Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ja. Med den krølle, at der er for mange, der den ene eller den anden vej forsøger at gøre yderfløjenes synspunkter om til, at det er det generelle. Det passer jo ikke, at der ikke er blevet givet kredit til JH for de seneste handler, men det virker sådan på mig, at det er dét, nogle folk tror er tilfældet, når nogle "kun" kan formaste sig til at skrive: "Mere af dét, Tak" og "vi er på rette vej".

    Det virker nærmest som om, der er én, der skal oprette en "TAK Jesper Hansen" tråd, før andre vil tro på, at der kan gives kredit til hans arbejde.

    Med udtryk som "handler som selv greenkeeperen kunne få i hus" eller lignende er der nogen, der tror de blot overdriver for at illustrere en pointe om at kritikken er for langt ude. I virkeligheden bidrager de til problemet, for der er meget få, der har givet udtryk for kritik, der er fuldstændigt ude på det overdrev.

    MvH ChrisOB
    + 1
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Ja, ellers kan Lars Høgh jo få skylden... nu vi snakker om at trække det langt ud...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Sandt. Men det går jo også begge veje. Man kan jo godt synes, at JH gør nogle ting godt, uden at synes, at han er guds gave til fodbold.
        Så f.eks. kommentarer som: "Al kritik mod JH er jo ikke grebet ud af den blå luft" bidrager vel ligeså meget til problemet, for det er meget få, der har givet udtryk for positivitet/ros, der er fuldstændigt ude på det overdrev.

        Ovenstående er skrevet med et blink i øjnene, og det er ikke for at gå efter manden (jeg har på fornemmelsen du kan tage det). De her diskussioner er svære, fordi det kommer meget an på den enkeltes mavefornemmelse, om trådene er overvejende positive eller negativer, og du har helt ret i, at yderpunkterne kommer til at fylde (for) meget i bevidstheden/opfattelsen af debatterne.
        Det er godt, du anerkender, at det her i bund og grund handler om mavefornemmelser.

        Jeg har en fornemmelse af, at vi konstant snakker forbi hinanden.

        Jeg kan godt nåes. Men jeg mener stadig følelser skal veje tungere end såkaldt rationalitet.

        Og ja, jeg kan godt tage at blive taget i dobbeltmoral... ;-)

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Det er godt, du anerkender, at det her i bund og grund handler om mavefornemmelser.

          Jeg har en fornemmelse af, at vi konstant snakker forbi hinanden.

          Jeg kan godt nåes. Men jeg mener stadig følelser skal veje tungere end såkaldt rationalitet.

          Og ja, jeg kan godt tage at blive taget i dobbeltmoral... ;-)

          MvH ChrisOB
          Jeg synes ikke nødvendigvis følelser SKAL veje tungere end rationalitet... men jeg synes det er ok hvis følelserne får overtaget fra tid til anden, da det jo netop er pga kærlighed til klubben at vi er her...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Jeg synes ikke nødvendigvis følelser SKAL veje tungere end rationalitet... men jeg synes det er ok hvis følelserne får overtaget fra tid til anden, da det jo netop er pga kærlighed til klubben at vi er her...

            Mvh

            MaxHH
            9 ud af 10 situationer angående OB kører jeg på følelser først, rationalitet bagefter. For jeg synes fodbold i sin natur er ulogisk, hvilket er én af grundene til, jeg elsker det så meget.

            Hvis en ny spiller kommer til min klub, så kører jeg den først forbi fornemmelsen, før jeg tænker over det, og dér vil jeg medgive, jeg både nu, men i endnu større grad før, har ladt min fornemmelse mudre mit udsyn.

            Men det ændrer ikke på, at jeg synes hensynet til ens egen mavefornemmelse skal vægtes højest, indtil man får håndgribelige beviser for, at den fornemmelse var forkert. Og min mavefornemmelse siger mig stadig at JH ikke har det, der skal til for at løfte os fra hvor vi er og så til tophold/fast bestanddel i de kommende slutspil.

            Øget optimisme på baggrund af træner, spillet og ny signinger er ikke det samme som fuldstændigt nyt klarsyn.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              9 ud af 10 situationer angående OB kører jeg på følelser først, rationalitet bagefter. For jeg synes fodbold i sin natur er ulogisk, hvilket er én af grundene til, jeg elsker det så meget.

              Hvis en ny spiller kommer til min klub, så kører jeg den først forbi fornemmelsen, før jeg tænker over det, og dér vil jeg medgive, jeg både nu, men i endnu større grad før, har ladt min fornemmelse mudre mit udsyn.

              Men det ændrer ikke på, at jeg synes hensynet til ens egen mavefornemmelse skal vægtes højest, indtil man får håndgribelige beviser for, at den fornemmelse var forkert. Og min mavefornemmelse siger mig stadig at JH ikke har det, der skal til for at løfte os fra hvor vi er og så til tophold/fast bestanddel i de kommende slutspil.

              Øget optimisme på baggrund af træner, spillet og ny signinger er ikke det samme som fuldstændigt nyt klarsyn.

              MvH ChrisOB
              For mig spiller begge dele ind... jeg er nok bare typen der først sætter mig til tasterne, når jeg har fordøjet det, og vejet følelser op mod fornuft og fakta... ,o)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                For mig spiller begge dele ind... jeg er nok bare typen der først sætter mig til tasterne, når jeg har fordøjet det, og vejet følelser op mod fornuft og fakta... ,o)

                Mvh

                MaxHH
                Fakta og fornuft siger mig OB er den bedste klub i verden. Enig? ;-)

                Jeg vil gerne bygge bro imellem følelser og fornuft, men jeg får større begejstring ud af forholde mig til følelser fremfor fakta.

                Lige nu ligger vi nr. 7 - i Danmark. Er vi verdens bedste klub? Faktamæssigt nej, men følelsesmæssigt Ja for helvede!

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Fakta og fornuft siger mig OB er den bedste klub i verden. Enig? ;-)

                  Jeg vil gerne bygge bro imellem følelser og fornuft, men jeg får større begejstring ud af forholde mig til følelser fremfor fakta.

                  Lige nu ligger vi nr. 7 - i Danmark. Er vi verdens bedste klub? Faktamæssigt nej, men følelsesmæssigt Ja for helvede!

                  MvH ChrisOB
                  Meget enig... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Lige nu ligger vi nr. 7 - i Danmark. Er vi verdens bedste klub? Faktamæssigt nej, men følelsesmæssigt Ja for helvede!

                    MvH ChrisOB
                    AMEN!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ja, ellers kan Lars Høgh jo få skylden... nu vi snakker om at trække det langt ud...
                      Husk nu at det var et tankeeksperiment, som nogen så endte med at tage bogstavbeligt og faktisk gav ham skylden!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        9 ud af 10 situationer angående OB kører jeg på følelser først, rationalitet bagefter. For jeg synes fodbold i sin natur er ulogisk, hvilket er én af grundene til, jeg elsker det så meget.

                        Hvis en ny spiller kommer til min klub, så kører jeg den først forbi fornemmelsen, før jeg tænker over det, og dér vil jeg medgive, jeg både nu, men i endnu større grad før, har ladt min fornemmelse mudre mit udsyn.

                        Men det ændrer ikke på, at jeg synes hensynet til ens egen mavefornemmelse skal vægtes højest, indtil man får håndgribelige beviser for, at den fornemmelse var forkert. Og min mavefornemmelse siger mig stadig at JH ikke har det, der skal til for at løfte os fra hvor vi er og så til tophold/fast bestanddel i de kommende slutspil.

                        Øget optimisme på baggrund af træner, spillet og ny signinger er ikke det samme som fuldstændigt nyt klarsyn.


                        MvH ChrisOB
                        Det er helt fint - bare man så har evnen til at erkende at man tog fejl, hvis det (utrolige ) skulle ske og netop ikke søge nye underlige forklaringer på, at OB blev en fast del af toppen af dansk fodbold igen. For det MÅ bare ikke have noget med JH at gøre for så skal man jo erkende at man tog fejl.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det er helt fint - bare man så har evnen til at erkende at man tog fejl, hvis det (utrolige ) skulle ske og netop ikke søge nye underlige forklaringer på, at OB blev en fast del af toppen af dansk fodbold igen. For det MÅ bare ikke have noget med JH at gøre for så skal man jo erkende at man tog fejl.
                          Jeg skal nok erkende, når/hvis jeg tager fejl, men jeg har det, endnu, til gode... ;-)

                          Når vi vinder DM guld er det en team-effort! Intet sort/hvidt dér...

                          ;-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Jeg skal nok erkende, når/hvis jeg tager fejl, men jeg har det, endnu, til gode... ;-)

                            Når vi vinder DM guld er det en team-effort! Intet sort/hvidt dér...

                            ;-)

                            MvH ChrisOB
                            that´s the spirit ;o)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg skal nok erkende, når/hvis jeg tager fejl, men jeg har det, endnu, til gode... ;-)

                              Når vi vinder DM guld er det en team-effort! Intet sort/hvidt dér...

                              ;-)

                              MvH ChrisOB
                              Det er også KUN fordi hverken David Nielsen eller HHA kommer til at være på holdet... ellers skulle du nok have fundet noget at brokke dig over... ,o)

                              Mvh

                              MaxHH (der gerne vil henvise ekstra meget til smileyen)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Det er også KUN fordi hverken David Nielsen eller HHA kommer til at være på holdet... ellers skulle du nok have fundet noget at brokke dig over... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH (der gerne vil henvise ekstra meget til smileyen)
                                What happened in the past... stays in the past. ;-)

                                MvH ChrisOB (Stolt ejer af et OB H.H.A-halstørklæde, som jeg i disse kolde tider går med hver dag. Og det er ikke engang lyv)
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X