Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lars Jacobsen hjem til OB?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægNej...At kalde andre folk for ludersøn, DET er retarderet!.
Så kan du og andre, der finder det helt ok, at OB misbruges kalde ham "vores Lars"
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlægTror næppe der er nogen der har noget imod Diarra - han virker stabil, det der har slået mig specielt i de 2 kampe i foråret er hvor langsom han rent faktisk er i boldomgangen... og det kan være et problem
Leave a comment:
-
Tror næppe der er nogen der har noget imod Diarra - han virker stabil, det der har slået mig specielt i de 2 kampe i foråret er hvor langsom han rent faktisk er i boldomgangen... og det kan være et problem
Leave a comment:
-
Nemlig og når kamikaze-Ruud er væk og diarra får den plads, så kan man begynde at tænke i en offensiv vb.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægVingaard er da ikke forræder. _Hvis_ vi endelig skal dyrke det fynske, så Vingaard vist gammel 13'er så vidt jeg husker. Havde vel været noget andet, hvis han havde spillet end masse u-bold i OB.
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægJeg forstår ikke, hvad folks store problem er med Diarra. Det kan godt være, at han ikke er den mest offensive back, men med så hullet et forsvar som OB's er det måske meget godt, at nogle ikke konstant befinder sig på modstanderens banehalvdel. Jeg synes klart Diarra var den bedste defensive spiller i både FCM og EfB-kampen, og jeg tror det bliver meget bedre, når han får lov at spille i højre side i stedet for venstre. Han er på alle måder en bedre løsning end LJ ikke kun pga. alder!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæglad nu være! Lars J aka Ludersøn skal ikke tilbge. Der er alt for meget dårlig historik mellem ham og vores alle sammens klub. Derudover har vi rigeligt med havlgamle folk i truppen, samt vil yderligere skubbe Diarra væk fra holdet.
Hvis vi endelig skal bruge den slags betegnelser, er det så ikke ham der er en luder?
Uanset hvad, så synes jeg godt nok det er primitivt.
on topic:
Som mange har skrevet er han for gammel og holder ikke et ekstraordinært niveau. Derudover er han bestemt ikke en ledertype der går forrest. Han er vel i samme kategori som Niclas Jensen; en fin professionel med masser af erfaring og til tider udpeget som anfører i kraft af disse egenskaber, men samtidig anfører i mangel på bedre. Jeg tror ikke at han kan bidrage med noget væsentligt hos os.
Leave a comment:
-
lad nu være! Lars J aka Ludersøn skal ikke tilbge. Der er alt for meget dårlig historik mellem ham og vores alle sammens klub. Derudover har vi rigeligt med havlgamle folk i truppen, samt vil yderligere skubbe Diarra væk fra holdet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægså Patrick Banggaard med fortid i Otterup og Fjordager/09 er også forræder fordi han nu nyder succes i FCM
Leave a comment:
-
Synes nok jeg hørte fynsk accent i Banggaard interviewet i søndags... Hvor ærgerligt han ikke er i OB!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJa ja ja I har ret, jeg kan bare bedst lide at de bedste fynske spillere er OBere, ligesom jeg synes at ALLE fynboer skal holde med OB ;)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægJeg forstår ikke, hvad folks store problem er med Diarra. Det kan godt være, at han ikke er den mest offensive back, men med så hullet et forsvar som OB's er det måske meget godt, at nogle ikke konstant befinder sig på modstanderens banehalvdel. Jeg synes klart Diarra var den bedste defensive spiller i både FCM og EfB-kampen, og jeg tror det bliver meget bedre, når han får lov at spille i højre side i stedet for venstre. Han er på alle måder en bedre løsning end LJ ikke kun pga. alder!!
Leave a comment:
Leave a comment: