Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Nogle ser måske muligheder på et meget spinkelt grundlag? Dig? Jesper Hansen? Kent Nielsen? Jeg håber de, I, tager røven på mig og frembringer både fremgangen i spillet og resultaterne. Jeg tvivler.

    MvH ChrisOB
    Stadig muligheder, og det er vel den virkelighed vi befinder os i pt. Vi har åbenbart ikke kroner nok i kassen til Kusk, Rieks eller Toututh eller bedre spillere.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jeg har meget svært ved at se, hvor du og andre overhovedet kan få forventningen fra at vi bliver bedre og hurtigere i spillet op ad banen, når hverken Kents spillestil eller de spillere, eller rettere den spiller, der indtil videre er hentet, på nogen måder indikerer, at der kommer en forbedring.

      Jeg er på ingen måder enig i at Rømer er så meget et step up i boldomgang, at det pludselig vil ændre på Kents skabeloner, der i den grad skriger på både gennembrudskraft og kreativitet på et niveau OBs ledelse hverken kan tiltrække eller vil tiltrække.

      Vi er svækkede. Det kan ikke være anderledes i min bog, når man kommer af med to støttespillere, skal til at spille en ny mand ind på én af de vigtigste knudepunkter på et fodboldhold op til et forår med udekampe i Brøndby, Farum, Parken, et gabende tomt hul i bredden i midterforsvaret, hvor vores anfører konstant balancerer på randen af karantæne.

      For mig er det på randen af selvindbildning, hvis man kan se på de prospekter og komme til den konklusion at det ikke alene er status quo, der er tilmed så meget mulighed for at vi kan blive bedre, at man kan "forvente" at der ikke kommer så meget boldtrilleri på tværs. Baseret på hvad? At Rømer er "bedre" til at spille den rundt end Izunna?

      Muligt, måske endda temmelig sikkert, men jeg tvivler stærkt på, at det bliver så meget bedre, at vi vil komme til at se en effekt på vores spil, der batter noget.

      For mig er den eneste måde vi kan få effekt ud af at hente spillere som Rømer og Kløve, det er en markant ændring af Kents spillestil.

      Dét mere end Izunnas manglende evner ud i pasningsspil er det, der skaber boldtrilleriet.

      Og selv om vi så skulle blive hurtigere til at få bolden frem til modstandernes felter, hvad har hidtid indikeret, at vores offensive spillere har den skarphed i den sidste aflevering eller afslutning (Hej Greve) som der skal til, før vi slår kapital af det?

      Man har altid håbet, det har jeg også, men jeg kan virkelig ikke se, hvordan man ikke komme til andre konklusioner end at vi per nuværende ER svækkede eller som minimum står i en tvivlsom situation, når talent og rutine er forsvundet, bredden er usandsynligt smal og vores spillestil er så stor en hæmsko.

      Er det hele bare baseret på en tyrkertro på Rømers bedre evner i pasningsspillet end Izunna?

      I så fald er jeg bange for, at der er mulighed for at man setter sig up til en slem skuffelse.

      MvH ChrisOB
      Du beskriver tingene meget nøgternt synes jeg. Nogen synes sikkert du maler fanden på væggen, men jeg kan kun give dig ret, når jeg læser hvad du skriver og ikke hvad nogen måske tror du skriver.

      Jeg ser dog lidt muligheder for optimisme. Jeg tror på Rømer er mere disciplineret i alle forhold. Jeg ser ham egentlig ikke som en bedre boldspiller end Izu, men Rømer vil ikke være så fraværende, heller ikke mentalt fristes jeg lidt udokumenteret til at sige. Jeg tænker nettoeffekten for holdet er et plus.

      Skal Kløve give mening, så skal det være en direkte erstatning for Jønne og dermed er det i min verden også en direkte erstatning, til en plads der ikke er selvskreven i startopstillingen. Mit smil havde været bredere om det var Danny Amankvaa der var ankommet. Men igen Kløve for Jønne, det er okay for mig, men jeg er også en af dem, der bare har fået "for meget" af Jønnes defensiv.

      Men der mangler en brik i puslespillet. Kommer der ikke en CB, så er vi svækket i forhold til sidste halvsæson - temmelig markant.

      Til sidst. Jeg håber jeg kommer til at høre Kent snakke om mere direkte spil. Jesper er begyndt, kommer Kent med på den vogn, så har jeg et lille håb. For jeg må sige, det halvår der lige er overstået. Pointhøsten kunne være værre, men jeg keder mig når jeg ser os, det er så kedeligt.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
        JH har lige bekræfter det ved KMD Cup.

        Hvad siger folk?
        Velkommen til Kløve. Jeg undrede mig faktisk over at vi ikke allerede hentede ham da han skiftede fra Horsens, men jeg synes han har været stærk for SjE og jeg ser frem til at se ham i OB.
        Vi skal dog naturligvis hente mere både til vores offensiv og defensiv før vi er på plads.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Du beskriver tingene meget nøgternt synes jeg. Nogen synes sikkert du maler fanden på væggen, men jeg kan kun give dig ret, når jeg læser hvad du skriver og ikke hvad nogen måske tror du skriver.

          Jeg ser dog lidt muligheder for optimisme. Jeg tror på Rømer er mere disciplineret i alle forhold. Jeg ser ham egentlig ikke som en bedre boldspiller end Izu, men Rømer vil ikke være så fraværende, heller ikke mentalt fristes jeg lidt udokumenteret til at sige. Jeg tænker nettoeffekten for holdet er et plus.

          Skal Kløve give mening, så skal det være en direkte erstatning for Jønne og dermed er det i min verden også en direkte erstatning, til en plads der ikke er selvskreven i startopstillingen. Mit smil havde været bredere om det var Danny Amankvaa der var ankommet. Men igen Kløve for Jønne, det er okay for mig, men jeg er også en af dem, der bare har fået "for meget" af Jønnes defensiv.

          Men der mangler en brik i puslespillet. Kommer der ikke en CB, så er vi svækket i forhold til sidste halvsæson - temmelig markant.

          Til sidst. Jeg håber jeg kommer til at høre Kent snakke om mere direkte spil. Jesper er begyndt, kommer Kent med på den vogn, så har jeg et lille håb. For jeg må sige, det halvår der lige er overstået. Pointhøsten kunne være værre, men jeg keder mig når jeg ser os, det er så kedeligt.
          Ser man isoleret set på Kløve som erstatning for kønne, så er det svært at se negativt på tilgangen, da det alene får den betydning at vi så ikke forlænger med ham. Jeg kan såmænd også se perspektiver, såfremt vi begynder at spille mere aggressivt. Rømer, Kløve, Greve og Casper Nielsen er løbestærke spillere, som vil kunne stresse alle modstandere i deres opspil, hvis vi kunne få etableret et solidt presspil. Problemet er bare at det er noget vi bruger meget lidt i vores spil, hvor vi tværtimod skal bygge spillet op selv. Her er der ingen af dem jeg nævner med undtagelse af Greve, som har evnerne til at skabe det ekstraordinære, og derfor bliver Kløve også bare en af mange lala-køb, hvis der ikke ændres markant på måden vi spiller fodbold på.
          Jeg synes faktisk Kløve er en dygtig spiller, men det er altså i klubber som Horsens og Sønderjyske, at han har vist sig som en god spiller. Hvad en 28-årig spiller, som hele sin professionelle karriere, har spillet en slags fodbold som er milevidt fra vores, nogensinde skulle kunne udrette for os, har jeg svært ved at se. Det ender med at blive en ny Casper Nielsen, hvis ikke der sker noget drastisk. Ligegyldigt fyld som intet flytter

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Stadig muligheder, og det er vel den virkelighed vi befinder os i pt. Vi har åbenbart ikke kroner nok i kassen til Kusk, Rieks eller Toututh eller bedre spillere.
            Der er også en, teoretisk, mulighed for at jeg ville kunne gennemføre en marathon når året er slut, men man skal være mere end almindelig optimist, hvis man ser muligheden for det.

            Hvis vi havde en ledelse, der igennem tidligere handler og faktiske resultater havde gjort OB mere attraktiv, så havde vi råd til én af dem og/eller i hvert fald måske haft held til at overbevise dem om holdbarheden i vores projekt. Hvis rygterne holder stik, så har vi gået efter én eller dem alle - og det gør man ikke, hvis ikke man har bare lidt i kassen at gøre godt med. Lad være med at gøre vores økonomi værre end den er. Nej vi havde i sidste ende ikke råd til dem - men det er ikke det samme som at vi aldrig ville kunne få dem under nogen omstændigheder.

            Mange spillere har fået lyst til projekter med færre penge end andre steder - simpelthen fordi projekter har haft så gode perspektiver.

            Jeg er ikke blind overfor økonomien, overhovedet ikke, men vores muligheder for at tiltrække spillere er ikke alene bestemt af dette.

            Vi er ikke på fattiggårdens rand og vi er en traditionsklub i landets tredjestørste by. Selvfølgelig ville vi kunne tiltrække spillere fra lidt højere hylder, hvis projektet er stærkt nok.

            Desværre har umuliuserne i ledelsen forkludret dette så det eneste "våben" vi har i lasten er vores økonomi. Som kunne blive bedre, hvis nogen gad/turde investere mere i det og betragte os som mere end et vedhæng til en underholdningskoncern.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Du beskriver tingene meget nøgternt synes jeg. Nogen synes sikkert du maler fanden på væggen, men jeg kan kun give dig ret, når jeg læser hvad du skriver og ikke hvad nogen måske tror du skriver.

              Jeg ser dog lidt muligheder for optimisme. Jeg tror på Rømer er mere disciplineret i alle forhold. Jeg ser ham egentlig ikke som en bedre boldspiller end Izu, men Rømer vil ikke være så fraværende, heller ikke mentalt fristes jeg lidt udokumenteret til at sige. Jeg tænker nettoeffekten for holdet er et plus.

              Skal Kløve give mening, så skal det være en direkte erstatning for Jønne og dermed er det i min verden også en direkte erstatning, til en plads der ikke er selvskreven i startopstillingen. Mit smil havde været bredere om det var Danny Amankvaa der var ankommet. Men igen Kløve for Jønne, det er okay for mig, men jeg er også en af dem, der bare har fået "for meget" af Jønnes defensiv.

              Men der mangler en brik i puslespillet. Kommer der ikke en CB, så er vi svækket i forhold til sidste halvsæson - temmelig markant.

              Til sidst. Jeg håber jeg kommer til at høre Kent snakke om mere direkte spil. Jesper er begyndt, kommer Kent med på den vogn, så har jeg et lille håb. For jeg må sige, det halvår der lige er overstået. Pointhøsten kunne være værre, men jeg keder mig når jeg ser os, det er så kedeligt.
              Nøgleordet er netop "kedeligt"

              Jeg har svært ved at se at en træner, der troede duelspillere som El Mak og Izunna kunne blive boldførende og passe sammen lige pludselig lave ret meget om på sit udgangspunkt om at vi skal spille chancerne større i stedet for at søge chancerne tidligere.

              Det er den samme mand, der tror spillere som Greve, Desler, Casper N og Perreira gør sig bedst, når de skal trille bold. Gu gør de ej. De er bedst med en mere dynamisk og direkte spillestil - hvor det ikke handler om at trække ind - aflevér- trække ind - aflevér.

              Jeg tror ikke Kent ændrer en døjt ved sine træningsøvelser. Det bliver det samme uanset om typerne ikke passer til det.

              Det har han jo gjort før, så hvorfor skulle det ændre sig nu? Jeg er tilbøjelig til at tro, at hvis Kent havde haft Dethlefsen, Carsten Hemmingsen eller andre OB krigere som spiller nu så havde han også tvunget dem igennem endeløse skabeloner og hans evindelige "Nej nej nej" kommentarer/skrig når spillerne for 20. Gang ikke har evnen/lysten til at lægge en præcis aflevering efter at ha kørt den nydeligt rundt i de klassiske mønstre.

              Jeg er bange for, at du kommer til at røvkede dig igen. Nu med muligheden for at vi er mere defensivt og breddemæssigt sårbare.

              Ja der er mulighed for, at jeg atter maler randen på væggen - men jeg vil nok mene at jeg og andre flere gange har haft virkeligheden på vores side, når vi har "gættet"/vurderet hvad præcis, der halter ved det projekt, der bliver proppet ned i halsen af os af de to største Komiske Ali'er vi vel har haft.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Ser man isoleret set på Kløve som erstatning for kønne, så er det svært at se negativt på tilgangen, da det alene får den betydning at vi så ikke forlænger med ham. Jeg kan såmænd også se perspektiver, såfremt vi begynder at spille mere aggressivt. Rømer, Kløve, Greve og Casper Nielsen er løbestærke spillere, som vil kunne stresse alle modstandere i deres opspil, hvis vi kunne få etableret et solidt presspil. Problemet er bare at det er noget vi bruger meget lidt i vores spil, hvor vi tværtimod skal bygge spillet op selv. Her er der ingen af dem jeg nævner med undtagelse af Greve, som har evnerne til at skabe det ekstraordinære, og derfor bliver Kløve også bare en af mange lala-køb, hvis der ikke ændres markant på måden vi spiller fodbold på.
                Jeg synes faktisk Kløve er en dygtig spiller, men det er altså i klubber som Horsens og Sønderjyske, at han har vist sig som en god spiller. Hvad en 28-årig spiller, som hele sin professionelle karriere, har spillet en slags fodbold som er milevidt fra vores, nogensinde skulle kunne udrette for os, har jeg svært ved at se. Det ender med at blive en ny Casper Nielsen, hvis ikke der sker noget drastisk. Ligegyldigt fyld som intet flytter
                Jeg kan, som dig, se perspektiver, hvis vi skifter spillestil. Men det tror jeg ikke på, at vi gør. Og så bliver hverken Rømer eller Kløve en succés. Det er jeg næsten sikker på.

                Jeg synes de fleste af vores bedste præstationer har været, når vi har smidt Kents opspilsmønstre på hylden og har spillet mere direkte - spillet på omstillinger bl.a når dårlige baner umuliggører flotte opspilsmønstre. Når OB har spillet som OB - og ikke som det kønsløse monster, som Kent med sin fatale mangel på indsigt i, hvilke typer der passer bedst til hans spillestil, hænger fast i.

                Det kan godt ske, at vi kommer i TOP-6 - men når man ingen begejstring skaber, så har man i min bog fejlet næsten lige så meget, som hvis vi bare havde tabt alle kampene. Til en hvis grad, selvfølgelig.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #83
                  Du har ret ChrisOB. Hvis strategien er fynske spillere tilsat " markante stjerner", så er vi svækket. Kløve og Rømer er som navnet langt under Izu og Tændstikken, som begge kom med mesterskab i bagagen. Tændstikkens arbejdsledig, kan godt erstattes af Kløve. Topniveauet hos Kløver er helt sikkert lavere, men vi får en indsats og dermed et samlet løft med flere promiller. Ærger mig over vi ikke får en som løfter holdet i procenter. Rømer, er jeg bange for kun styrker os på dødbolde, hvor Izu var svag. Samlet bliver jeg glad hvis det viser status quo med det bytte. Tror på vi mister lidt styrke. Tverskov i forsvaret med KEP. Den er afprøvet og det er sku ikke til top 6, men nærmere til 11-14. Samlet som verden er lige nu, så er der 10% chance for medaljespillet, 70 for at vi ender i det ligegyldige 7-10, og 20% for at vi kommer til at kæmpe for livet. Nedturen starter på hjemmebane mod Helsingør, jeg frygter virkelig at de kommer med 120 km i timen. De ved hvad klokken er slået, mens JH og Kent luller vores i søvn med at vi har top 6 niveau - det har vi IKKE, slet ikke hvis vi ikke spiller alle kampe med livet som indsats
                  Last edited by tOrnBjerg; 13-01-2018, 13:38.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Du har ret ChrisOB. Hvis strategien er fynske spillere tilsat " markante stjerner", så er vi svækket. Kløve og Rømer er som navnet langt under Izu og Tændstikken, som begge kom med mesterskab i bagagen. Tændstikkens arbejdsledig, kan godt erstattes af Kløve. Topniveauet hos Kløver er helt sikkert lavere, men vi får en indsats og dermed et samlet løft med flere promiller. Ærger mig over vi ikke får en som løfter holdet i procenter. Rømer, er jeg bange for kun styrker os på dødbolde, hvor Izu var svag. Samlet bliver jeg glad hvis det viser status quo med det bytte. Tror på vi mister lidt styrke. Tverskov i forsvaret med KEP. Den er afprøvet og det er sku ikke til top 6, men nærmere til 11-14. Samlet som verden er lige nu, så er der 10% chance for medaljespillet, 70 for at vi ender i det ligegyldige 7-10, og 20% for at vi kommer til at kæmpe for livet. Nedturen starter på hjemmebane mod Helsingør, jeg frygter virkelig at de kommer med 120 km i timen. De ved hvad klokken er slået, mens JH og Kent luller vores i søvn med at vi har top 6 niveau - det har vi IKKE, slet ikke hvis vi ikke spiller alle kampe med livet som indsats
                    Jeg vil ikke sætte procenter på - jeg vil hellere fokusere på faldgruberne. Alt hvad jeg skriver har en chance for at falde til jorden når/hvis det faktiske viser sig.

                    At der hele tiden er faldgruber er der intet nyt eller overraskende i - det hele handler om tillid. Har jeg tillid til, at vores ledelse er klar over faldgruberne og aktivt både kan og ikke mindst gøre noget ved dem? Nej, og det er så absolut ikke jordens største hemmelighed.

                    At sætte procenter på er ikke mit spil, den må du gerne selv fortsætte med - jeg synes selv jeg, vi har sandsynliggjort at det hele kan ramle sammen. Nu er det så op til dem, jeg ikke stoler det mindste på, til at overbevise mig om, at de er tillid værd. Indtil de har gjort det ligger de som de har redt.

                    Hvor hver eneste af deres handler bliver sat i spørgsmålstegn - helt i henhold til deres egne erklærede målsætninger.

                    Når man melder ud skal man følge op. Gør man ikke det, kommer konsekvenserne. Længere er den ikke.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg kan, som dig, se perspektiver, hvis vi skifter spillestil. Men det tror jeg ikke på, at vi gør. Og så bliver hverken Rømer eller Kløve en succés. Det er jeg næsten sikker på.

                      Jeg synes de fleste af vores bedste præstationer har været, når vi har smidt Kents opspilsmønstre på hylden og har spillet mere direkte - spillet på omstillinger bl.a når dårlige baner umuliggører flotte opspilsmønstre. Når OB har spillet som OB - og ikke som det kønsløse monster, som Kent med sin fatale mangel på indsigt i, hvilke typer der passer bedst til hans spillestil, hænger fast i.

                      Det kan godt ske, at vi kommer i TOP-6 - men når man ingen begejstring skaber, så har man i min bog fejlet næsten lige så meget, som hvis vi bare havde tabt alle kampene. Til en hvis grad, selvfølgelig.

                      MvH ChrisOB
                      Præcis. Det er jo ikke bare 300% lort og lagkage, og da vi kom ud til foråret sidste år, var det jo netop det direkte spil vi praktiserede, hvor CN faktisk spillede noget fin fodbold. Det sluttede dog hurtigt igen, og vi faldt tilbage i det dødvande vi har set det meste af efteråret også. Jeg fatter ikke, hvis ikke man både som spiller og træner bare har accepteret at gå tilbage til alibiboldflytteri. Det er sgu da mystisk! Kent har jo også tidligere vist i sin ACH-tid at han kan tilpasse en spillestil til materialet, så hvorfor der ikke kan ske lidt justeringer i vores spillestil også, det kan jeg ikke rigtigt forstå. Det kommer vi nok heller aldrig til desværre

                      Comment


                        #86
                        Velkommen Troels

                        Håber ikke du eller andre (måske) kommende spillere læser med herinde.......

                        Ærgerlig over at Folkedomstolen / smagsdommerene dømmer, inden du / I har vist jeres værd (eller mangel på samme) !
                        Last edited by Online; 13-01-2018, 22:24.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Velkommen Troels

                          Håber ikke du eller andre (måske) kommende spillere læser med herinde.......

                          Ærgerlig over at Folkedomstolen dømmer, inden du / I har vist jeres værd (eller mangel på samme) !

                          Hvorfor skulle han ikke kunne tåle at læse med herinde ?
                          Manden er nok så meget realist omkring sig selv at han er klar over hans evner er begrænsede ift at flytte så meget som et komma i OB’s og især deres fans ambitioner om st flytte sig mod toppen .
                          Fodbold er og har altid været et sted hvor du bliver målt og vejet for det du har præsteret . Og som lejesvend vil dommen og forventningerne altid være højere end den er hos klubbens egne .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #88
                            Dejligt arrogant svar du kommer med....

                            "Hvorfor skulle han ikke kunne tåle at læse med herinde ?" - det siger jeg da ikke, at han ikke kan !

                            "Manden er nok så meget realist omkring sig selv at han er klar over hans evner er begrænsede ift at flytte så meget som et komma i OB’s og især deres fans ambitioner om st flytte sig mod toppen ." Realist, "hans evner er begrænset".... jeg er målløs !

                            "Fodbold er og har altid været et sted hvor du bliver målt og vejet for det du har præsteret . Og som lejesvend vil dommen og forventningerne altid være højere end den er hos klubbens egne .".... selvfølgelig skal man måles og vejes, specielt i en verden, hvor man tjener mere end gennemsnitsdanskeren..... men at dømme en på forhånd inden man har set vedkommende i aktion, er i min verden direkte dumt !

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Dejligt arrogant svar du kommer med....

                              "Hvorfor skulle han ikke kunne tåle at læse med herinde ?" - det siger jeg da ikke, at han ikke kan !

                              "Manden er nok så meget realist omkring sig selv at han er klar over hans evner er begrænsede ift at flytte så meget som et komma i OB’s og især deres fans ambitioner om st flytte sig mod toppen ." Realist, "hans evner er begrænset".... jeg er målløs !

                              "Fodbold er og har altid været et sted hvor du bliver målt og vejet for det du har præsteret . Og som lejesvend vil dommen og forventningerne altid være højere end den er hos klubbens egne .".... selvfølgelig skal man måles og vejes, specielt i en verden, hvor man tjener mere end gennemsnitsdanskeren..... men at dømme en på forhånd inden man har set vedkommende i aktion, er i min verden direkte dumt !
                              I min verden er det ok at ha en mening, også på forhånd og så endda tilkendegive præcis hvorfor man ikke er helt op at køre over de signinger. Der er jo ikke bare sagt "dur ikke -væk" og så intet andet. Der er blevet argumenteret.

                              I øvrigt ikke så meget mod manden personligt - men mere om han passer ind på vores hold. Og alt taget i betragtning er det helt legitimt at gøre - ja faktisk vil det i min verden være meget dummere ikke at diskutere de ting, der kan blive en hæmsko for at han kommer til at præstere. Så overlader man alt til håbet.

                              Men det er jo også bare dejligt nemt at kalde "Folkedomstol" så det lige får et mere skingert skær end det reelt har været. Generelt.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Dejligt arrogant svar du kommer med....

                                "Hvorfor skulle han ikke kunne tåle at læse med herinde ?" - det siger jeg da ikke, at han ikke kan !

                                "Manden er nok så meget realist omkring sig selv at han er klar over hans evner er begrænsede ift at flytte så meget som et komma i OB’s og især deres fans ambitioner om st flytte sig mod toppen ." Realist, "hans evner er begrænset".... jeg er målløs !
                                Han er en habil superligaspiller intet mere , og ja hans evner er begrænsede ift at løfte OB op imod toppen .


                                "Fodbold er og har altid været et sted hvor du bliver målt og vejet for det du har præsteret . Og som lejesvend vil dommen og forventningerne altid være højere end den er hos klubbens egne .".... selvfølgelig skal man måles og vejes, specielt i en verden, hvor man tjener mere end gennemsnitsdanskeren..... men at dømme en på forhånd inden man har set vedkommende i aktion, er i min verden direkte dumt !

                                manden har spillet i dansk fodbold hele sit liv så dem som følger med i superligaen har formodentlig set ham spille mere en en enkelt gang og ud fra det bedømt hans kvaliteter .
                                men trods skuffelsen over at vi henter spillere som på toppen af deres ydeevne fremstår som kedelige grå mus så håber vi jo alle at de bliver en succes i OB
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X