Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd pokalkamp OB -FCM 25.10.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Sikke en sparketeknik, Joao. Hvorfor er det lige vi skal være søde ved ham og ikke bare spille med Barrett?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Deres mål var en lang bold til Onuachu der header den ned til Duelund der scorer, og de har haft to kæmpe chancer efter indkast. Der forsøges, men svaret er desværre nej.
      Sjovt som vi ser kampen så anderledes.

      Comment


        #48
        NEEEEJ God mulighed fra kanten af feltet til Joan, som sparker 70 cm over hjørnet

        Comment


          #49
          God chance for Joan. Men sparker over målet.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Sjovt som vi ser kampen så anderledes.
            Du har ikke set et mål til FCM på et lang fremlægning og to kæmpe chancer til Novak efter indkast?

            Comment


              #51
              45 minutter uden en afslutning i FCMs felt. Det skal vi nok have lavet om, hvis vi vil gøre os forhåbninger om at fortsætte i den her turnering.

              Comment


                #52
                1. halvleg slut... Egentlig en fin nok indsats, FcM er bare bedre...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Jeg er dybt imponeret over OB-præstationen i 1. halvleg, når man tager i betragtning af at vi møder ligaens mest formstærke hold. FCM kommer ud som lyn og torden og vi kæmper os ind i kampen fysisk og er få % efter dem på det parameter. Vi tilspiller os et par chancer, et super sparl på overliggeren og til en del muligheder på ok indlæg. Er jeg virkelig den eneste der ser positivt på OBs spil i dag?

                  Comment


                    #54
                    Holdet viser den rigtige indstilling og leverer en ægte fight. Men spørger mig; hvem skal score for os?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      I betragtning af vi stiller med B-kæden er det ikke så ringe endda. Synes bare Kent havde sagt, vi prioriterede den højt.
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg er dybt imponeret over OB-præstationen i 1. halvleg, når man tager i betragtning af at vi møder ligaens mest formstærke hold. FCM kommer ud som lyn og torden og vi kæmper os ind i kampen fysisk og er få % efter dem på det parameter. Vi tilspiller os et par chancer, et super sparl på overliggeren og til en del muligheder på ok indlæg. Er jeg virkelig den eneste der ser positivt på OBs spil i dag?
                        Nej, nej. Er helt enig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Du har ikke set et mål til FCM på et lang fremlægning og to kæmpe chancer til Novak efter indkast?
                          Har du set OB stå nede bagved og sparke væk og tabe langt flere fysiske dueller end FCM? Det er meget mere lige end man kunne frygte med den form og stime FCM er i.
                          Jeg har set et OB hold som kombinerer flot ud af defensiven og frem ad banen. Så ser jeg et FCM-hold som er det mest hovedstødsstærke hold i ligaen nogensinde. Det er praktisk talt umuligt at dæmme op for, når det lange lokum får et rigtigt afsæt uden at lave straffe på ham.

                          Comment


                            #58
                            Ok 1.halvleg. Faktisk bedre end jeg havde ventet.

                            Comment


                              #59
                              Tusind tak for svar på mit spørgsmål og alle de fede updates.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Har du set OB stå nede bagved og sparke væk og tabe langt flere fysiske dueller end FCM? Det er meget mere lige end man kunne frygte med den form og stime FCM er i.
                                Jeg har set et OB hold som kombinerer flot ud af defensiven og frem ad banen. Så ser jeg et FCM-hold som er det mest hovedstødsstærke hold i ligaen nogensinde. Det er praktisk talt umuligt at dæmme op for, når det lange lokum får et rigtigt afsæt uden at lave straffe på ham.
                                Det er fair nok at bedømme OB ud fra deres forudsætninger fysisk overfor FCM, men når de har lavet et mål på en lang fremlægning og skabt to store hovedstødschancer midt for mål på dødbolde, på kun 45 minutter, så har jeg svært ved at se, hvordan man kan lave en læsning af kampen der fortæller, at vi skulle have matchet dem på fysikken. Defor skrev jeg også, at der forsøges, men det er ikke det samme som, at det lykkes.

                                Jeg mener nu nok, at der er og har været hold der kan matche den fysik FCM kommer med i dag. Hvem er det der er så frygtindgydende? Onuachu og Sørloth, ja. Novak har en god timing, men er jo ikke noget fysisk monster. Derudover er det jo ikke nogle monstre i feltet de har derude og deres normale storleverandør af frispark og hjørnespark er ikke med.

                                Jeg synes nu nok, at FCK med Corner, Santander, Zanka og Johansson, eller dengang de havde Allbäck, Gravgaard og Hangeland, kan være med det FCM hold vi ser i dag, når det kommer til luftstyrke. Det samme med Horsens sådan set, vi så jo også, at Horsens scorede to mål på dødbolde mod FCM i fredags.

                                Comment

                                Working...
                                X