Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Helsingør-OB den 24. juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kent Nielsen: "Jeg råber meget. Når vi taber, er det fordi jeg er frustreret. Når vi vinder, er det fordi jeg er engageret".

    Ja, KN, men så bliver det altså bare kommunikation uden gearskifte. En ensartet hyletone uden ledelsesmæssig effekt.

    MvT
    Ligesom hos Bo Henriksen som pt fører Ligaen?? Eller hvori ligger den præcise forskel mellem en Guccibeklædt manager i den spanske liga, som varmer røven i recarosædet gennem hele kampen uden at løfte et øjenbryn, endsige give lyd fra sig og så KN som råber konstant? Hvor er den overrumplende manøvre fra Guccitræneren da?? Er det ikke snarere din trang til at nedgøre bare for at nedgøre, begrundet eller ej..?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      Ligesom hos Bo Henriksen som pt fører Ligaen?? Eller hvori ligger den præcise forskel mellem en Guccibeklædt manager i den spanske liga, som varmer røven i recarosædet gennem hele kampen uden at løfte et øjenbryn, endsige give lyd fra sig og så KN som råber konstant? Hvor er den overrumplende manøvre fra Guccitræneren da?? Er det ikke snarere din trang til at nedgøre bare for at nedgøre, begrundet eller ej..?
      Kent nedgører mere end Bo, som jeg hører det.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Ligesom hos Bo Henriksen som pt fører Ligaen?? Eller hvori ligger den præcise forskel mellem en Guccibeklædt manager i den spanske liga, som varmer røven i recarosædet gennem hele kampen uden at løfte et øjenbryn, endsige give lyd fra sig og så KN som råber konstant? Hvor er den overrumplende manøvre fra Guccitræneren da?? Er det ikke snarere din trang til at nedgøre bare for at nedgøre, begrundet eller ej..?
        Nej, det kan jeg afvise blankt. At nedgøre for nedgørelsens skyld ligger mig så ganske fjernt. Jeg var kæmpe stolt over, at vi kunne tiltrække en mestertræner som KN. Nu har KN været her så lang tid og resultaterne har været overvejene så ringe, at jeg synes det er fair nu at kigge efter de mønstre der går igen og igen. En af dem er KN's kommunikation med under og efter kampen.

        Jeg har i denne tråd sat flere ord på hvad jeg mener:

        http://forum.ob.dk/showthread.php?15...l=1#post122405

        Jeg hører ikke KN råbe "Pisse godt Greve!" eller "Sådan Izunna!". I mine ører bliver det til 52 x "Arj, for helvede, mand". Det tror jeg bare ikke på gavner selvtillid og gejst. Så er komplet tavshed næsten bedre.

        Havde vi vundet flere kampe end vi har tabt, så havde jeg flettet næbet og erkendt, at det KN gør, det virker bare. Jeg ser bare ikke OB er rykket nævneværdigt under KN og nu er det altså hans trup og ikke noget der er arvet fra forgængeren.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Nej, det kan jeg afvise blankt. At nedgøre for nedgørelsens skyld ligger mig så ganske fjernt. Jeg var kæmpe stolt over, at vi kunne tiltrække en mestertræner som KN. Nu har KN været her så lang tid og resultaterne har været overvejene så ringe, at jeg synes det er fair nu at kigge efter de mønstre der går igen og igen. En af dem er KN's kommunikation med under og efter kampen.

          Jeg har i denne tråd sat flere ord på hvad jeg mener:

          http://forum.ob.dk/showthread.php?15...l=1#post122405

          Jeg hører ikke KN råbe "Pisse godt Greve!" eller "Sådan Izunna!". I mine ører bliver det til 52 x "Arj, for helvede, mand". Det tror jeg bare ikke på gavner selvtillid og gejst. Så er komplet tavshed næsten bedre.

          Havde vi vundet flere kampe end vi har tabt, så havde jeg flettet næbet og erkendt, at det KN gør, det virker bare. Jeg ser bare ikke OB er rykket nævneværdigt under KN og nu er det altså hans trup og ikke noget der er arvet fra forgængeren.

          MvT
          Enig. Har også skrevet noget lignende i en anden tråd.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            fair nok at det er sådan du ser det:) Bo har sin stil (imo til tider for megen 'positiv' opmuntren til sine spillere både banen og ikke mindst i medierne, til at det bare klinger for hult nu og da), den spanske Gucciboss sin stil, og slutteligt Kent med sin stil. Han råbte jo også i AaB og de blev mestre.. Hvis det brød selvtilliden ned hos spillerne, så skulle man da tro at vi kontinuerligt tabte.., vi svinger jo mellem gode og mindre gode præstationer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              fair nok at det er sådan du ser det:) Bo har sin stil (imo til tider for megen 'positiv' opmuntren til sine spillere både banen og ikke mindst i medierne, til at det bare klinger for hult nu og da), den spanske Gucciboss sin stil, og slutteligt Kent med sin stil. Han råbte jo også i AaB og de blev mestre.. Hvis det brød selvtilliden ned hos spillerne, så skulle man da tro at vi kontinuerligt tabte.., vi svinger jo mellem gode og mindre gode præstationer.
              I slutningen af sidste sæson fik jeg også lige et par genstande for meget af den snaps de kalder Bo H. Specielt hans mantra om 'vi har det fantastisk, for der er intet pres på os', uanset hvor skidt det gik. Hvad vil han gøre, hvis han en dag får en tjans i en klub med forventninger? Men så banker han lige AGF og så elsker man ham jo lidt igen.

              I bund og grund giver jeg zero fucks for hvilken stil vores træner har, hvis holder brænder igennem i +90(!) min., at man kan se et tydeligt, positivt udtryk i spillestil og der er løbende fremgang resultatmæssigt. Om det så er bilkahabit og hjemmegjort frisure eller Jardex og vox i garnet, det er underordnet.

              Det kan jeg på nuværende tidspunkt bare ikke se. Vi slutter 15/16 på en fornuftig 7. plads, med håb om fremtidig fremgang. Holdet faldt fuldstændig fra hinanden efteråret '16. På trods af vi kun spillede mod andre submidt- og bundhold i foråret '17, så vi hverken overlegne ud eller med speciel stort overskud. Vi fik dog kæmpet os igennem og reddede røven. Nu er vi så startet på en ny sæson og udtrykket og spillet mod FCN skuffede mig dybt. Preseason var heller ikke været prangende. Vi vinder i dag ja, men det er jo ikke sådan at vi destruerer Helsingør i 90 min.

              Jeg mener godt vi snart kan forvente at KN viser, at han kan præstere noget lækkert udover mirakelsæsonen med AaB. Frygten er, at det var en anomali og det vi så i BIF og ser nu i OB er KN's reelle niveau. Skal ikke tage noget fra AaB's guld, men det hører med til historien, at de vandt med det laveste pointantal de sidste 15 år.

              For en god ordens skyld: Nej, jeg ønsker ikke en hetz mod KN, ej heller en fyring på nuværende tidspunkt. Men som du nævner med hensyn til Bo H.'s overpositivisme der klinger hult, så kan man godt sætte spørgsmålstegn ved om KN's 50 x 'Arj, for helvede mand' i kamp og hans vævende 'jeg føler vi havde momentum' efterkritik når vi er blevet kørt ud på røv og albuer, er den rette vej frem.

              Og ja, når vi (forhåbentlig) er ubesejrede mange kampe i træk, slår vores rekord for sejre i træk, som Lyngby lige har gjort - så skal jeg nok med den største jubel og glæde kaste mig i støvet og udråbe Kent til gud og det der er større.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Ja vi vinder i dag men det er langt fra godt nok, bakker baglæns hele tiden når vi prøver at angribe spiller tilbage og spiller tilbage der skal helt klart mere fart i støvlerne og så spil bolden i løb og brug fløjene det går alt for langsomt havde vi mødt Horsens i dag havde vi fået en over nakken det er lige guf for dem når vi står og triller nede bagi og med afleveringer der dårligt kan nå frem til en medspiller, det skal helt klart forbedres og det tror jeg ikke det bliver vi er og bliver et bundhold desværre.
                Ps. Hader bundby men meget kan man sige de moser på i 90 minutter det kunne være dejligt at se OB kæmpe så der kommer sved på panden

                Comment

                Working...
                X