Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserver FCN - OB 2017.11.27

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Et kvarter er spillet efter pausen og OB er kommet meget bedre ud til angreb halvleg. Der har været klar dominans, v selvom det ikke er blevet farligt.
    Helenius spillede Thrane fri på et hurtigt tager frispark, men han blev presset i afslutningen.

    Comment


      #17
      67. min. Mathias Jørgensen på banen i stedet for Festersen. Som altid for fight fra Fester

      Comment


        #18
        Kontrachance til Mohamed Gouaida. Den bliver desværre lige for lang, afleveringen, så han kan kun afslutte i sidenettet. Ellers en rigtig god kontra, hvor Eskesen og Thrane kombinerede helt vejen op

        Comment


          #19
          Gult til Helenius for at sparke bolden væk. Der mangler et kvarter.

          Comment


            #20
            Kristian Weber kommer ind for Julius Eskesen, der har slidt og slæbt.

            Comment


              #21
              Kasse! Weber til 2-1. Jeg tror det var Thrane, det løftede bolden over forsvaret. Weber var vist en anelse offside, men pyt. Han tæmmer med brystet og flugter bolden i nettet. Flot målm

              Samtidig kommer Elias Lamnaouar ind for Mohamed Gouaida. Han imponerede mig ikke.

              Comment


                #22
                Fuck alt andet! Steen Nedergaard har lige stukket mig hånden!

                Comment


                  #23
                  Mathias Bonde erstattes af Kristian Brøndum. Jeg tror vi spiller med tre i forsvaret nu.

                  Comment


                    #24
                    Slut. 2-1 nederlag efter en god anden halvleg.

                    Comment


                      #25
                      Tak for indsatsen!

                      Comment


                        #26
                        Mange tak for indsatsen.👏👏👏
                        Lyder som vores prøvespiller skulle ikke blive mere end prøvespiller. At vise sig som "defensiv arbejdssky" når man vil spille sig til en kontrakt er vel suboptimalt...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Mange tak for indsatsen.👏👏👏
                          Lyder som vores prøvespiller skulle ikke blive mere end prøvespiller. At vise sig som "defensiv arbejdssky" når man vil spille sig til en kontrakt er vel suboptimalt...
                          Det er muligt, at der var det taktiske oplæg, men så forstår jeg det ikke, for det gav en skæv opstilling.
                          Jeg var faktisk i tvivl en gang i mellem om, hvorvidt vi spillede med tre angribere, fordi han stod så højt, når FCN havde bolden. I kontrast var Eskesen tit nede og nærmest stå på backen, når det var nødvendigt.
                          Ud fra den her kamp, vil han få Jønsson til at ligne en defensiv midtbanespiller.
                          Offensivt have han et par aktioner i anden halvleg, der så fine ud. Men nej. Ud fra det jeg så i dag, så er det et ellers tak.

                          Comment


                            #28
                            Der blev kæmpet til det sidste for at få det udlignende mål. Det lykkedes desværre ikke.
                            Welbeck var klart bedre efter pausen.
                            Kasper Gjorde det rigtig fint i midterforsvaret, synes jeg.
                            Buus vil i den grad vinde. Det er sgu meget fedt at se. Han har temperament. Jeg synes han gjorde en god figur.
                            Thrane var heller ikke helt tosset. Sidst jeg så en reservekamp i Farum, var han og Welbeck en katastrofe på midten. Det var ikke tilfældet her.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Det er muligt, at der var det taktiske oplæg, men så forstår jeg det ikke, for det gav en skæv opstilling.
                              Jeg var faktisk i tvivl en gang i mellem om, hvorvidt vi spillede med tre angribere, fordi han stod så højt, når FCN havde bolden. I kontrast var Eskesen tit nede og nærmest stå på backen, når det var nødvendigt.
                              Ud fra den her kamp, vil han få Jønsson til at ligne en defensiv midtbanespiller.
                              Offensivt have han et par aktioner i anden halvleg, der så fine ud. Men nej. Ud fra det jeg så i dag, så er det et ellers tak.
                              Det er jo klart at OB leder efter en offensiv dynamisk mand der kan udfordre og runde en mand eller to .. jeg tror med andre ord at en del af scenariet har været for at se de offensive kvaliteter an. Det ernaturligvis kun et gæt, og alle andre gæt er præcis så gode som mit.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                                Fuck alt andet! Steen Nedergaard har lige stukket mig hånden!

                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X