Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det er så bare en komplet fejlfortolkning og unuanceret måde at se den måde Horsens spiller på som indkastbold. De har langt flere aspekter i deres spil. Og har forøvrigt nået meget længere for næsten ingen midler end man kunne forvente. De ville da være idioter hvis de så pludselig kun skulle spille tikitaka (hvilket for øvrigt også kan være røvsygt)
    Jeg tilføjede noget mere.

    Ja det synes du, jeg ser noget andet ... nu gentager vi os selv.
    Undlad venligst stråmænd :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg tilføjede noget mere.

      Ja det synes du, jeg ser noget andet ... nu gentager vi os selv.
      Undlad venligst stråmænd :).
      Ok, hvis det var en stråmænd, må jeg jo så i stedet spørge hvad du mener Horsens burde gøre anderledes? Og ville nu realistisk i forhold til hvilken type spillere de har råd til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Ok, hvis det var en stråmænd, må jeg jo så i stedet spørge hvad du mener Horsens burde gøre anderledes? Og ville nu realistisk i forhold til hvilken type spillere de har råd til.
        *vær nu

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          facilitets siden er blevet et issue efter at JH KN har overtaget roret, i mange år har det ikke været et større problem
          Så er det lidt underligt, at man har arbejdet på det i 30 års tid 😆

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Ok, hvis det var en stråmænd, må jeg jo så i stedet spørge hvad du mener Horsens burde gøre anderledes? Og ville nu realistisk i forhold til hvilken type spillere de har råd til.
            Horsens må da gøre hvad de vil, jeg synes bare ikke det er fedt at se på ... sådan er det jo også med OB.
            Jeg er bare ikke tilhænger af en spillestil med så stort fokus på dødbolde, det ødelægger rytmen i spillet.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Horsens har jo et godt våben ved indkast, så det giver god mening de tager sig tid til det.

              Omvendt er der andre der har et godt våben ved frispark og hjørnespark, og så bruger de mere tid på det end Horsens gør.

              I kampen mellem Horsens og FcK, hvor det blev undersøgt, brugte Horsens rigtigt nok 4 sek. mere pr. indkast, men feks. brugte FcK 10 sek. mere pr. målspark (som jo så ikke engang kan undskyldes med at være et våben)

              Alle standart situationer lagt sammen, brugte begge hold i snit 26 sekunder pr. stk.

              FcK havde så 12 situationer mere end Horsens, og brugte derfor 7 minutter mere på spilstop.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Horsens har jo et godt våben ved indkast, så det giver god mening de tager sig tid til det.

                Omvendt er der andre der har et godt våben ved frispark og hjørnespark, og så bruger de mere tid på det end Horsens gør.

                I kampen mellem Horsens og FcK, hvor det blev undersøgt, brugte Horsens rigtigt nok 4 sek. mere pr. indkast, men feks. brugte FcK 10 sek. mere pr. målspark (som jo så ikke engang kan undskyldes med at være et våben)

                Alle standart situationer lagt sammen, brugte begge hold i snit 26 sekunder pr. stk.

                FcK havde så 12 situationer mere end Horsens, og brugte derfor 7 minutter mere på spilstop.
                Kan godt huske Skråle Skrigebaken kritiserede Horsens før kampen og blev udstillet efterfølgende :-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Måske..jeg kan også godt lade mig friste og besnære af de kvaliteter Bo har, og håbe han kan forløse dem i en endnu større ramme, med flere ressourcer til rådighed. MEN, det er jo ikke sikkert, at Bo kan præstere på samme måde i en klub, hvor der er store forventninger og pres. Hans evner har jo altid udfoldet sig i klubber, der havde små midler og som hele tiden var underdogs, den rolle som undermålernes træner, der finder motivation til at overpræstere udfylder han perfekt. Men det betyder jo ikke nødvendigvis, han ville kunne få samme succes i andre rammer.

                  Jeg ville dog finde det superspændende, hvis han havnede her.
                  Der er jeg fuldstændig enig. Han er en eminent træner til at motivere sine spillere, og give dem tro på at de kan få resultater som underdogs. Det har bare været med en helt anden flok spillere og nogle helt andre omgivelser end dem han vil arbejde under i f.eks. OB. Derfor er det selvfølgelig tvivlsomt at han også kan få et hold som vores til at præstere over evne. Det skal dog komme an på en prøve, hvis muligheden opstår, det hersker der ingen tvivl om!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg er ikke fan af OB, men ja jeg vil seriøst meget meget hellere se et spilkoncept som Kents, end det indkasthelvede som Horsens står for.
                    Ja de spiller også af og til, det er slet ikke der fokus er, bolden op, men spillet er så meget lagt op på de indkast at der vel går 30-45 sek hver gang de skal tage et ... det er antifodbold i min verden.
                    Jeg ved ikke hvem der har kedet sig til flest kampe i år Horsens fans eller OB fans , for vi har sandt for dyden også spillet mange røvsyge kampe .

                    Iøvrigt .. holdt nu kæft en gang pissen på egne fans de laver ved at flytte hjemmefansene for at gøre plads til BIF fans .. Gad vide hvordan den ville blive modtaget i Odense hvis vi skulle forlade RMN tribunen så de blå/gule kunne være der ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg ved ikke hvem der har kedet sig til flest kampe i år Horsens fans eller OB fans , for vi har sandt for dyden også spillet mange røvsyge kampe .

                      Iøvrigt .. holdt nu kæft en gang pissen på egne fans de laver ved at flytte hjemmefansene for at gøre plads til BIF fans .. Gad vide hvordan den ville blive modtaget i Odense hvis vi skulle forlade RMN tribunen så de blå/gule kunne være der ?
                      Det ved jeg heller ikke, personligt var jeg stoppet med at møde op, hvis mit hold spillede som Horsens.
                      https://superstats.dk/tilskuere/?aar...018&vis=hjemme

                      Det er jo ikke fordi Horsens svømmer i tilskuere ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Det ved jeg heller ikke, personligt var jeg stoppet med at møde op, hvis mit hold spillede som Horsens.
                        https://superstats.dk/tilskuere/?aar...018&vis=hjemme

                        Det er jo ikke fordi Horsens svømmer i tilskuere ...
                        Så det er okay at bede de fans man trods alt har om at rømme den tribune der plejer at være hjemmeholdets for at gøre plads til BIF ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det ved jeg heller ikke, personligt var jeg stoppet med at møde op, hvis mit hold spillede som Horsens.
                          https://superstats.dk/tilskuere/?aar...018&vis=hjemme

                          Det er jo ikke fordi Horsens svømmer i tilskuere ...
                          Set i forhold til byernes indbyggertal, så klare de det da bedre end Odense.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Så det er okay at bede de fans man trods alt har om at rømme den tribune der plejer at være hjemmeholdets for at gøre plads til BIF ?
                            Det har jeg slet ikke kommenteret på ...
                            Var det mig havde jeg opstillet noget midlertidigt ... om muligt.
                            Det ved jeg ikke rigtig om det er, hvis Horsens`s fans kan være på resten af stadion er jeg måske ikke den store modstander.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det ved jeg heller ikke, personligt var jeg stoppet med at møde op, hvis mit hold spillede som Horsens.
                              https://superstats.dk/tilskuere/?aar...018&vis=hjemme

                              Det er jo ikke fordi Horsens svømmer i tilskuere ...
                              Men du er jo også stoppet med at være OB-fan, what's the big difference?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Men du er jo også stoppet med at være OB-fan, what's the big difference?
                                Ja, jeg tager stilling ... holder ikke blindt med nogen eller noget :).
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X