Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Er det en seriøs statistik det der?
    Så seriøs som det kan blive - fem minutter på Bold.dk osv. Jeg dobbelttjekker gerne ved lejlighed, men som sagt - fornemmelsen har været der længe, så jeg tror, den holder vand.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      hold nu op det er skræmmende....bare af ren nysgerrighed hvordan lægger de andre hold? Hvor stor er afstanden fra os (går ud fra vi lægger sidst i denne stat.) til dem lige over os?
      Jeg havde kun tid til at lave, det du ser - men de manglende hold (FCV, VFF) ligger jo så et sted under RFC.

      Comment


        Skræmmende statistik.

        Dog kunne man godt bøje begrebet "comeback" en smule og hævde, at Boduls 2-2 kasse fornylig mod SønderjyskE dybt inde i overtiden var et udtryk for en ganske god moral. Og at der vel ret beset her også var tale om et comeback.
        Last edited by odenseboldklub; 23-04-2014, 12:40.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af odenseboldklub Se indlæg
          Skræmmende statistik.

          Dog kunne man godt bøje begrebet "comeback" en smule og hævde, at Boduls 2-2 kasse fornylig mod SønderjyskE dybt inde i overtiden var et udtryk for en ganske god moral. Og at der vel ret beset her også var tale om et comeback.
          Det kunne man, ja. Men som den er nu, viser statistikken det åbenlyse - nemlig, at når vi kommer bagud, så er vi rigtig dårlige til at vinde kampene. Og det må simpelthen skyldes noget mentalt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Er det en seriøs statistik det der?
            Jeg måtte også ind og tjekke, og den er god nok... og kan endda tilføje, at forrige gang det lykkedes, var September 2011, mod mægtige HB Køge...

            To gange........TO!!! gange, på 2½ år...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              hold nu op det er skræmmende....bare af ren nysgerrighed hvordan lægger de andre hold? Hvor stor er afstanden fra os (går ud fra vi lægger sidst i denne stat.) til dem lige over os?
              FcV er 20 kampe siden...

              Viborg er 31 kampe siden... Var faktisk mod FcV, 3 sidste runde i 1. Division sidste sæson...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                Jeg har lige brugt fem minutter på at bekræfte en fornemmelse, jeg længe har haft. Nemlig, at OB er utrolig dårlige til at lave comebacks - dvs. at vinde kampe, vi har været bagud i.

                Kampe siden seneste kamp blev vundet, hvor man på et tidspunkt i kampen har været bagud:

                FCM 0
                BIF 0
                AAB 3
                SJE 5
                AGF 6
                EFB 7
                FCK 11
                FCN 15
                RFC 19

                OB 57

                Mod FCM, august 2012.

                Hvis jeg sad på pengekassen, ville jeg være villig til at spendere flot på en eller to spillere, der kunne piske noget galskab ind vores talentfulde, men mentalt jammerligt skrøbelige trup.
                Jeg er ikke i tvivl om at OB er utrolige dårlige tll at komme tilbage, når de kommer bagud, men lige den der statestik er en smule misvisende. Sådan at forstå at dem som ligger i toppen skulle være bedre end dem i bunden.
                Tag fx FCK - det der 11 tal siger jo ikke ret meget, da der jo der indgår en del kampe, som de har vundet og oven i købet har holdt buret rent. Og hvor de jo så ikke er kommet bagud.
                Så det ville nok give mere mening, hvis man kun tog de kampe med i statistikken hvor holdene var kommet bagud.
                Det vil nok stadig se skidt ud for OB. Det ville det sikkert også, hvis man tog de kampe, hvor vi er kommet foran, og kiggede på hvor gode vi er til at holde en føring.
                This is what you have been trained for, makes us proud!

                Comment


                  Hvis man vender den og siger hvornår har man sidst tabt, selvom man har ført, ligger vi sikkert ret højt på listen.
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment

                  Working...
                  X