Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SønderjyskE - OB kamptråd

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    En af manglerne er en styrmand på midtbanen
    Den absolut største mangel i min verden. Der er mange andre mangler men dette er den største

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Efter at have hørt Kent efter kampen havde han jo sagt det rigtige til spillerne, men de kunne ikke levere det. !?

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hæj, du må ikke skrive mere herinde i dag. Det var dig, der startede med at jinxe sejren ;)

Men ja, en stor mand på min 185 cm, der kan tackle og spille lidt, ville sgu være dejligt

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Fortjent nok, bare bittert, når det er så sent.

Men kæft vi har lidt fysik på banen. Vi er ikke stærke fysisk og når vi mangler Izu, Tverskov, Casper Nielsen og Desler ved det sidste mål, så vælter læsset, så er der slet ikke nok muskler til at spille mod Sønderjyske.

Vi var dybest set heldige, at Sønderjyske stod så sent op.

Vi mangler kvalitet på banen - NU

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Kontrollør stod for kampens detalje :-)

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...gang-i-sagerne

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg håber, at der i evalueringen kommer til at indgå en seriøs granskning af, hvorfor vores hold er så forkrampet
    Håbet dør sidst men frygter den er allerede begravet. Vi får lige det som "evaluering" hvad vi får to år nu: god med, uheldig, truppen har kvalitet, skal øve os videre...

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg håber, at der i evalueringen kommer til at indgå en seriøs granskning af, hvorfor vores hold er så forkrampet

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Helt enig, Haysen er et mandfolk, han har vundet min respekt. Men hvis DBU straffer Kenneth Emil for at udvise passion, så kunne de godt miste den sidste smule respekt, jeg har for dem. Vis nu, at i ikke er et totalitært styre, der begrænser ytringsfriheden og straffer alle der opfører sig anderledes end curlingbørn. Kenneth Emil og Haysen har jo ordnet det indbyrdes, ingen grund til at bruge mere tid på det.

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    KEP bliver indberettet for batalje efter kampen. Så han ryger vel i karantæne igen. Spillede ellers godkendt kamp igen.
    Hvis ham får karantæne så tillykke til vores brede trup. Om Tverskov bliver klar til næste kamp tror jeg ikke. Så bliver det kun JP ved siden af Tingager. Og JP var ja ikke i stand at slå en bold væk i dag. Ikke at jeg ville savne ham som vb, men tror ikke at ham hører en bedre figur som cf...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pattifyren Se indlæg
    HVOR ER DET PISSE JAMMERLIGT!!
    Nu må der fandme ske noget med den trup, ledelse eller hvad fanden der er gået galt!
    Der kommer ikke til at ske noget der forstærker os. Man er jo helt gejl over det hold vi har nu

Leave a comment:

• pattifyren
    replied
    HVOR ER DET PISSE JAMMERLIGT!!
    Nu må der fandme ske noget med den trup, ledelse eller hvad fanden der er gået galt!

Leave a comment:

• MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Der var ja to eller tre mand helt fri. Den går sikker med til Tingager men ikke kun. Det var også en kollektiv fejl. Desuden kom vi bare ikke ud af deres press for lang tid. Vi var ikke i stand at befrie os.
    Nej, han forlader sit område og "svigter" kollektivet isoleret set.
    Man kan selvfølgelig også sige, at Jaoa skulle dække af for indlægget.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
    Cool nok kommentar af Haysen om skænderiet med KEP: Det er derfor vi er gamet.
    DBU kommer sikkert med en straf, men det interview tacklede han godt uden at køre noget op.
    Helt enig, Haysen er et mandfolk, han har vundet min respekt. Men hvis DBU straffer Kenneth Emil for at udvise passion, så kunne de godt miste den sidste smule respekt, jeg har for dem. Vis nu, at i ikke er et totalitært styre, der begrænser ytringsfriheden og straffer alle der opfører sig anderledes end curlingbørn. Kenneth Emil og Haysen har jo ordnet det indbyrdes, ingen grund til at bruge mere tid på det.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
    Cool nok kommentar af Haysen om skænderiet med KEP: Det er derfor vi er gamet.
    DBU kommer sikkert med en straf, men det interview tacklede han godt uden at køre noget op.
    Simpelthen så dumt af KEP. Nu får han sikkert karantæne mod BIF og vi kan kun be til gud om at Tverskov bliver klar

Leave a comment:

Working...
X