Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB vs. BIF
Collapse
X
-
Det røde kort er en klar fejlkendelse. Izunna strejfer måske Pukki, men han er på ingen måde årsag til at mostanderen falder. Den er ikke længere, og det overrasker mig lidt at så få herinde ikke kan se det.
EDIT: at så MANGE herinde ikke kan se det :PLast edited by Århusianer; 10-09-2017, 17:32.
Leave a comment:
-
Hader de her kampe! Tiden går så langsomt! Og der er intet spillemæssigt at glæde sig til, fordi vi er en mand i undertal.
Leave a comment:
-
Det er også min pointe. Den er svær at kalde. Men selvom han rammer bolden, så klipper Izunna jo Pukki efterfølgende - og fratager ham dermed en oplagt scoringschance. Så, den kan sagtens forsvares iht. fodboldloven.Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg synes altså, at det lignede ren bold. Også når jeg prøver at være objektiv
Leave a comment:
-
Ja bolden ser ren ud ... men Izunna rammer den ikke.Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg synes altså, at det lignede ren bold. Også når jeg prøver at være objektiv
Leave a comment:
-
Jeg synes altså, at det lignede ren bold. Også når jeg prøver at være objektivOprindeligt indsendt af marle Se indlægJeg vil næsten sige, at uanset hvordan det ender i dag, så er det sgu opløftende med den start, vi fik. For en gangs skyld ikke kedeligt, men opportunistisk, energisk og seværdig fodbold. Så ærgerligt, at det kun varede 10 min., inden vi dummer os defensivt.
Og det røde kort var i orden. Ikke klokkeklart, men i orden.
Og nu er Desler nede. Lad os sige det sådan, at vi ikke får noget forærende i dag.
Leave a comment:
-
Jeg vil næsten sige, at uanset hvordan det ender i dag, så er det sgu opløftende med den start, vi fik. For en gangs skyld ikke kedeligt, men opportunistisk, energisk og seværdig fodbold. Så ærgerligt, at det kun varede 10 min., inden vi dummer os defensivt.
Og det røde kort var i orden. Ikke klokkeklart, men i orden.
Og nu er Desler nede. Lad os sige det sådan, at vi ikke får noget forærende i dag.
Leave a comment:
-
så gik desler ned - brøndbyspillerne må åbenbart save os over som de vil - uden det koster
Leave a comment:
Leave a comment: