Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Horsens-OB 19. nov 2017
Collapse
X
-
Jeg kommer lige med en observation, som først er dukket op, efter at jeg besluttede at tage ned at se OB træne i dag. På hjemmesiden står der, at de træner på kunstgræsbanen i Ådalen i vinterperioden (sidste vinter så jeg dem flere gange på Dyreskuepladsen)
Jeg lagde mærke til i kampen mod Horsens, at afleveringerne mange gange ikke havde speed nok. Jeg kender selv til fænomenet: når man træner på græs og så skal spille kampe på kunstgræs - så bliver ens afleveringer for lange/hurtige i kampen. Og omvendt: man træner på kunst og skal spille på rigtig græs, så bliver ens afleveringer for korte/langsomme.
Det er sgu noget lort, at OB ikke har en ordentlig græsplæne at spille på i vinterhalvåret!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg kommer lige med en observation, som først er dukket op, efter at jeg besluttede at tage ned at se OB træne i dag. På hjemmesiden står der, at de træner på kunstgræsbanen i Ådalen i vinterperioden (sidste vinter så jeg dem flere gange på Dyreskuepladsen)
Jeg lagde mærke til i kampen mod Horsens, at afleveringerne mange gange ikke havde speed nok. Jeg kender selv til fænomenet: når man træner på græs og så skal spille kampe på kunstgræs - så bliver ens afleveringer for lange/hurtige i kampen. Og omvendt: man træner på kunst og skal spille på rigtig græs, så bliver ens afleveringer for korte/langsomme.
Det er sgu noget lort, at OB ikke har en ordentlig græsplæne at spille på i vinterhalvåret!
Comment
Comment