Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    han er langt langt over vores budget. Træk 80-90% af prisen. Så har du vores nuværende transferniveau
    Du har nok ret. Jeg ved ikke hvad de “gode” spillere går for i Sverige. Men kender vi reelt OB transferniveau i dette vindue? - Ledelsen er i pressen og lufte flere penge til OB, samt et forestående Grystbust salg som er vurderet til at indbringe 6-7+ millioner.

    Vi snakker alle sammen om der skal tilføjes min 1-2 forstærkninger - så skal vi vel op på dette transferniveau hvis det skal have en mærkbar virkning?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
      Du har nok ret. Jeg ved ikke hvad de “gode” spillere går for i Sverige. Men kender vi reelt OB transferniveau i dette vindue? - Ledelsen er i pressen og lufte flere penge til OB, samt et forestående Grystbust salg som er vurderet til at indbringe 6-7+ millioner.

      Vi snakker alle sammen om der skal tilføjes min 1-2 forstærkninger - så skal vi vel op på dette transferniveau hvis det skal have en mærkbar virkning?
      OB får ikke forhøjet transferbudgettet med den sum der købes ind for ... slet ikke.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        OB får ikke forhøjet transferbudgettet med den sum der købes ind for ... slet ikke.
        Det har du uden tvivl ret i. Jeg gad dog godt vide, hvordan de penge der evt. måtte komme ind, hvis Pochettino bliver ansat i Real og tager Eriksen med, vil blive brugt. Det er trods alt "uventede penge", og de er formentlig ikke omfattede af NT's aftale med klubben (eller hvordan?).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det tror jeg så bare ikke på vi får. Barrett er stadig markant bedre end Marxen, Juelsgaard eller hvilke oplagte navne der eller er i spil.
          Jeg kunne godt tænke mig en med en lidt større hitrate i kvalitetsindlæg end Barrett....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
            Bjørn Paulsen har været nævnt nogle gange - om han er langt over OB budget skal jeg ikke kloge mig på.

            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-for-bjoern-p/

            Der er interesse fra superligaen, om OB er i blandt vides naturligvis ikke.
            Jeg skal ikke kunne sige hvor stærkt han er spillende i hammerby, men så dårligt som han gjorde det i efb i sin tid tror jeg har sat sine spor i forhold til at de største klubber herhjemme finder ham interessant. Det bliver bare ikke OB der kommer til at løbe med ham, hvis de holder fast i en pris på 7,5 mio kr. Ellers har enrico da for alvor fået kanaliseret knaster ned til JH

            Comment


              Jeg kunne godt tro vi bød på Bjørn Paulsen.

              Han er vel for Jakob M, hvad KEP var for Kent N.

              Vi mangler også en centerforsvarer akut.

              Det store issue er selvfølgelig prisen, det ser umuligt ud, men tror vi har (skam)budt.

              Comment


                Hvorfor skulle Bjørn Paulsen tage fra Sveriges nr. 1 for at spille i OB? Det giver jo ingen som helst mening. Jeg er da enig i, at manden ikke er nogen Messi og næppe er på vej til Barcelona, men det ønske giver bare ikke mening i nuværende situation.

                Jeg ville da ønske, at OB ser på investeringer i 1-2 spillere fra en hylde over det normale; det er nødvendigt for at klare en opskruet konkurrence-situation, hvor andre klubber omkring os rykker fra pt. Men hvis der endelig kommer den type spillere, så er det nok stadig på relativt lav transfer, fordi investeringen ligger i deres løn. Og det er sandsynligvis navne, som er relativt ukendte for os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Jeg kunne godt tro vi bød på Bjørn Paulsen.

                  Han er vel for Jakob M, hvad KEP var for Kent N.

                  Vi mangler også en centerforsvarer akut.

                  Det store issue er selvfølgelig prisen, det ser umuligt ud, men tror vi har (skam)budt.
                  Tænker mere det var Pierre Kanstrup, der var hans "KEP" i SønderjyskE.

                  Har ikke fulgt så meget med i Allsvenskan, men hvis Bjørn Paulsen endelig er slået igennem som en stærk midterforsvarer overrasker det mig egentlig lidt.

                  Hans tid i Danmark opfattede jeg som lettere kaotisk ift. at han ofte blev skiftet rundt på forskellige positioner. Især i SønderjyskE. Kan huske jeg har set ham spille angriber, back, central midtbane og kant. Synes aldrig han fik en fast position og hans primære bidrag var målfarligheden. Esbjerg hentede ham så og ville gøre ham til fast midtstopper, hvilket ikke gik særlig godt som jeg husker det.

                  Men som flere pointerer: hvis han virkelig bliver regnet for en profil på førerholdet i Allsvenskan har vi næppe mulighed for at hente ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Tænker mere det var Pierre Kanstrup, der var hans "KEP" i SønderjyskE.

                    Har ikke fulgt så meget med i Allsvenskan, men hvis Bjørn Paulsen endelig er slået igennem som en stærk midterforsvarer overrasker det mig egentlig lidt.

                    Hans tid i Danmark opfattede jeg som lettere kaotisk ift. at han ofte blev skiftet rundt på forskellige positioner. Især i SønderjyskE. Kan huske jeg har set ham spille angriber, back, central midtbane og kant. Synes aldrig han fik en fast position og hans primære bidrag var målfarligheden. Esbjerg hentede ham så og ville gøre ham til fast midtstopper, hvilket ikke gik særlig godt som jeg husker det.

                    Men som flere pointerer: hvis han virkelig bliver regnet for en profil på førerholdet i Allsvenskan har vi næppe mulighed for at hente ham.
                    Sandsynligvis ikke, men den historik du selv beskriver passer nærmest perfekt på den type JM siger han ønsker i OB
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Men hvis der endelig kommer den type spillere, så er det nok stadig på relativt lav transfer, fordi investeringen ligger i deres løn. Og det er sandsynligvis navne, som er relativt ukendte for os.
                      OB der henter navne der er ukendte for os.. Det er lige godt det mest morsomme jeg har hørt i dag. 😂

                      Comment


                        Bjørn Paulsen er en nøglespiller på et hold der ligger nr. 1 i Sverige nu. Jf. et svensk medie koster han minimum 7,5 mio. danske kroner, og jf. en Hammarby blog vil man ikke sælge for under 15 millioner svenske kroner. Det er ren og skær spild af tid at diskutere, hvorvidt han er et emne i OB.

                        I øvrigt spillede Paulsen central midt/hængende angriber under Michelsen, og er nu fast mand i midterforsvaret under den nye træner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Jeg kunne godt tænke mig en med en lidt større hitrate i kvalitetsindlæg end Barrett....
                          Det kunne jeg også, selvom at jeg godt kan lide Barrett. Udmeldingerne mere eller mindre mellem linjerne siger bare, at der ingen penge er at handle for i det her vindue, og de midler der kan investeres må være fokuseret på ændre behov end en opgradering på venstre back.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            OB der henter navne der er ukendte for os.. Det er lige godt det mest morsomme jeg har hørt i dag. 
                            Tja vi må se. Jeg kan godt se joken i det og tror heller ikke som sådan på det, men selvom OB nok ikke har ligaens mest omfattende scouting setup, rækker det og netværk naturligvis markant udover det vi har set. Det tror jeg simpelthen ikke kan undgås når man har været i fodbold i så mange år som JH, Ole Nielsen m.fl. har.

                            Det er givet, at det er et område man kan forbedre, men når de har hentet spillere med den profil de har, må det skyldes en bevidst prioritering af det de anser som de sikre valg. Med en ny træner og måske lidt pres oppefra virker det ikke helt så usandsynligt for mig, at det kan ændre sig så man måske igen bliver villig til at tage nogle større chancer ift. transfers.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              OB der henter navne der er ukendte for os.. Det er lige godt det mest morsomme jeg har hørt i dag. 😂
                              Kendte du Nana Welbeck, Koval eller Yao før de kom til OB? Så JH lykkes vel med overraskelser... ;-)
                              Men må helt seriøst også sige at jeg er sikker ikke den eneste som hørte navnet Grytebust første gang da ham kom til OB.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Kendte du Nana Welbeck, Koval eller Yao før de kom til OB? Så JH lykkes vel med overraskelser... ;-)
                                Men må helt seriøst også sige at jeg er sikker ikke den eneste som hørte navnet Grytebust første gang da ham kom til OB.
                                og Vladimir "Lado" Dvalishvili

                                Comment

                                Working...
                                X