Det er omkring frysepunktet og overskyet. Der er Manchester United - Liverpool, men live fodbold er noget specielt. Så jeg fryser om fingrene og venter på kampstart. Opdateringer som sædvanligt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
U19 Lyngby BK - OB, 2018.03.10, kl. 13.00
Collapse
X
-
Der var et øjebliks stilhed. Jeg aner ikke hvorfor.
Opstillingen for OB:
Oliver Christensen.
Nicolai Skøtt - Anton Pedersen - Oliver Skolnik - Mathias Bonde.
Peter Clement - Jonathan Harboe - Mads Frøkjær - Julius Eskesen.
Elias Lamnaouar - Mathias Jørgensen.
De første minutter mest Lyngby, men derefter vores gutter på bolden...
Oliver Christensen! Lyngby slår kontra og kommer alene igennem. Oliver kommer ud og laver en glimrende fodparade. Det var en 100% chance han reddede.
Lige efter er han igen ude og presse en angriber ud af i feltet.
-
Jamen, hvor er det klasse. Harboe vinder bolden i eget felt, spiller den til Frøkjær, der driver den frem over en halv bane, inden han stikker den indenom backen til Mathias Jørgensen. Han sparker den sikkert ind ved fjerneste stolpe.
Og inden jeg bliver færdig: Julius Eskesen til 2-0. Igen Frøkjær med i opspillet. Hej startede ellers lidt svagt især i det defensive.
Comment
-
Omkring en halv time spillet.
Ingen mål selvom der har været optræk til chancer.
Det er hovedsagelig OB det kommer til det. Spillet med bolden er hurtigt og slår sprækker i Lyngbys forsvar. Det kniber dog med det sidste.
Lyngby kommer frem til en god mulighed, der bliver afvist. Det var efter deres yndlingsformel med en dyb bold mellem Skøtt på højre back og midterforsvaret.
Udligning. Lyngby slår kontra på en kontra. Oliver Christensen redder, men lige ud til en angriber, der scorer nemt. Igen savner man noget tilbageløb.
Comment
-
Lamnaouar brænder! Æv.
Straffet kom kort efter, at Klynge ramte overliggeren direkte på hjørne. Det imponerende var, at det ikke var et indadsvingende.
Puha! Straffespark til Lyngby. Harboe er mildest talt utilfreds og får gult, derefter rødt. Han må have fået gult for forseelsen inden.
3-3.
Comment
Comment