Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
SønderjyskE - OB kamptråd
Collapse
X
-
-
Efter at have hørt Kent efter kampen havde han jo sagt det rigtige til spillerne, men de kunne ikke levere det. !?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEn af manglerne er en styrmand på midtbanen
Men ja, en stor mand på min 185 cm, der kan tackle og spille lidt, ville sgu være dejligt
Leave a comment:
-
Fortjent nok, bare bittert, når det er så sent.
Men kæft vi har lidt fysik på banen. Vi er ikke stærke fysisk og når vi mangler Izu, Tverskov, Casper Nielsen og Desler ved det sidste mål, så vælter læsset, så er der slet ikke nok muskler til at spille mod Sønderjyske.
Vi var dybest set heldige, at Sønderjyske stod så sent op.
Vi mangler kvalitet på banen - NU
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg håber, at der i evalueringen kommer til at indgå en seriøs granskning af, hvorfor vores hold er så forkrampet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHelt enig, Haysen er et mandfolk, han har vundet min respekt. Men hvis DBU straffer Kenneth Emil for at udvise passion, så kunne de godt miste den sidste smule respekt, jeg har for dem. Vis nu, at i ikke er et totalitært styre, der begrænser ytringsfriheden og straffer alle der opfører sig anderledes end curlingbørn. Kenneth Emil og Haysen har jo ordnet det indbyrdes, ingen grund til at bruge mere tid på det.
Leave a comment:
-
Jeg håber, at der i evalueringen kommer til at indgå en seriøs granskning af, hvorfor vores hold er så forkrampet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKEP bliver indberettet for batalje efter kampen. Så han ryger vel i karantæne igen. Spillede ellers godkendt kamp igen.
Leave a comment:
-
HVOR ER DET PISSE JAMMERLIGT!!
Nu må der fandme ske noget med den trup, ledelse eller hvad fanden der er gået galt!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDer var ja to eller tre mand helt fri. Den går sikker med til Tingager men ikke kun. Det var også en kollektiv fejl. Desuden kom vi bare ikke ud af deres press for lang tid. Vi var ikke i stand at befrie os.
Man kan selvfølgelig også sige, at Jaoa skulle dække af for indlægget.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlægCool nok kommentar af Haysen om skænderiet med KEP: Det er derfor vi er gamet.
DBU kommer sikkert med en straf, men det interview tacklede han godt uden at køre noget op.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlægCool nok kommentar af Haysen om skænderiet med KEP: Det er derfor vi er gamet.
DBU kommer sikkert med en straf, men det interview tacklede han godt uden at køre noget op.
Leave a comment:
Leave a comment: