Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp HSV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    "HSV var boldbesiddende, men det var OB, der var det farligste hold, og fem minutter efter var der endnu en stor chance for at reducere i kampen. AK og Jönsson kom afsted mod en enkelt forsvarsspiller og målmanden, men tværpasningen fra AK mod Jönsson blev stoppet af forsvarsspilleren, og således løb chancen ud i sandet.".

    Ved stillingen 3-0 ... :D.
    Når man tænker på, hvor mange store chancer bl.a. friløbere vi har brændt i dag og i hele denne sæson, undrer det mig utroligt meget, at Kent N synes at angrebstræner og/eller sportspsykolog er noget nymodens pjat, som man ikke behøver. Jeg er sikker på, at blot noget deltidstræning med f.eks. Strudahl kunne forbedre træfsikkerheden.
    Desværre er KN stokkonservativ og udenfor pædagogisk rækkevidde.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Når man tænker på, hvor mange store chancer bl.a. friløbere vi har brændt i dag og i hele denne sæson, undrer det mig utroligt meget, at Kent N synes at angrebstræner og/eller sportspsykolog er noget nymodens pjat, som man ikke behøver. Jeg er sikker på, at blot noget deltidstræning med f.eks. Strudahl kunne forbedre træfsikkerheden.
      Desværre er KN stokkonservativ og udenfor pædagogisk rækkevidde.
      Har vi brændt specielt mange store chancer? De statistikker der er, siger at vores chanceudnyttelse ligger nogenlunde på gennemsnittet for Superligaen. Vores helt store problem er at komme frem til chancerne.

      Comment

      Working...
      X