Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Fordi en handel er oplagt (Spelmann/Lund) skal JH ikke have ros for den?
    Det er også oplagt at signe Dalsgaard fra AaB, men det er ikke ensbetydende med det kan lade sig gøre.
    Og derudover fik JH mange tæsk for at signe Lund, som på det tidspunkt ikke var fast mand hos FCV.

    Vi har haft diskussionen omkring målmænd før, men IMO var det oplagt at signe Koval baseret på hans CV (og det får han så hug for nu), og jeg mener desuden at Falkesgaard var en god signing. Tørnæs blev så hentet ind som nødløsning grundet Falkesgaard skade.
    Får han kritik for de oplagte ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Oliver Lund har da været blandt OB's bedste i en del kampe + han altid kæmper for holdet. Det betyder mere end man lige tror. HAn har da også nogle assists og slår indlæggene tidligt, hvilket Desler godt kunne lære lidt af, i stedet for 100% af gangene at søge baglinien. Lund skal være på holdet - og jeg har ham på backen med Desler foran sig. Så må Greve lade pladsen i denne omgang :/
      En del kampe synes jeg er lige at overdrive lidt, men han har da bestemt haft gode kampe, ligesom han arbejder for det, og har fået lagt op til et par kasser... men omvendt har jeg også set ham stå og glo bold flere gange når det har kostet, og været en af dem der har lavet de her katastrofale afleveringer som har kostet... så derfor er jeg splittet omkring ham...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        En del kampe synes jeg er lige at overdrive lidt, men han har da bestemt haft gode kampe, ligesom han arbejder for det, og har fået lagt op til et par kasser... men omvendt har jeg også set ham stå og glo bold flere gange når det har kostet, og været en af dem der har lavet de her katastrofale afleveringer som har kostet... så derfor er jeg splittet omkring ham...
        Ja, han har set dum ud et par gange. Jeg synes bare at han har nogle kvaliteter der ikke kan trænes - vilje og gejst.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Ja, han har set dum ud et par gange. Jeg synes bare at han har nogle kvaliteter der ikke kan trænes - vilje og gejst.
          Og det er helt suverænt at have i truppen. Det har også været dejligt at se ham byde ind med en masse, i de indhop han har haft i de sidste 3 kampe. På sigt håber jeg dog godt nok, at man finder en med lidt mere på repertoiret som starter. Og ikke Desler, som jeg hellere sig på midtbanen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Får han kritik for de oplagte ?
            Pas. Men det har jeg heller ikke sagt noget om.
            Jeg kan bare konstatere, at du vil ikke give ham ros for fx Spelmann, hvilket undrer mig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Magge nævner ham som en oplagt/ok signing.
              Min anke var, at en oplagt signing åbenbart ikke resulterer i ros til JH (som fx Spelmann).

              Når det så er sagt, så syntes jeg Lund har gjort det over al forventning i de kampe han har fået, og jeg så ham gerne som back og så MD som kant.
              Spell var en ordinær handel som ikke krævede nogle ekstra anstrengelser , han var en handel som må dækkes ind under det forventelige ift JH's job .
              Spell blev købt til en skandaløs ringe central midtbane og bidrog ikke til at det blev hævet til andet end rigtig dårlig . Spellmanns store spillemæssige mangler ift den rolle han skulle udfylde blev så opvejet af en fantastisk attitude , vilje og indsats .

              Derfor er der hverken ros eller ris til JH for denne handel .

              Jeg får heller ikke ros hvergang jeg møder ind på job og udfører lige det der forventes af mig .

              Og der er heller ikke ros for at hente Ruud ind igen , af den simple grund at det var for at dække ind for et forfejlet indkøb af Kryger . En handel skal ses i mere end navnet , der er mangler på holdet og grunden til at det er nødvendigt at handle osv ..
              Last edited by Magge; 02-12-2015, 14:39.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Ja, han har set dum ud et par gange. Jeg synes bare at han har nogle kvaliteter der ikke kan trænes - vilje og gejst.
                Det vil jeg ikke gøre mig uenig i...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Spell var en ordinær handel som ikke krævede nogle ekstra anstrengelser , han var en handel som må dækkes ind under det forventelige ift JH's job .
                  Spell blev købt til en skandaløs ringe central midtbane og bidrog ikke til at det blev hævet til andet end rigtig dårlig . Spellmanns store spillemæssige mangler ift den rolle han skulle udfylde blev så opvejet af en fantastisk attitude , vilje og indsats .

                  Derfor er der hverken ros eller ris til JH for denne handel .

                  Jeg får heller ikke ros hvergang jeg møder ind på job og udfører lige det der forventes af mig .

                  Og der er heller ikke ros for at hente Ruud ind igen , af den simple grund at det var for at dække ind for et forfejlet indkøb af Kryger . En handel skal ses i mere end navnet , der er mangler på holdet og grunden til at det er nødvendigt at handle osv ..
                  Jeg tror pointen er, og ret mig hvis jeg tager fejl, at der har været flere missere end hits for JH, og alene den liste af navne Kaspernon kommer med giver mig en form for bekræftelse på dette.

                  Men det er svært at diskutere med så forskellige udgangspunkt for hvornår man skal man være tilfreds med en spillers evner og indsats.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Jeg tror pointen er, og ret mig hvis jeg tager fejl, at der har været flere missere end hits for JH, og alene den liste af navne Kaspernon kommer med giver mig en form for bekræftelse på dette.

                    Men det er svært at diskutere med så forskellige udgangspunkt for hvornår man skal man være tilfreds med en spillers evner og indsats.

                    MvH ChrisOB
                    Ja det er også sådan jeg ser på det .
                    Og der er forskellige måder vi vurderer indkøbene på , det er også igen igen den der med god , men ikke god nok .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Godt:

                      Spelmann
                      Azer
                      Lasse
                      Zohore
                      AK
                      Makrini
                      Festersen
                      Det ekstra ½ år med Ruud synes jeg også var godt

                      Skidt:

                      O´Brien
                      Jeppe
                      Ari
                      Mos
                      Dusan
                      Kirke
                      Ousager
                      Mikkelsen
                      Lado
                      Lucas
                      Kryger
                      JBL
                      Hall
                      Skog
                      Dalgaard
                      Tørnæs


                      I tvivl:

                      Falke
                      Lund
                      Koval
                      Spelmann - shiner kun fordi de andre køb er så dårlige.
                      Azer - er ikke overbevist, han er for langsom og spiller alt for meget bagud
                      Lasse - ville KN ikke benytte, glem ikke at KN så ham som 4-5 valg. Lasse har en god indstilling - men er ikke til start 11 på et top 6 hold.
                      Festesen, er de oplagte. KZ var panik, og er vel godkendt, selvom han her været meget tung i de sidste 2 kampe.
                      Makrini er i min bog hans eneste gode køb, men hertil er der så alverdens skandale køb.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Oliver Lund har da været blandt OB's bedste i en del kampe + han altid kæmper for holdet. Det betyder mere end man lige tror. HAn har da også nogle assists og slår indlæggene tidligt, hvilket Desler godt kunne lære lidt af, i stedet for 100% af gangene at søge baglinien. Lund skal være på holdet - og jeg har ham på backen med Desler foran sig. Så må Greve lade pladsen i denne omgang :/
                        udgangspunktet for ar vurdere spillerne som gode/skidte eller ok afhænger vel også af hvad vores individuelle udgangspunkt er. Hvis jeg tager udgangspunkt i det JH kom til at sige med indkøb af spillere der kunne se mærkelige ud bør vel også dreje en del skidte spillere ind på ok. De har gjort det som de var købt til, nemlig at sørge for OB ikke røg ud af SL i de sværeste trængselsår hvor økonomien skulle vendes, og derfor er de godkendte handler. Nu ber genrejsningen startet med indkøb af Makrini, AK, Zohore m.fl.

                        Iøvrigt er Dusan ikke JHs værk, men alene TBs
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Spelmann - shiner kun fordi de andre køb er så dårlige.
                          Azer - er ikke overbevist, han er for langsom og spiller alt for meget bagud
                          Lasse - ville KN ikke benytte, glem ikke at KN så ham som 4-5 valg. Lasse har en god indstilling - men er ikke til start 11 på et top 6 hold.
                          Festesen, er de oplagte. KZ var panik, og er vel godkendt, selvom han her været meget tung i de sidste 2 kampe.
                          Makrini er i min bog hans eneste gode køb, men hertil er der så alverdens skandale køb.
                          Spelmann var ikke noget stort indkøb, men heller ikke noget dårligt, og som tiden gik blev har ret vigtig for os, han blev den der arbejdshund vi manglede, især da han var væk...

                          Azer blev som den eneste i bunken her ikke hentet fra hverken øverste række eller som starter, og fik en lidt forvirrende start med skiftende positioner. Den del klarede han flot, fint med spilletid, men har så været løbet ind i en skade der trak ud midt i opstarten, og en form der lod vente på sig, men jeg synes endelig han er begyndt at vise udvikling. Og så blev han nappet ganske gratis, så det ser jeg som godkendt.

                          Lasse røg rigtig nok bagerst i bunken, det har du ret i, men jeg synes han har været den bedste af dem vi har nu hele tiden, og var slet ikke enig med Kent. Og så ser jeg også ud fra tiden før Kent, og der var han en vigtig mand, ud fra hvordan situationen var... men enig ellers, for fremtiden og med henblik på at spille med i den sjove ende, er han måske ikke lige den rigtige...

                          Festersen var oplagt, helt enig, men den var også oplagt for andre klubber der var interesserede, og der skal jo stadig laves en handel. Og selvom vi forventede fint med mål har han nok stadig overrasket de fleste positivt, hvilket også giver plus samlet set... Havde Festersen faldet igennem havde vi nok også kritiseret, selvom vi alle synes den var oplagt. Eller hvis JH ikke havde hentet det oplagte.

                          Zohore ser jeg ikke som panik, ham har vi set nøje an i et ½ år før vi bestemte os, og det viste sig at være rigtigt, trods et lidt bleg forår på banen... En ung mand der er kommet på ret køl, det er godt set og godt lavet, og vi blev helgarderet på positionen hvis det skulle have glippet med ham af en grund... Hvilket vi feks. overhovedet ikke var omkring målmandsposten hvis det unge sats skulle gå galt af en grund, som det så gjorde, eller omkring Lado hvor der heller ikke vare de store alternativer... Jeg har også altid holdt på at Lado handlen havde været mere spiselig hvis vi havde haft en god angriber ud over ham...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            udgangspunktet for ar vurdere spillerne som gode/skidte eller ok afhænger vel også af hvad vores individuelle udgangspunkt er. Hvis jeg tager udgangspunkt i det JH kom til at sige med indkøb af spillere der kunne se mærkelige ud bør vel også dreje en del skidte spillere ind på ok. De har gjort det som de var købt til, nemlig at sørge for OB ikke røg ud af SL i de sværeste trængselsår hvor økonomien skulle vendes, og derfor er de godkendte handler. Nu ber genrejsningen startet med indkøb af Makrini, AK, Zohore m.fl.

                            Iøvrigt er Dusan ikke JHs værk, men alene TBs
                            Så har vi forskellige udgangspunkter. Jeg ser ikke, at nogen af dem der blev hentet var dem, der "redede" os. Det var Ove Ps taktik og fokus på at få middelmådige spillere til at stå sammen, som et minimum. I kombination med, at der var to hold, der var dårligere til sidst. Så vi redede os ikke p.g.a dem. Men på trods af dem.

                            Så de er ikke "godkendte" handler. De begyndte først at komme med Fester, Lund, El Makrini og AK. Spillere, der løftede os, så vi ikke kun skal have fokus på at genopfinde den dybe defensive tallerken.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              udgangspunktet for ar vurdere spillerne som gode/skidte eller ok afhænger vel også af hvad vores individuelle udgangspunkt er. Hvis jeg tager udgangspunkt i det JH kom til at sige med indkøb af spillere der kunne se mærkelige ud bør vel også dreje en del skidte spillere ind på ok. De har gjort det som de var købt til, nemlig at sørge for OB ikke røg ud af SL i de sværeste trængselsår hvor økonomien skulle vendes, og derfor er de godkendte handler. Nu ber genrejsningen startet med indkøb af Makrini, AK, Zohore m.fl.

                              Iøvrigt er Dusan ikke JHs værk, men alene TBs
                              En del skidte spillere ind på ok..? Fordi JH sagde at der kunne være handler der så mærkelige ud? Er det så = en del spillere, og hvem er det..? Og der er ikke bare én af dem du tænker på som du er i tvivl om..?
                              Hvis jeg tager udgangspunkt i at de her mellemløsninger er lavet fordi det ikke lykkedes i flere omgang at få problemet løst, så er det jo heller ikke noget der trækker op...

                              Dusan er hentet med JHs underskrift, og kan derfor selvsagt ikke bare være TBs ansvar alene...

                              http://politiken.dk/sport/fodbold/su...er-i-frankrig/

                              "siger OB's sportsdirektør, Jesper Hansen, til klubbens hjemmeside"
                              Last edited by Kaspernon; 02-12-2015, 17:00.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Så har vi forskellige udgangspunkter. Jeg ser ikke, at nogen af dem der blev hentet var dem, der "redede" os. Det var Ove Ps taktik og fokus på at få middelmådige spillere til at stå sammen, som et minimum. I kombination med, at der var to hold, der var dårligere til sidst. Så vi redede os ikke p.g.a dem. Men på trods af dem.

                                Så de er ikke "godkendte" handler. De begyndte først at komme med Fester, Lund, El Makrini og AK. Spillere, der løftede os, så vi ikke kun skal have fokus på at genopfinde den dybe defensive tallerken.

                                MvH ChrisOB
                                det kommer næppe bag på nogen at vi har forskellige udgangspunkter. Dit udgangspunkt bunder måske i vores selvopfattelse som værende en klub der hører til toppen eller sub-toppen. Det har vi på ingen måde været i de seneste 4-5 sæsoner. Udgangspunktet kan også være at vi er en bundklub med en smadret økonomi der ikke fordre indkøb i Fester, Makrini og AK klassen. Nu er økonomien forhåbentlig vendt så der kan bygges op, og ikke bare rives ned, hvor overlevelsen var målet i sig selv.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X