Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK 15.10-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Nåh, kampdag i morgen efter en lang landskampspause. Træningskamp blev der ingen af, aå alle mand er vel så veludhvilede som muligt på nær Joan og Thomasen. FCK har vist tendenser fra sidste sæson, uden dog at ramme et stabilt niveau. Er det det gennemsnitlige niveau over sæsonen som de tropper op med, jamen så er der bestemt muligheder for point. Før Silkeborgkampen, så kaldte jeg duellen mellem Barret og Gammelby for potentielt kampafgørende, og det viste sig også at holde stik. Vel, samme duel kalder jeg så igen så.. Nu mod formodentligt Falk og Ankersen, og det er da på papiret ingen lettere opgave for Barret.. Nogle vil mene at Jønne i år har oppet sig noget i sit defensive arbejde, men nok til at komme Barret til undsætning mod så stærke modstandere? næppe!

    Det, der bliver afgørende for om Barret potentielt bliver udstillet, er vores udtryk som hold på dagen. Hvis de to forreste går op i pres ( Fester og Joan formodentligt?) og midtbanen følger trop, så er vores backs allerede der langt bedre beskyttede. Hvis vi derimod står lavt og afventer, så levner jeg ham ikke mange chancer, desværre..

    Næste afgørende faktor er, at vi slutter kampen med lige mange spillere på banen, som vi startede kampen med. Hørte du efter Izunna.., og KEP flet næbbet, så er vi allerede godt afhjulpet der. Hvis ovenstående overholdes ser jeg 3 point venter på os i morgen:) God kamp til alle:)

    Comment


      #62
      Jeg tror ikke vi får noget som helst i den kamp ser det som 10 % chance for 3 point 20% for et point og kæmpe sandsynlighed for vi intet får. Gyte skal have magi i handskerne hvis vi skal have point. Hverken fuck eller vi har spillet på et stabilt niveau i denne sæson. Desværre er deres laveste niveau tilstrækkelig til at matche vores bedste. Det positive, er at vi som regel ser tændte og klare ud når vi ikke skal møde et af de hold som spillerne føler sig overlegen mod.

      Comment


        #63
        Så er det kampdag! Husk det stadig er muligt at deltage i vores konkurrence om et gavekort.

        http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

        Comment


          #64
          Regner I med, at tilskuertallet passerer de 10.000? Personligt har jeg min tvivl, da der mangler en masse fra FCK, men tidspunktet (kl. 18) er reelt set idealt for alle.

          Comment


            #65
            8452

            Comment


              #66
              holdnyt.dk har følgende forventede opstilling:

              Gryte
              Desler, KEP, Tingager, Barret
              Joan, Izunna, Thomasen, Casper
              Helenius, Fester

              altså ingen Greve, men endnu mere deprimerende Helenius i front med dertil hørende lange håbefulde tåhylere op til Helenius, som bringer absolut 0,0! Og dertil, nå ja, manglende organiseret presspil af vores to forreste, som kommer til at sætte især Barret under pres. Dels dog muligvis afhjulpet af at Casper tager venstrekanten i stedet for Jønsson..

              Comment


                #67
                BTW(en smule off-topic..), men kan det virkelig passe som man hører, at Donald Trump har kontaktet Mourinho i forbindelse med at bygge en mur omkring Mexico??

                Comment


                  #68
                  12000

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    holdnyt.dk har følgende forventede opstilling:

                    Gryte
                    Desler, KEP, Tingager, Barret
                    Joan, Izunna, Thomasen, Casper
                    Helenius, Fester

                    altså ingen Greve, men endnu mere deprimerende Helenius i front med dertil hørende lange håbefulde tåhylere op til Helenius, som bringer absolut 0,0! Og dertil, nå ja, manglende organiseret presspil af vores to forreste, som kommer til at sætte især Barret under pres. Dels dog muligvis afhjulpet af at Casper tager venstrekanten i stedet for Jønsson..
                    Sgu skidt at Joan , CN og Helenius foretrækkes frem for Greve :-(


                    edit .. Greve starter inde :-) og heldigvis ingen CN og Joan fra start
                    Last edited by Magge; 15-10-2017, 16:08.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                      Regner I med, at tilskuertallet passerer de 10.000? Personligt har jeg min tvivl, da der mangler en masse fra FCK, men tidspunktet (kl. 18) er reelt set idealt for alle.
                      Gætte på 8500 - 9000
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Opstilling:
                        Gryte
                        Desler KEP Tingager JBL
                        Greve JJT Izunna Jønsson
                        AK Helenius

                        Øv herfra. Jønsson, AK og Helenius. Hvis de tre ikke stepper op meeeeget så kan det blive en hård aften.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Med Tverskov som eneste forsvarsspiller på bænken og uden en back som backup er Joao åbenbart langt væk fra holdet. Håber han rejser videre i vintervinduet.
                          (Eller er ham skadet? Læste intet om en skade).
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Hvis man ikke har mulighed for at se dagens kamp, så kører vi liveopdatering her.

                            http://obstruktion.dk/liveopdatering-ob-fck/

                            Comment

                            Working...
                            X