Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SønderjyskE - OB kamptråd

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Klaphat. Både KEP og dommeren.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes vi har et fornuftig forsvar. Men held og en fantastisk målmand har større ære i vores relative lave "Mål i mod os" konto..
    KEP er bedre i år, ingen tvivl om det. Men man bør være kynisk nok til at kunne køre en heldig/ ufortjent 2-0 hjem. Så gerne at men i stedet holdt stilen og forsøger at få det tredje mål.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Måske får KEP karantæne
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...floejt/6793262

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Har vi et godt forsvar? Ja der er gået få mål ind, men det virkede panisk i dag.
    Syntes vi har et fornuftig forsvar. Men held og en fantastisk målmand har større ære i vores relative lave "Mål i mod os" konto..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nej det er det ikke.....men tænker at før eller siden MÅ det da for fanden gå op for Kent og Jesper at det ikke holder det de har gang i - at forstærkninger ER nødvendige....og ikke en enkelt der skal mere til.

- men løbet er nok kørt for endnu et vindue
    ja det er det nok. Og inden længe også for denne sæson mht Top 6..
    Håber bare at vi har nogenlunde point nok med over så vi har lidt at give af og ikke spiller med livet som indsats hver kamp

Jeg vil så frygtelig gerne tage fejl og tage imod en masse "hva sagde jeg" fra mere optimistiske brugere herinde..
    Hvis der overhovedet er nogen der stadig tror på det? Selv med 19 kampe igen?

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Har vi et godt forsvar? Ja der er gået få mål ind, men det virkede panisk i dag.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det er rystende ja. Dybt rystende. Men næppe vanvittig overraskende..
    nej det er det ikke.....men tænker at før eller siden MÅ det da for fanden gå op for Kent og Jesper at det ikke holder det de har gang i - at forstærkninger ER nødvendige....og ikke en enkelt der skal mere til.

- men løbet er nok kørt for endnu et vindue

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    selv leif rasmussen i sin video analyse på fyens.dk lyder rystet over at vi kunne smide den væk.....og Hobro er nu ved at tage endnu en sejr - sønderjydske og hobro må jo siges at være et par af de hold vi skulle passere hvis top 6 ambitionen på nogen måde skal indfries. Det ser jeg ikke ske
    Det er rystende ja. Dybt rystende. Men næppe vanvittig overraskende..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg synes i den grad Izunna har stemplet op i år, samtidig er vi nødt til at satse på Jens Jakob, for han bliver kun bedre med mere spilletid. Det største problem på midten er at vi skal have hentet en ny kreativ spiller på venstre midt, så må Jønsson sendes hjem til Sverige.
    JJ bliver aldrig bedre hvis han ikke får den rigtige spiller ved siden af sig. En mentor. En kaptajn.. Og det er Izunna ikke
    Kan heller ikke se hvad det skulle gavne at køre rovdrift på denne unge spiller som spiller alt bare han er nogenlunde klar. Syntes det er at gøre ham en bjørnetjenste..
    Nej der skal være en sund konkurrence om de 2 centrale pladser og vi må jo bare efter snart 1,5 sæson bare konstatere at hverken Casper,Tverskov,Thrane,Welbeck osv er svaret hvis man vil spille i toppen.. De kan afløse i nødstilfælde.
    Så vi har kun 2 fornuftige superliga spillere til den centrale midtbane og det er alt alt alt for lidt..

Min påstand er at vi er en af de klubber i superligaen der er absolut dårligst besat på midtbanen

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    selv leif rasmussen i sin video analyse på fyens.dk lyder rystet over at vi kunne smide den væk.....og Hobro er nu ved at tage endnu en sejr - sønderjydske og hobro må jo siges at være et par af de hold vi skulle passere hvis top 6 ambitionen på nogen måde skal indfries. Det ser jeg ikke ske

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Vi manglede helt sikkert Izunna idag. Men han er umiddelbart heller ikke løsningen på vores udfordringer med at opnå en midtbane der har Top 6 niveau..
    Jeg synes i den grad Izunna har stemplet op i år, samtidig er vi nødt til at satse på Jens Jakob, for han bliver kun bedre med mere spilletid. Det største problem på midten er at vi skal have hentet en ny kreativ spiller på venstre midt, så må Jønsson sendes hjem til Sverige.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ja vi manglede i den grad Izunna i dag.
    Vi manglede helt sikkert Izunna idag. Men han er umiddelbart heller ikke løsningen på vores udfordringer med at opnå en midtbane der har Top 6 niveau..

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    En af manglerne er en styrmand på midtbanen
    Ja vi manglede i den grad Izunna i dag.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Efter at have hørt Kent efter kampen havde han jo sagt det rigtige til spillerne, men de kunne ikke levere det. !?
    Fordi vi som hold ikke er gode nok.. Der er for mange mangler som fx ledere og en offensiv katalysator..
    På et tidspunkt kan man ikke blive ved med liiige at mangle det sidste, vi skal bare have sat det sammen osv osv..
    Som jeg har sagt en del gange nu er vi kun marginalt bedre end sidste sæson og kommer ikke i nærheden af Top 6

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Havde SønderjyskE spillet de første 70 som de sidste 20 havde vi tabt 5-0.

Vi har så meget held med vores scoringer, og i en time opsøgte vi det held - men derefter er der ingen styring i hverken pres eller omstilling. Det gav for mange indlæg - og så måtte sådan noget jo ske.

Jeg vil mere fokusere på, hvordan man kunne tillade det indlæg ved at stå på flade fødder.

Vi fik da scoret. Men vi er ikke gode nok over 90 minutter - og bliver det heller aldrig.

MvH ChrisOB
    helt enig - alt det held der normalt bliver efterspurgt var i den grad til stede i dag. Frispark der bliver afrettet, de brænder straffe mens vi score på vores.

OG alligevel kan vi ikke vinde.....sølle

Leave a comment:

Working...
X