Nåh, kampdag i morgen efter en lang landskampspause. Træningskamp blev der ingen af, aå alle mand er vel så veludhvilede som muligt på nær Joan og Thomasen. FCK har vist tendenser fra sidste sæson, uden dog at ramme et stabilt niveau. Er det det gennemsnitlige niveau over sæsonen som de tropper op med, jamen så er der bestemt muligheder for point. Før Silkeborgkampen, så kaldte jeg duellen mellem Barret og Gammelby for potentielt kampafgørende, og det viste sig også at holde stik. Vel, samme duel kalder jeg så igen så.. Nu mod formodentligt Falk og Ankersen, og det er da på papiret ingen lettere opgave for Barret.. Nogle vil mene at Jønne i år har oppet sig noget i sit defensive arbejde, men nok til at komme Barret til undsætning mod så stærke modstandere? næppe!
Det, der bliver afgørende for om Barret potentielt bliver udstillet, er vores udtryk som hold på dagen. Hvis de to forreste går op i pres ( Fester og Joan formodentligt?) og midtbanen følger trop, så er vores backs allerede der langt bedre beskyttede. Hvis vi derimod står lavt og afventer, så levner jeg ham ikke mange chancer, desværre..
Næste afgørende faktor er, at vi slutter kampen med lige mange spillere på banen, som vi startede kampen med. Hørte du efter Izunna.., og KEP flet næbbet, så er vi allerede godt afhjulpet der. Hvis ovenstående overholdes ser jeg 3 point venter på os i morgen:) God kamp til alle:)
Det, der bliver afgørende for om Barret potentielt bliver udstillet, er vores udtryk som hold på dagen. Hvis de to forreste går op i pres ( Fester og Joan formodentligt?) og midtbanen følger trop, så er vores backs allerede der langt bedre beskyttede. Hvis vi derimod står lavt og afventer, så levner jeg ham ikke mange chancer, desværre..
Næste afgørende faktor er, at vi slutter kampen med lige mange spillere på banen, som vi startede kampen med. Hørte du efter Izunna.., og KEP flet næbbet, så er vi allerede godt afhjulpet der. Hvis ovenstående overholdes ser jeg 3 point venter på os i morgen:) God kamp til alle:)
Comment