Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U19 FCN - OB onsdag d. 17. kl. 16:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U19 FCN - OB onsdag d. 17. kl. 16:00

    Jeg er cyklet til Farum for at se kampen, motiveret af den fadøl der ventede. Men ak! Ingen åbne boder, så det bliver en lang aften på en dunk vand og et æble.
    Kampen starter om lidt og så skal I få en holdopstilling.

    #2
    1-0 til FCN efter små tre minutter, og min lorte mobil slettede lige holdopstillingen. Jeg prøver igen.

    Comment


      #3
      Mathias Würtz
      Søren Mortensen - Jacob Mikkelsen - Alexander Molberg - Anders Jørgensen.
      Julius Fechtenburg - Jonathan Harboe - Mads Jørgensen - Mohamed Amin.
      Mathias Jørgensen- Oliver Lønfeldt.

      Harboe og Mathias Jørgensen er begge U17.
      De første små ti minutter har været Farums.

      Comment


        #4
        20 minutter spillet og stadig Farum bedst, selvom Mohamed Amin var lige ved at finde en holdkammerat foran mål med et skarpt indlæg.

        Vores drenge er generelt lige et sekunds tid for langsomme. ..

        1-1! Jonathan Harboe trykker af på en returbold efter et hjørne. Et hjørne der i øvrigt kom efter en identisk situation, hvor hans skud blev rettet af ud over baglinjen. Denne gang blev det rettet af ind i målet!

        Comment


          #5
          Ikke fortjent udligning, for som jeg var ved at skrive, virker vores gutter lige et nummer bagefter i aktioner på bolden. Til gengæld har de nogle umanérligt flotte trøjer på med rigtige striber. Smukt.

          Comment


            #6
            2-1 til Farum efter 29 minutter. Gennembrud i venstre side afsluttes med en tunnel på Mathias Würtz.
            Defensivt fungerer venstre side slet ikke. Offensivt har Mohamed Amin vist et par ting.

            Comment


              #7
              Gult kort til Mads Jørgensen for at bremse en omstilling.

              Comment


                #8
                37. minut. 3-1 på et tørt hug fra kanten af feltet. Han fik fin tid til at lægge den til rette.
                Vi er helt væk.

                Comment


                  #9
                  Pause. Jeg håber vi får et andet OB at se i anden halvleg.

                  Comment


                    #10
                    Så er vi ved at være klar igen. Samme 11 fra halvlegens start.

                    Comment


                      #11
                      Mathias Jørgensen tæt på at komme igennem. Mads Jørgensen driver bolden frem fra eget felt i et kontraangreb, spiller 1-2 med Lønfeldt og slår bolden mod Mathias. Keeperen kommer dog ud som sweeper og klarer.

                      Comment


                        #12
                        Publikum rejser sig op i forventning. Frispark til OB i venstre side, 3-4 meter uden for feltet. OB har Mads Jørgensen!
                        På stolpen!
                        Mathias Jørgensen over returen og 3-2!
                        Det ser meget bedre ud. Bl.a. Mada Jørgensen er mere synlig. Jeg tror han ligger et nummer tættere på modstanderen og det giver bolderobringer.
                        56 minutter spillet.

                        Ok, publikum rejste sig ikke op, men resten passer.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Jeg er cyklet til Farum for at se kampen, motiveret af den fadøl der ventede. Men ak! Ingen åbne boder, så det bliver en lang aften på en dunk vand og et æble.
                          Kampen starter om lidt og så skal I få en holdopstilling.
                          Tak for din indsats, det er fedt at du informerer is altid så godt om de U-kampe.
                          Håber du finder senere hvad du fortjener.. .
                          🍺🍺🍺
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            God redning fra Würtz. Afslutning fra kanten af feltet og han når ned ved foden af stolpen.
                            Og der igen! Ud i fuld længe for at redde et frispark.

                            Comment


                              #15
                              Balder Adelgård erstatter Anders Jørgensen på venstre back. Anders har ikke haft sin bedste kamp i trøjen.
                              Samtidig kommer Julius Eskesen ind for Mohamed Amin på venstre kant, så helt ny venstre side.

                              Comment

                              Working...
                              X