Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    lidt som at se Kent og Jesper rykke OB (dead weight..)

    https://www.facebook.com/LangkaerGym...7066300079949/

    Comment


      Man kan spørge sig selv om hvor ringe vi må være, når vi kan ligge á points med det dér Hobro-hold og har tabt til dem...

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Til SFÅ-arrangementet på Kick Off blev det nævnt som en af de vilde forudsigelser, at vi ville vinde på Brøndby Stadion i den her sæson. Den forekommer ikke særligt vild for mig længere, de hænger slet ikke sammen mere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Til SFÅ-arrangementet på Kick Off blev det nævnt som en af de vilde forudsigelser, at vi ville vinde på Brøndby Stadion i den her sæson. Den forekommer ikke særligt vild for mig længere, de hænger slet ikke sammen mere.
          Zorninger har tabt magien. De er blevet et ganske ordinært hold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Zorninger har tabt magien. De er blevet et ganske ordinært hold.
            Ja. Blanding af dårlige indkøb og måske en mental regning fra mesterskabstraumet. Allerede 8 point til FCK. Er spændt på at se, hvor de finder motivationen og energien, når mesterskabet allerede ser ud til at være langt væk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ja. Blanding af dårlige indkøb og måske en mental regning fra mesterskabstraumet. Allerede 8 point til FCK. Er spændt på at se, hvor de finder motivationen og energien, når mesterskabet allerede ser ud til at være langt væk.
              Ja det ligner godt nok at de er i frit fald. De har simpelthen ikke formået at hente gode nok spillere ind for de 3 stjerner der er røget. Jeg tror der var brug for at disse afløsere skulle gå ind og løfte de spillere, som var en del af den kæmpe skuffelse de var en del af sidste år. De nye de har fået ligner bare også nogen, som har været ude for en lignende skuffelse. Samtidig ligner det at Zorniger er ligeså stædig som Kent i sin måde at spille fodbold på, selvom at holdet ikke har kvalitet nok til det nu uden at lukke et hav af kasser ind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Zorninger har tabt magien. De er blevet et ganske ordinært hold.
                Nemlig; de er helt til grin. De har 14 points og ligger nr 5; det er vildt skuffende i fht deres budget. Næh, så er det godt, at OB ligger...nåh nej. Øh...Tjo... Arj, bare glem det igen. De har kun en lille formkrise, ikke?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Nemlig; de er helt til grin. De har 14 points og ligger nr 5; det er vildt skuffende i fht deres budget. Næh, så er det godt, at OB ligger...nåh nej. Øh...Tjo... Arj, bare glem det igen. De har kun en lille formkrise, ikke?
                  Mon ikke også problemet er at mange hold har fundet metoder at stække Brøndbys forudsigelige spil. Vi kender det fra Morten Olsens landshold og fra Kent Nielsens OB.
                  Og så virker det til, at de har indkøbt en for dårlig målmand. Ret pinligt, men det er jo Zorninger, der har peget på ham, så han gør nok den klassiske fejl at give ham flere chancer end han præsterer til.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Mon ikke også problemet er at mange hold har fundet metoder at stække Brøndbys forudsigelige spil. Vi kender det fra Morten Olsens landshold og fra Kent Nielsens OB.
                    Den køber jeg nu ikke. Det samme sagde folk efter 8-9 runder i sidste sæson, og derefter tørrede Brøndby gulv med så at sige samtlige hold i ligaen, lige indtil de sidste 3 runder, hvor de smed det hele væk. Jeg tror ikke, at der grundlæggende er særligt mange trænere der har svært ved at se, hvad Brøndby gerne vil, eller bliver overraskede rent taktisk, problemet er bare, at når de spiller med den rette energi og taktiske forståelse, så er det næsten umuligt at få ro på spillet, og der skal rigtig god teknik og indbyrdes forståelse til at spille sig ud af deres pres.

                    Prøv lige at gense de mål de har lukket ind i de seneste kampe, for mig ligner det ikke et hold der er blevet læst, det ligner et hold i opløsning. Kig på SønderjyskEs 2-3 mål fra sidste weekend. Brøndby har en ret stor chance i SønderjyskEs felt, bolden bliver erobret og spillet ud til Simon Poulsen, og med én ikke særligt avanceret flad aflevering over 50 meter, spiller han Lieder helt blankt igennem til en scoring. Det kan jeg ikke læse som om, at SønderjyskE har læst en skid, snarere at de bare javer kniven ind i et åbent sår.

                    Comment


                      Selvom BIF er dårligt kørende. Så tror jeg stadig 100% på de vinder over OB desværre når de skal mødes om nogle runder

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Den køber jeg nu ikke. Det samme sagde folk efter 8-9 runder i sidste sæson, og derefter tørrede Brøndby gulv med så at sige samtlige hold i ligaen, lige indtil de sidste 3 runder, hvor de smed det hele væk. Jeg tror ikke, at der grundlæggende er særligt mange trænere der har svært ved at se, hvad Brøndby gerne vil, eller bliver overraskede rent taktisk, problemet er bare, at når de spiller med den rette energi og taktiske forståelse, så er det næsten umuligt at få ro på spillet, og der skal rigtig god teknik og indbyrdes forståelse til at spille sig ud af deres pres.

                        Prøv lige at gense de mål de har lukket ind i de seneste kampe, for mig ligner det ikke et hold der er blevet læst, det ligner et hold i opløsning. Kig på SønderjyskEs 2-3 mål fra sidste weekend. Brøndby har en ret stor chance i SønderjyskEs felt, bolden bliver erobret og spillet ud til Simon Poulsen, og med én ikke særligt avanceret flad aflevering over 50 meter, spiller han Lieder helt blankt igennem til en scoring. Det kan jeg ikke læse som om, at SønderjyskE har læst en skid, snarere at de bare javer kniven ind i et åbent sår.
                        De er læst på den måde - ja læst er måske så meget sagt for det er så uhyggeligt indlysende, at man "blot" skal spille den over / forbi deres pres - hvilket, som du skriver er tricky, hvis deres pres sidder lige i skabet - men det gør det ikke i øjeblikket. Så er der fri bane ned mod et elendigt midterforsvar, som det bare er rent guf at komme i løbeduel med. BIFs spillestil er jammerligt naiv defensivt set - for de har praktisk talt ingen defensiv organisation, hvilket deres pinlige europaexit også satte tykke streger under. Hvis man vil spille mand/mand eller ofte 2 mod 3 defensivt skal man have 2 fantastiske og ekstremt hurtige forsvarsspillere og det har man ikke (Röcker er jo en joke i det spillesystem - hvis han bliver sat på arbejde)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Selvom BIF er dårligt kørende. Så tror jeg stadig 100% på de vinder over OB desværre når de skal mødes om nogle runder
                          Mand for mand er BIF vel bedre end os på 7 af de 11 positioner. Men vi er bedre på målmanden og DM. De 2 positioner kan godt afgøre kampen, så ikke umuligt at vinden, men vi er bestemt ikke favorit.

                          Comment


                            Det er måske lidt ved siden af denne tråd, men så i går at FCK træner en slags moderne yoga. Det er den slags jeg har efterlyst længe i OB.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              For fanden . Så dummer FCK sig i Vensyssel

                              så holder det skodhold sig foran os :-(
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                For fanden . Så dummer FCK sig i Vensyssel

                                så holder det skodhold sig foran os :-(
                                Viser jo bare at det er vigtigt, at få købt spillere som virkelig vil give alt. Og ikke KEP, Jønne,AK typer. Flere af de fightere JH har købt har så bare ikke været gode nok.

                                Comment

                                Working...
                                X