Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U19: Brøndby IF - OB 2017.11.18 kl. 13:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U19: Brøndby IF - OB 2017.11.18 kl. 13:00

    Så er der sgu snart ungdomsfodbold igen. Live altså.
    Jeg har fundet vej ud i betonen, så nu skal jeg bare finde banen.
    U17 spiller senere, så kan jeg holde varmen (jeg skulle have taget lange underdrenge på), kommer der også meldinger derfra.

    Brøndby ligger nummer 5 og på 4 hjemmekampe har de vundet to, spillet en uafgjort og tabt en. Målscoren i Brøndby er 9-5.
    OB ligger fire point efter på 7. pladsen. Ude har OB spillet fire kampe og kun hentet et point. Målscoren væk fra Ådalen er 3-10.

    Det bliver helt sikkert ikke ti nemme kampe - det er det aldrig her i Brøndby.
    Ti minutter til kampstart.

    #2
    Startopstilling:
    Oliver Christensen.
    Nikolai Skøtt - Jacob Mikkelsen - Anton Pedersen - Mathias Bonde.
    Lucas Møller Jensen - Mads Frøkjær - Jonathan Harboe - Anders Klynge.
    Elias Lamnaouar - Mathias Jørgensen.

    Vi er igang, et kvarter forsinket.

    Comment


      #3
      Mathias Jørgensen tæt på efter at have rykket fri på Elias Lamnaouard viderespil.
      Hjørne efterfølgende giver ikke noget. Det har ellers været mest Brøndby de første ti minutter, men OB tættest på.

      Comment


        #4
        Frøkjær bryder og sender bolden snert forbi mål!

        Comment


          #5
          Keep it commin'! 😃😎

          (Føj, det må være en kold fornøjelse - stik mig MobilePay, så giver jeg sgu gerne en kop varm something something! 😉)

          Comment


            #6
            0-0 efter et kvarter. Brøndby har haft bolden mest og har lige haft deres anden afslutning. Ingen af den farlige.
            OB har haft tre... Nu fire afslutninger og tre har været tæt på. Sidst her hvordan Elias tvang en god regning ud af keeperen.

            Comment


              #7
              Vejret gik fra ondt til værre, så mobilen måtte i skjul.
              Desværre må jeg melde at Brøndby netop har scoret til 1-0.
              Kampbillede har ellers været det samme, men hæmmet af hagl og iskold regn.
              Jacob Mikkelsen var nede til tælling undervejs, og Anton Pedersen og Anders Klynge har fået gule kort for professionelle frispark. Der er også faldet et gult kort til Brøndby. Første halvleg lakker mod enden.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Keep it commin'! 😃😎

                (Føj, det må være en kold fornøjelse - stik mig MobilePay, så giver jeg sgu gerne en kop varm something something! 😉)
                Hehe. Det kan sgu være jeg slår til, bare for at føle mig som professionel sportskorrespondent.

                Comment


                  #9
                  Så sætter vi anden halvleg igang. Stillingen er 1-0 til Brøndby.

                  Comment


                    #10
                    Mathias Jørgensen tæt på med et flyvende hovedstød efter indlæg fra Frøkjær. Det havde været et klassemål!

                    Comment


                      #11
                      Elias "Rugbrød" Lamnaouar udlugner!
                      Var der ikke rugbrød vi gav ham som tilnavn i sin tid?
                      Anders Klynge driver bolden frem og spiller den til Elias. På kanten af feltet sender han den smukt i nettet!
                      OB er kommet ud efter pausen med fuld skrald.

                      Comment


                        #12
                        Jonathan Harboe bryder og spiller frem til Mathias Jørgensen. Han afviser en Brøndbymand fysisk og sparker bolden ind via stolpen. 2-1 til OB ti minutter inde i anden halvleg. Brøndby har stort set ikke været med efter pausen.

                        Jacob Mikkelsen med en vigtig lang tå, da Brøndby lige skulle til at blande sig.

                        Comment


                          #13
                          Brøndby rammer overliggeren med et kludehovedstød. Oliver Christensen var deroppe.
                          På det efterfølgende hjørne giver Oliver en retur, men er selv over den. Brøndby får et gult for at gå alt for hårdt til ham.
                          OB spiller meget direkte, mens Brøndby er kommet lidt mere med.

                          Comment


                            #14
                            Mathias Bonde laver lige en tunnel fem til Klynge. Han spiller Mathias Jørgensen fri og så er der selvfølgelig mål. 3-1!

                            Comment


                              #15
                              Frøkjær får en længere reprimande. Mathias Jørgensen slog hovedet, men dommeren stoppede ikke spillet og det var OB stærkt utilfredse med. Jeg tro simpelthen ikke dommeren så at Mathias blev ramt i hovedet.

                              Comment

                              Working...
                              X