Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hentyder jeg da til, at folk gør det..?
    Det var sådan jeg opfattede "Så sætter vi farten op på vejene"-kommentaren... hvis jeg har fejlfortolket undskylder jeg naturligvis...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
      At folk vil stikke personer til vagterne, det kan jeg ikke respekterer. Men, at de personer som eventuelt kaster med romerlys også bliver taget fat i, af egne fans, det burde være en selvfølge.. fordi det skader da uden tvivl vores sag.
      Det kan jeg også godt leve med
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Det var sådan jeg opfattede "Så sætter vi farten op på vejene"-kommentaren... hvis jeg har fejlfortolket undskylder jeg naturligvis...

        Mvh

        MaxHH
        Det var bestemt ikke meningen at tillægge folk det, den skulle måske have været lidt skarpere den der, og for en god ordens skyld, så er jeg naturligvis også godt klar over at der ikke er nogen herinde der argumenterer for Carthe Blanche hvad angår lys... men pointen var egentlig bare, at du, hverken i trafikken eller på tribunen, vil opleve at skvaddernosserne pludselig begynder at opføre sig ordentligt, og jo slet ikke når reglerne for dem, er præcis de samme som de altid har været...

        ... men nu bevæger jeg mig ind i en debat vi allerede har taget...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det var bestemt ikke meningen at tillægge folk det, den skulle måske have været lidt skarpere den der, og for en god ordens skyld, så er jeg naturligvis også godt klar over at der ikke er nogen herinde der argumenterer for Carthe Blanche hvad angår lys... men pointen var egentlig bare, at du, hverken i trafikken eller på tribunen, vil opleve at skvaddernosserne pludselig begynder at opføre sig ordentligt, og jo slet ikke når reglerne for dem, er præcis de samme som de altid har været...

          ... men nu bevæger jeg mig ind i en debat vi allerede har taget...
          Du mener ikke at det vil betyde noget for disse skvadderhoveder, hvis de pludselig får fanscenen på nakken, fordi de pisser på de seriøse stemningsskaberes nyvundne rettigheder?

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            , hverken i trafikken eller på tribunen, vil opleve at skvaddernosserne pludselig begynder at opføre sig ordentligt,
            Hvis jeg er ved at komme for sent til OB kamp trykker jeg lidt ekstra på speederen :-). Men enig. Al forståelse til dem, der er imod pyro. Men der er to valg :

            1) Forbud ----> folk gør det under anarkistiske forhold ---- > pisse farligt

            2) Tilladt i afgrænset område ----> folk gør det under ordnede forhold ---- > farligt

            Med mindre man synes forbuddet har virket. Så er det jo bare at fortsætte ud af den vej.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Du mener ikke at det vil betyde noget for disse skvadderhoveder, hvis de pludselig får fanscenen på nakken, fordi de pisser på de seriøse stemningsskaberes nyvundne rettigheder?

              Mvh

              MaxHH
              Nej... Det bliver kun et spørgsmål om tid, så har en eller anden overtrådt en eller anden regel...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af jajes. Se indlæg
                Hvis jeg er ved at komme for sent til OB kamp trykker jeg lidt ekstra på speederen :-). Men enig. Al forståelse til dem, der er imod pyro. Men der er to valg :

                1) Forbud ----> folk gør det under anarkistiske forhold ---- > pisse farligt

                2) Tilladt i afgrænset område ----> folk gør det under ordnede forhold ---- > farligt

                Med mindre man synes forbuddet har virket. Så er det jo bare at fortsætte ud af den vej.
                Det lyder nu som ganske fornuftig adfærd... Jeg forstår dem skam også godt...

                1) Enig...

                2) ... men tåberne står vel stadig udenfor området, hvor andre mennesker kunne tro der nu ville være sikkert at stå... Så er vi tilbage ved pisse farligt igen, hvis ikke endnu mere, for i dag ved folk da i det mindste hvor de ikke skal stille sig...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Nej... Det bliver kun et spørgsmål om tid, så har en eller anden overtrådt en eller anden regel...
                  Der er naturligvis ingen garantier... men jeg er ret overbevist om at der er større respekt for den røvfuld man ville få fra ens medfans, fremfor vagterne, OG at der vil være laaangt færre episoder af den slags under ordnede forhold, end der er nu. Win-win...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Der er naturligvis ingen garantier... men jeg er ret overbevist om at der er større respekt for den røvfuld man ville få fra ens medfans, fremfor vagterne, OG at der vil være laaangt færre episoder af den slags under ordnede forhold, end der er nu. Win-win...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Nu tror jeg så slet ikke det ville komme så langt, at vi ville få lov til at se flere episoder... Forestiller mig der lukkes for det varme vand første gang...

                    Der er vel altid nogen der påvirkes af sådan en aftale ja, men det går vel begge veje, for der er også dem der kun "kommer frem" når der er noget at ødelægge for andre i forsamlingen, og der er dem der bare lige synes det kunne være sjovt, når det nu er, osv...

                    Folk omkring dig på tribunen, kører for stærkt, over for rødt, med sprit i blodet og familien på bagsædet, stjæler fra arbejdet, er kæresten utro, er sammen med vennens kæreste, og 4 milliarder andre ting, der i blandt at fyre blus af... Det gør de på trods af de godt ved de ødelægger det for andre, de ødelægger det for sig selv, de får omgivelserne på nakken, sat stolen for døren, får bøder, fængsel, røvfuld, osv.................... men naturen går stadig sin gang...
                    Last edited by Kaspernon; 14-03-2014, 20:50. Årsag: Stavefejl...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Nu tror jeg så slet ikke det ville komme så langt, at vi ville få lov til at se flere episoder... Forestiller mig der lukkes for det varme vand første gang...

                      Der er vel altid nogen der påvirkes af sådan en aftale ja, men det går vel begge veje, for der er også dem der kun "kommer frem" når der er noget at ødelægge for andre i forsamlingen, og der er dem der bare lige synes det kunne være sjovt, når det nu er, osv...

                      Folk omkring dig på tribunen, kører for stærkt, over for rødt, med sprit i blodet og familien på bagsædet, stjæler fra arbejdet, er kæresten utro, er sammen med vennens kæreste, og 4 milliarder andre ting, der i blandt at fyre blus af... Det gør de på trods af de godt ved de ødelægger det for andre, de ødelægger det for sig selv, de får omgivelserne på nakken, sat stolen for døren, får bøder, fængsel, røvfuld, osv.................... men naturen går stadig sin gang...
                      Men det vil stadig være langt færre episoder end i dag... så hvad er der vundet ved forbuddet?

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Men det vil stadig være langt færre episoder end i dag... så hvad er der vundet ved forbuddet?

                        Mvh

                        MaxHH
                        Det er der jo ikke rigtig noget der tyder på at der vil, så hvad man ville vinde ved at ændre på det, ved jeg heller ikke... I sidste ende kunne man jo så argumentere for, at hvis niveauet alligevel er omtrent det samme, kunne man jo lige så godt give lov... men den bliver nok lidt svær at slå igennem med i en evt. forhandling...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Der er naturligvis ingen garantier... men jeg er ret overbevist om at der er større respekt for den røvfuld man ville få fra ens medfans, fremfor vagterne, OG at der vil være laaangt færre episoder af den slags under ordnede forhold, end der er nu. Win-win...

                          Mvh

                          MaxHH
                          jeg ved ikke om du hentyder til undersøgelser omkring antallet af ulykker når du mener der vil blive laaangt færre ulykker end der er nu, og at de formastelige vil være mere bange for den røvfuld der måske venter når nogen kvajer sig med lysene. Jeg tror nu ikke "konsekvensen" vil blive særlig markant for de typer som "kvajer sig med vilje", vi har heldigvis ikke selvjustits i DK og hvis vi endelig tog sagen i egen hånd ville vi jo ikke være en tøddel bedre end dem der bruger den slags metoder (HA og Bandidos m.fl) det er vel heller ikke sådan en tilstand vi ønsker os
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Jep læste et sted (kan ikke lige finde et link, men det var på eb.dk) at Brøndby i fremtiden vil forsøge sig med at give folk en slags "samfundstjeneste" (arbejde på Brøndby stadion) i stedet for karantæne, når deres tilskuere forbryder sig imod reglerne på Brøndby stadion.
                            Hvad siger i til det? Personligt så ville jer elske hvis det var sådan i Odense. Men jer ville helt sikkert også være mere tilbøjelig til at bruge lys, men også være mindre bange for straffen. Måske er det et middel til at få færre problemer med lys?
                            Hvis folk ikke er bange for straf, kaster de måske heller ikke med lys osv :-)

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                              Jep læste et sted (kan ikke lige finde et link, men det var på eb.dk) at Brøndby i fremtiden vil forsøge sig med at give folk en slags "samfundstjeneste" (arbejde på Brøndby stadion) i stedet for karantæne, når deres tilskuere forbryder sig imod reglerne på Brøndby stadion.
                              Hvad siger i til det? Personligt så ville jer elske hvis det var sådan i Odense. Men jer ville helt sikkert også være mere tilbøjelig til at bruge lys, men også være mindre bange for straffen. Måske er det et middel til at få færre problemer med lys?
                              Hvis folk ikke er bange for straf, kaster de måske heller ikke med lys osv :-)
                              fint nok at klubberne sanktionere med stolevask og afrensning af alger på træværk mm. men hvor stiller det de uskyldige mennesker der er blevet forbrændt eller har mistet dyrt tøj p.gr.a. andres ubetænksomhed
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                fint nok at klubberne sanktionere med stolevask og afrensning af alger på træværk mm. men hvor stiller det de uskyldige mennesker der er blevet forbrændt eller har mistet dyrt tøj p.gr.a. andres ubetænksomhed
                                Jeg synes også selv at jeg har set for mange tilfælde af lys der er blevet brugt forkert, men måske ville de ikke blive brugt på den måde de gør nu, hvis straffen ikke var flere års karantæne? Men det er jo lidt den samme snak som legalisering :-)

                                Comment

                                Working...
                                X