Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kampprogram sæson 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kampprogram sæson 17-18

    Så kom det, og vi starter hjemme mod FcN, derefter ude mod Helsingør...

    http://www.superliga.dk/artikel/kampprogram-2017-2018
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Så kom det, og vi starter hjemme mod FcN, derefter ude mod Helsingør...

    http://www.superliga.dk/artikel/kampprogram-2017-2018
    FCN kan vi jo godt lide at møde, lad os bare håbe at de ikke venter til sidst i vinduet med at skibbe Ingvartsen, Marcondes, Lobotka etc. Træls at skulle rende ind i Helsingør i deres første "hjemmekamp". Når det så er sagt, er det et overkommeligt startprogram der burde give en plads i den bedre halvdel efter de første 4-5 runder, men det sagde vi jo også i sidste sæson, sååå.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      FCN kan vi jo godt lide at møde, lad os bare håbe at de ikke venter til sidst i vinduet med at skibbe Ingvartsen, Marcondes, Lobotka etc. Træls at skulle rende ind i Helsingør i deres første "hjemmekamp". Når det så er sagt, er det et overkommeligt startprogram der burde give en plads i den bedre halvdel efter de første 4-5 runder, men det sagde vi jo også i sidste sæson, sååå.
      Enig. Vi bør efterhånden være vaccineret imod tro på en 'nem' sæsonstart. Vi er ikke et tophold, og alt kan ske, så vi må tage det en kamp ad gangen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Enig. Vi bør efterhånden være vaccineret imod tro på en 'nem' sæsonstart. Vi er ikke et tophold, og alt kan ske, så vi må tage det en kamp ad gangen.
        Hvis vi vinder en masse kampe i starten kan vi jo komme op og ligge nummer 1, efter få runder.

        Men med netop overstået sæsons start, så kan vi ligge nummer sjok ret hurtigt.

        Bliver sgu sjovt at følge hvor langt projekt Kent er kommet i den nye sæson.

        Comment


          #5
          Mit største ønske: lad os bare ikke starte med en fredagskamp. Kommer på ferie til Fyn fredag sent i natten - det ville være forfærdeligt ikke at kunne deltage i optakten.
          Derudover: hård stuff at vi møder FCK, Lyngby og Bundby, de aktuelle Top 3, i én uge næste februar (deraf plastikklubben og Bundby på udebane).
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Presset er der i hvert fald fra start. Når målet er top 6, så er vi favoritter i de første 4 runder. Det er spændende hvordan vi takler det.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Mit største ønske: lad os bare ikke starte med en fredagskamp. Kommer på ferie til Fyn fredag sent i natten - det ville være forfærdeligt ikke at kunne deltage i optakten.
              Derudover: hård stuff at vi møder FCK, Lyngby og Bundby, de aktuelle Top 3, i én uge næste februar (deraf plastikklubben og Bundby på udebane).
              Hverken vi eller FCN er på nogen måde interessante for nogen som helst så det skal nok blive et skodtidspunkt kampen spilles på .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Mit største ønske: lad os bare ikke starte med en fredagskamp. Kommer på ferie til Fyn fredag sent i natten - det ville være forfærdeligt ikke at kunne deltage i optakten.
                Derudover: hård stuff at vi møder FCK, Lyngby og Bundby, de aktuelle Top 3, i én uge næste februar (deraf plastikklubben og Bundby på udebane).
                Jeg er også lidt ærgerlig over, at vores kampe på Sjælland sådan klumper sig sammen. Det havde været mere rart at få dem fordelt lidt; én pr. måned f.eks.

                Og så har Helsingør fået (betinget) dispensation til sit stadion, så jeg ser frem til allerede i uge 2, at besøge et nyt sted. Jeg håber fandme det bliver en fredags- eller lørdagskamp, så jeg kan kværne fadøl i høj, flot sol.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                  Jeg er også lidt ærgerlig over, at vores kampe på Sjælland sådan klumper sig sammen. Det havde været mere rart at få dem fordelt lidt; én pr. måned f.eks.

                  Og så har Helsingør fået (betinget) dispensation til sit stadion, så jeg ser frem til allerede i uge 2, at besøge et nyt sted. Jeg håber fandme det bliver en fredags- eller lørdagskamp, så jeg kan kværne fadøl i høj, flot sol.
                  Jep, og den ekstra kamp på Sjælland kommer selvfølgelig lige midt i sommerferien - irriterende :)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg

                    Og så har Helsingør fået (betinget) dispensation til sit stadion, så jeg ser frem til allerede i uge 2, at besøge et nyt sted. Jeg håber fandme det bliver en fredags- eller lørdagskamp, så jeg kan kværne fadøl i høj, flot sol.
                    "Knep dig selv, du kan få en mandagskamp" - TV-selskaberne.

                    Første runde imod FCN bliver i øvrigt også en mandagskamp. Super fed måde at starte ud på!

                    https://pbs.twimg.com/media/DCSFyC4XcAA1CeJ.jpg

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      "Knep dig selv, du kan få en mandagskamp" - TV-selskaberne.

                      Første runde imod FCN bliver i øvrigt også en mandagskamp. Super fed måde at starte ud på!

                      https://pbs.twimg.com/media/DCSFyC4XcAA1CeJ.jpg
                      Sådan er det når klubben er blandt den grå kedelige masse af midter/bundhold
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        "Knep dig selv, du kan få en mandagskamp" - TV-selskaberne.

                        Første runde imod FCN bliver i øvrigt også en mandagskamp. Super fed måde at starte ud på!

                        https://pbs.twimg.com/media/DCSFyC4XcAA1CeJ.jpg
                        Pis - Jchristo. Nåh, men jeg drikker nu nok en øl eller to alligevel.

                        Comment

                        Working...
                        X