Annoncering

Collapse
No announcement yet.

[Faninitiativ] Opstartstræning 10/02/2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg hæfter mig ved, at der på deres træningsplan står at der var træning på stadion i dag kl. 11. Så trænede de på stadion i dag? I så fald er de dumme som snot, hvis ikke de kalkulerer med at en bane tager skade af træning i midten af Februar. Gå selv ind på hjemmesiden og kig. Der står træning kl. 11 (stadion)

    MvH ChrisOB
    Jeg ved jo ikke om de har trænet på stadion i dag, men det var heller ikke det jeg efterlyste, men HVIS de har trænet på banen i dag kan det være de er blevet klogere ... og det er vel ikke hverken snotdumt eller forbudt
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg ved jo ikke om de har trænet på stadion i dag, men det var heller ikke det jeg efterlyste, men HVIS de har trænet på banen i dag kan det være de er blevet klogere ... og det er vel ikke hverken snotdumt eller forbudt
      Jo for de har vidst i dagevis at der var planer om et initiativ på stadion. Hvorfor flyttede de så ikke træningen fredag til Ådalen? Troede de virkelig på at man kunne træne 2 dage i træk på en kampbane i Februar uden at det ville tage skade?

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jo for de har vidst i dagevis at der var planer om et initiativ på stadion. Hvorfor flyttede de så ikke træningen fredag til Ådalen? Troede de virkelig på at man kunne træne 2 dage i træk på en kampbane i Februar uden at det ville tage skade?

        MvH ChrisOB
        Jeg skal ikke kunne sige hvad de har tænkt .. jeg efterlyste begrundelsen for flytningen.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg skal ikke kunne sige hvad de har tænkt .. jeg efterlyste begrundelsen for flytningen.
          Når der er et faninitiativ i gang så er det for mig logik at man gør alt for at planlægge efter det, så det ikke dræber initiativet. Så flyttet man træningen fredag til Ådalen og bibeholder planen om lørdagen.

          Så enten er man dum nok til at tro på forhånd at man kunne træne 2 dage i træk på stadion eller også har man bare så lidt respekt for sine fans.

          Eller den tredje mulighed i relation med grund nr. 2 - man kommunikerer ud til omverdenen hvad grunden til flytning(erne) er. Men heller ikke det kan de finde ud af. De flytter bare.

          Og risikerer at kun dem der på forhånd var supertændt dukker op.

          Jeg var ikke supertændt - jeg havde planer om at dukke op lørdag kl. 11 på stadion- det kan de godt glemme alt om nu. Jeg nøjes med at dukke op på stadion søndag i værre vejr og støtter som jeg plejer.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Når der er et faninitiativ i gang så er det for mig logik at man gør alt for at planlægge efter det, så det ikke dræber initiativet. Så flyttet man træningen fredag til Ådalen og bibeholder planen om lørdagen.

            Så enten er man dum nok til at tro på forhånd at man kunne træne 2 dage i træk på stadion eller også har man bare så lidt respekt for sine fans.

            Eller den tredje mulighed i relation med grund nr. 2 - man kommunikerer ud til omverdenen hvad grunden til flytning(erne) er. Men heller ikke det kan de finde ud af. De flytter bare.

            Og risikerer at kun dem der på forhånd var supertændt dukker op.

            Jeg var ikke supertændt - jeg havde planer om at dukke op lørdag kl. 11 på stadion- det kan de godt glemme alt om nu. Jeg nøjes med at dukke op på stadion søndag i værre vejr og støtter som jeg plejer.

            MvH ChrisOB
            Jeg vil sige at jeg i hvert fald kan forstå, hvis fans af OB er noget forvirrede og nej ... det virker ikke specielt gennemtænkt.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              De trænede på stadion idag. Banen lignede ikke en, som kunne klare en hel træning mere dagen inden kamp

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                De trænede på stadion idag. Banen lignede ikke en, som kunne klare en hel træning mere dagen inden kamp
                Selvfølgelig ikke. Hvorfor jeg ikke forstår at de ikke kalkulerer med det og imødekommer et fanarangement ved at flytte træning om fredagen til Ådalen - eller evt lade være med at flytte træningen til stadion til at starte med så dette flytteri ikke blev nødvendigt.

                Men fuck it - jeg håber det bliver en succes for vi har brug for sådan en tradition.

                Det er bare røv at starten skal rammes af sådan en omgang flytteri.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                  De trænede på stadion idag. Banen lignede ikke en, som kunne klare en hel træning mere dagen inden kamp
                  Så må man flytte nu, det er forståeligt. Men kunne man ikke overveje det tidligere og planlægger bedre? Der er åbenbart ikke en ordentlig kommunikation og sammenarbejde af OB med fanscenen. Lige så som sidste maj da OB tilbud pludselig en billig udebanetur til returkampen i Randers. Hvad skete uden aftalelsen med fanklubben og i direkte konkurrence til De Stribedes bustur som jeg husker. Synes det har en lidt dilletantisk-skræmmeligt-arrogant smag og forventer der en langt bedre sammenarbejde af OB's ledelse med os fans.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Så må man flytte nu, det er forståeligt. Men kunne man ikke overveje det tidligere og planlægger bedre? Der er åbenbart ikke en ordentlig kommunikation og sammenarbejde af OB med fanscenen. Lige så som sidste maj da OB tilbud pludselig en billig udebanetur til returkampen i Randers. Hvad skete uden aftalelsen med fanklubben og i direkte konkurrence til De Stribedes bustur som jeg husker. Synes det har en lidt dilletantisk-skræmmeligt-arrogant smag og forventer der en langt bedre sammenarbejde af OB's ledelse med os fans.
                    Lige for at runde snakken af om flytningen af det iøvrigt pænt besøgte arrangement i Ådalen. Kent var positivt overrasket over stadions græstæppe så tidligt på året. Flytningen skal ses som erfaringer med at de bløde græsbaner giver spillerne tunge ben, så for at undgå det, blev beslutningen taget om at flytte den sidste træning til kunstbanen i Ådalen. Her bliver de og træner hele næste uge inden fredagskampen på FCNs bane
                    Last edited by manner; 11-02-2018, 07:37.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment

                    Working...
                    X