser os i en PERIODE af middelmådighed men ikke som en døende klub. Det er måske den forskel mellem vores holdninger.
                        Men vil gerne tilgive dig: med den startopstilling Kent valgte i dag (med Greve på bænken) så kommer vi i hvert fald tætter til en mirakel-status hvis vi vinder. Hehe. ;-)
                        Lige nu ser det da ud til at de laver et slags mirakel. De har i hvertfald overrasket positivt.

                        Mht til KN og JH så er jeg enig. Men problemet er rodfæstet lang længere oppe. Og derfor ser det rigtig skidt ud på den lange bane. Men når vi laver sådanne mål som Kløve laver der. Så er det vidst miraklernes tid :)

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                          Jeg har været rigtig meget efter Greve tidligere. Fordi jeg syntes at hans på papiret fine teknik, bliver til fnidder og manglende kvalitet. Men her undres jeg også. CNs forcer ligger i maskinrummet. Dog vil jeg tænke at det kunne være en løsning at spille CN frem for Greve hvis det betød en ændret formation med mere central power på midten. Men det er klassisk KN at kaste folk rundt i et system, frem for at have systemer indspillet til truppens alsidighed. Det minder lidt om TB ...
                          Og sjovt at vi så faktisk i første halvleg nærmest spiller med 4 centralt på midten med wingbacks der, tager linie tjansen.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Nej, Kent der bragte et AaB-hold på et midterbudget frem til et mesterskab, kan selvfølgelig ikke løfte OBs hold længere frem, det er klart. Manden er jo uduelig...
                            Helt enig

                            Comment

                            Working...
                            X