Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCK 09/03/2014
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægJeg synes vi generelt spille en god kamp. Men når man ikke scorer på de(få) chancer der skabes, så er det bare ikke godkendt. Til gengæld, så synes jeg Skoubo spillede en rigtig fin kamp og han kæmpede for hver en bold. Mos og Bodul lavede også et godt indhop i kampen.
Men mit OB hjerte bløder lige nu.. Hvis vi ikke snart scorer på de chancer vi får, og bliver mere stabile i spillet, så er jeg meget nervøs for, at vi forbliver i bunden - hvor vi jo reelt er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægDu har ret, og min kommentar er nok også præget af at adrenalinen stadig pumper. Det er ikke mod FCK, FCM, Brøndby etc., at vi skal hente de points der redder vores røve, og inderst inde er jeg stadig fortøstningsfuld ift at vi nok skal klare skærene. Men et point i dag havde nu altså været en dejlig bonus, og det ærgrer mig, at det er vores egne fejl og mangler der gør, at vi ikke får det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghelt enig - jeg hoppede og råbte også meget af bodul, kasper og hvem ellers der brændte vores halve chancer; havde være fantastisk med et enkelt point, og vel heller ikke helt ufortjent
Comment
Comment