Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er da absurd, at man ikke kan kalde en handel for dårlig, fordi at spilleren har et flot CV. Han måtte da for min skyld have spillet 3. division i Tjetjenien i 10 år, det er underordnet for mig, det handler om at få en stabil sidste skanse, og her ser det indtil videre ud til, at der igen er fejlet, ergo har scoutingen nok en gang ikke været god nok.

    Vi har ikke brug for en sportsdirektør der kan gennemskue et godt CV, vi har brug for en sportsdirektør der via sin viden og sit netværk kan finde frem til den rette profil, og her har jeg absolut ingen tiltro til Jesper Hansen. At du "satme også havde sagt ja tak", kan vi da godt nok ikke bruge til en skid, da jeg antager, at du nok ikke har set meget til Koval før OB. Jeg fik allerede en knude i maven på deadline-day, da JH sagde, at de egentlig ikke rigtigt havde set det store til ham, men kun lidt video. HOLD NU KÆFT EN AMATØR! Vi snakker altså ikke en prøvespiller der bliver 19-20. mand i truppen. Vi snakker ham der skal stå mellem stængerne resten af sæsonen. Så har du kraftedeme bare at gøre dit hjemmearbejde ordenligt.

    Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvorfor en knalddygtig forretningsmand som Niels Thorborg har en mand som Jesper Hansen til at sidde og tage afgørende beslutninger med så relativt mange penge mellem hænderne. Det er desværre bare endnu et symptom på den middelmådighed der hersker i OB og store dele af dansk fodbold, og som vi er nødt til at differentiere os fra, hvis vi vil rykke os. Den totale mangel på innovativitet og nytænkning har gennemsyret OB i så mange år, nu synes jeg godt nok, at det er ved at være tid til at bevæge sig væk fra det konventionelle, og prøve at kigge efter folk helt udenfor den her danske fodboldandedam til at lede den her klub fremadrette, som kommer med en anden tilgang til tingene og river dørkarmen med ind.

    Eller vi kan jo selvfølgelig også bare gå på udkig efter folk der befinder sig på et lavere plan i den danske fodboldfødekæde end os, eller en som lyder smart på TV. Det er jo gået så skide godt de sidste 4 år med de velkendte løsninger.
    Er det ikke på tide at Lars Høgh bliver fyret? - han har med stor sandsynligvis nikket ja til de fleste, ja måske alle, af de skandaløse målmænd OB har handlet i denne sæson. Det er jo helt normal praksis, at lederen fyrer sin rådgiver, hvis denne ikke leverer varen. Ja, hvad vil jeg mon sige med det...?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Er det ikke på tide at Lars Høgh bliver fyret? - han har med stor sandsynligvis nikket ja til de fleste, ja måske alle, af de skandaløse målmænd OB har handlet i denne sæson. Det er jo helt normal praksis, at lederen fyrer sin rådgiver, hvis denne ikke leverer varen. Ja, hvad vil jeg mon sige med det...?
      Det ved jeg da ikke, hvad vil du sige med det?

      Jeg ved ikke, hvor meget en målmandstræner har at sige ift. scouting. Jeg ved at i en af de større danske Superligaklubber, som ikke er OB, der har han absolut intet at sige. Det er da muligt han har nikket ja til Falkesgaard, og det synes jeg er en ok beslutning, omend jeg synes, at det vil være et for stort sats, hvis man udelukkende stod med ham som prøvet seniormålmand. Det er da muligt, at han har sagt ja til Tørnes. Det kunne jeg godt have ønsket mig bedre, når det så er sagt, skulle vi åbenbart have en meget kortsigtet løsning på målmandsposten hurtigt, og vi kan i hvert fald ikke klandre Tørnes for det horrible forsvarsspil, vi leverede i det kampe han var mellem stængerne, eller Høgh for at der ikke var en afløser klar i tilfælde af en skade. Det er da muligt, at han også har været inde over Koval, men eftersom at JH udtalte, at man kun havde set video på Koval, vil jeg ikke klandre Høgh for JHs talentløse scoutingarbejde. Jeg tror ikke på, at der er mange seriøse målmandstrænere der vil vende tommelen op for en keeper, uden at have haft ham i hænderne først, eller i det mindste have observeret ham i en række kampe.

      Så nej, jeg ved absolut ikke, hvad du vil sige med det, men jeg synes godt nok, at det er en tynd kop té du prøver på at sælge mig....
      Last edited by Sheed; 02-11-2015, 11:03.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Det er da absurd at man klandrer ham for at hente en keeper, der har CL gruppespilskampe og mange førsteholdskampe for Dynamo i så ung en alder. Jeg havde satme da også sagt ja tak til at hente sådan en formodet kapacitet til Superligaen.
        Jeg har en bil du må købe , kan sende et billede . Billedet er godt nok et par år gl , men bilen er den samme ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det ved jeg da ikke, hvad vil du sige med det?

          Jeg ved ikke, hvor meget en målmandstræner har at sige ift. scouting. Jeg ved at i en af de større danske Superligaklubber, som ikke er OB, der har han absolut intet at sige. Det er da muligt han har nikket ja til Falkesgaard, og det synes jeg er en ok beslutning, omend jeg synes, at det vil være et for stort sats, hvis man udelukkende stod med ham som prøvet seniormålmand. Det er da muligt, at han har sagt ja til Tørnes. Det kunne jeg godt have ønsket mig bedre, når det så er sagt, skulle vi åbenbart have en meget kortsigtet løsning på målmandsposten hurtigt, og vi kan i hvert fald ikke klandre Tørnes for det horrible forsvarsspil, vi leverede i det kampe han var mellem stængerne, eller Høgh for at der ikke var en afløser klar i tilfælde af en skade. Det er da muligt, at han også har været inde over Koval, men eftersom at JH udtalte, at man kun havde set video på Koval, vil jeg ikke klandre Høgh for JHs talentløse scoutingarbejde. Jeg tror ikke på, at der er mange seriøse målmandstrænere der vil vende tommelen op for en keeper, uden at have haft ham i hænderne først, eller i det mindste have observeret ham i en række kampe.

          Så nej, jeg ved absolut ikke, hvad du vil sige med det, men jeg synes godt nok, at det er en tynd kop té du prøver på at sælge mig....
          Ønsker du Lars Høgh fyret - hvis ja, synes jeg at din kritik af målmandssituationen er helt i orden. Hvis man mener at JH ikke gør det godt nok og det skal have konsekvenser må man også være indforstået med at Lars Høgh får sparket i denne her sammenhæng - da han naturligvis er målmandseksperten i OB, som man tager lytter til når man spørger til en målmand. Det er Lars Høghs ansvar at han har givet for dårlige vurderinger af de forskellige målmænd - det skal han fyres for og så kan JH så blive den næste, da han ikke har magtet at ansætte den rigtige målmandsekspert.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Ønsker du Lars Høgh fyret - hvis ja, synes jeg at din kritik af målmandssituationen er helt i orden. Hvis man mener at JH ikke gør det godt nok og det skal have konsekvenser må man også være indforstået med at Lars Høgh får sparket i denne her sammenhæng - da han naturligvis er målmandseksperten i OB, som man tager lytter til når man spørger til en målmand. Det er Lars Høghs ansvar at han har givet for dårlige vurderinger af de forskellige målmænd - det skal han fyres for og så kan JH så blive den næste, da han ikke har magtet at ansætte den rigtige målmandsekspert.

            Som sagt, jeg ved ikke hvor meget Lars Høgh har at sige i forhold til scouting. Ved du det? For det lyder sådan.

            Det er muligt, at Lars Høgh står med et stort ansvar her, og hvis han ikke er dygtig nok til sit job, skal han selvfølgelig fyres. Så er den ikke længere.

            Det jeg kan konkludere er, at det er Jesper Hansen der står med hovedansvaret for indkøb af spillere, uanset om du vil gøre målmandssituationen til Høghs ansvar, og det er bare endnu et af sømmene i JHs kiste. Manden har ganske enkelt ikke format til at bestride den post han besidder, og jeg håber godt nok snart, at man finder ud af det i ledelsen også. Desværre viser historikken, at fodboldforstanden desværre heller ikke er den største der.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Ønsker du Lars Høgh fyret - hvis ja, synes jeg at din kritik af målmandssituationen er helt i orden. Hvis man mener at JH ikke gør det godt nok og det skal have konsekvenser må man også være indforstået med at Lars Høgh får sparket i denne her sammenhæng - da han naturligvis er målmandseksperten i OB, som man tager lytter til når man spørger til en målmand. Det er Lars Høghs ansvar at han har givet for dårlige vurderinger af de forskellige målmænd - det skal han fyres for og så kan JH så blive den næste, da han ikke har magtet at ansætte den rigtige målmandsekspert.
              Hvis alle 3 flopkøb og fravalget af Toppel ene og alene er på Høgh's anbefaling så er han ikke den del af sit job værdig . Men uanset hvor i prøver at sende aben hen så har JH det overordnede ansvar .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Som sagt, jeg ved ikke hvor meget Lars Høgh har at sige i forhold til scouting. Ved du det? For det lyder sådan.

                Det er muligt, at Lars Høgh står med et stort ansvar her, og hvis han ikke er dygtig nok til sit job, skal han selvfølgelig fyres. Så er den ikke længere.

                Det jeg kan konkludere er, at det er Jesper Hansen der står med hovedansvaret for indkøb af spillere, uanset om du vil gøre målmandssituationen til Høghs ansvar, og det er bare endnu et af sømmene i JHs kiste. Manden har ganske enkelt ikke format til at bestride den post han besidder, og jeg håber godt nok snart, at man finder ud af det i ledelsen også. Desværre viser historikken, at fodboldforstanden desværre heller ikke er den største der.
                Vi VED tæt på ingenting om, hvorfor forskellige beslutninger bliver taget i OB - alligevel har vi intet imod at svine den ene eller anden for de beslutninger der tages! For vi har alle forestillinger om, hvordan det må foregå - og her må man vel konkludere at det er rimelig logisk og sandsynligt, at man anvender målmandstræneren, som er højt anset i hele DK for sin viden på området, til at vurdere om man skal ansætte en målmand. Eller virker det helt ude i skoven?

                Når folk henviser til at JH har sagt at han har set en video med Koval, så går man automatisk ud fra at det er en 3 år gammel video fra youtube i stedet for at tænke sig frem til at der nok findes andre videoer fra de kampe han har spillet det sidste stykke tid og som ikke behøver at ligge på youtube. Man bliver bare så træt af at så vidtrækkende konklusioner bygges på sådan nogle sløje ugennemtænkte argumenter og indicier.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvis alle 3 flopkøb og fravalget af Toppel ene og alene er på Høgh's anbefaling så er han ikke den del af sit job værdig . Men uanset hvor i prøver at sende aben hen så har JH det overordnede ansvar .
                  Men jeg vil høre dig råbe "fyr Lars Høgh" i samme sætning - for det er det eneste rimelige, når du er så forhippet på at finde de ansvarlige.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Men jeg vil høre dig råbe "fyr Lars Høgh" i samme sætning - for det er det eneste rimelige, når du er så forhippet på at finde de ansvarlige.
                    Høgh er for mig Mr OB , men ingen skal være i OB af navn fremfor gavn . Hvis det er Lars Høgh's ansvar at der er købt 3 flop målmænd i samme vindue , så skal Høgh da ud , eller aldrig tages med på råd .

                    Men igen så har JH ansvaret , og det er jo meget langt fra de eneste flop indkøb der kan hæftes på JH ..
                    Last edited by Magge; 02-11-2015, 12:06.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Vi VED tæt på ingenting om, hvorfor forskellige beslutninger bliver taget i OB - alligevel har vi intet imod at svine den ene eller anden for de beslutninger der tages! For vi har alle forestillinger om, hvordan det må foregå - og her må man vel konkludere at det er rimelig logisk og sandsynligt, at man anvender målmandstræneren, som er højt anset i hele DK for sin viden på området, til at vurdere om man skal ansætte en målmand. Eller virker det helt ude i skoven?

                      Når folk henviser til at JH har sagt at han har set en video med Koval, så går man automatisk ud fra at det er en 3 år gammel video fra youtube i stedet for at tænke sig frem til at der nok findes andre videoer fra de kampe han har spillet det sidste stykke tid og som ikke behøver at ligge på youtube. Man bliver bare så træt af at så vidtrækkende konklusioner bygges på sådan nogle sløje ugennemtænkte argumenter og indicier.
                      Nej, jeg går ikke automatisk ud fra, at JH bare har set en video på Youtube med Koval. Jeg håber og tror rent faktisk på, at arbejdet har været en smule bedre. Det vi kan konkludere er, at Falkesgaard går i stykker den 7. august. Herefter har man næsten en måned til at finde en afløser, og den måned bruger man. Når JH så på deadline day siger, at man kun har set noget video på Koval, så begynder mine alarmklokker sgu at ringe. Når man har haft en måned til at scoute en førstekeeper, har man forhåbentligt gjort andet end bare at se noget video, på ham man ender med at vælge. Kan vi blive enige om, at kaffestemmen lød meget lidt overbevisende?

                      Lad os sige, at Lars Høgh har et kæmpe ansvar for de målmænd der er blevet hentet. Hvorfor er det så lig, at han skal fyres? Hvad er det for en omgang idiotlogik?

                      Selvfølgelig har en målmandstræner lov til at lave fejl. Selvfølgelig har en sportsdirektør lov til at lave fejl. Modsat Lars Høgh, så synes jeg dog, at Jesper Hansens er ved at være gentagne, og modsat Lars Høgh der har været tilknyttet andre klubber, landsholdet og nyder stor respekt, som du skriver, så er Jesper Hansen blevet fundet god ÉT sted før OB. Og det er i Horsens, hvor manden har været næsten uafbrudt i 30 år.
                      Last edited by Sheed; 02-11-2015, 11:49.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Nej, jeg går ikke automatisk ud fra, at JH bare har set en video på Youtube med Koval. Jeg håber og tror rent faktisk på, at arbejdet har været en smule bedre. Det vi kan konkludere er, at Falkesgaard går i stykker den 7. august. Herefter har man næsten en måned til at finde en afløser, og den måned bruger man. Når JH så på deadline day siger, at man kun har set noget video på Koval, så begynder mine alarmklokker sgu at ringe. Når man har haft en måned til at scoute en førstekeeper, har man forhåbentligt gjort andet end bare at se noget video, på ham man ender med at vælge. Kan vi blive enige om, at kaffestemmen lød meget lidt overbevisende?

                        Lad os sige, at Lars Høgh har et kæmpe ansvar for de målmænd der er blevet hentet. Hvorfor er det så lig, at han skal fyres? Hvad er det for en omgang idiotlogik?

                        Selvfølgelig har en målmandstræner lov til at lave fejl. Selvfølgelig har en sportsdirektør lov til at lave fejl. Modsat Lars Høgh, så synes jeg dog, at Jesper Hansens er ved at være gentagne, og modsat Lars Høgh der har været tilknyttet andre klubber, landsholdet og nyder stor respekt, som du skriver, så er Jesper Hansen blevet fundet god ÉT sted før OB. Og det er Horsens, hvor manden har været næsten uafbrudt i 30 år.
                        Men hvis Høgh har sagt god for disse målmænd, er hans dømmekraft jo øjensynligt ikke så god som man skulle tro - så kan jeg ikke se, hvordan han kan blive - han skal "kun" være ekspert på sit lille område. Det er i min optik med til at belaste ham meget, hvis man er så forhippet på at finde ansvarlige for at der er hentet forkerte spillere til forkellige pladser.

                        Som jeg husker udmeldningen om Koval, sagde man at man havde fulgt ham i et stykke tid, men at man ikke havde troet det muligt at man nogensinde kunne hente ham. Da muligheden så viste sig, kunne man simpelthen ikke sige nej:

                        "- Vi har været tålmodige og har arbejdet hårdt gennem et stykke tid, for at få det her til at lykkes. Vi var godt klar over, at for at det skulle ske, så skulle man stå klar i sidste time, og det gjorde vi, siger sportsdirektør Jesper Hansen til bold.dk."

                        - For det første var det et langt sejt træk. Vi har haft is i maven gennem forløbet, for hvis vi i sidst uge havde sagt, at det skulle være nu, var det ikke blevet til noget. tipsbladet

                        På mig virker det som om at man har forberedt sig rigtig godt.

                        - Vi ved først, om det er et scoop, når han er begyndt at spille kampe. I sidste ende skal spillerne jo præstere på banen, men vi kan tillade os at have forventninger til ham, fordi vi ved, at han har et højt niveau og har spillet både Champions League og flere slutrunder

                        Samtidig viser udmeldingen ovenfor jo, at det jo er sådan det er, når man ikke henter en etableret superligaspiller og det er JH klar over.

                        Om man så har set 3 eller 240 minutter er jo svært at sige, men det skulle undre mig hvis det er tre minutter. Det ville naturligvis passe godt ind i JH-raus-retorikken - men igen virker det vel lidt usandsynligt?

                        Comment


                          Høeg er vel også træner/coach i OB, og ikke scout..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Høeg er vel træner/couch i OB, og ikke scout..?
                            Men tror du helt ærligt, at han bare sidder og venter på, at der kommer en ny målmand han skal udvikle - uden at tage stilling til disse inden de hentes - hvis han virkelig er Mr. OB, som vi er mange som anser ham for at være?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Men hvis Høgh har sagt god for disse målmænd, er hans dømmekraft jo øjensynligt ikke så god som man skulle tro - så kan jeg ikke se, hvordan han kan blive - han skal "kun" være ekspert på sit lille område. Det er i min optik med til at belaste ham meget, hvis man er så forhippet på at finde ansvarlige for at der er hentet forkerte spillere til forkellige pladser.

                              Som jeg husker udmeldningen om Koval, sagde man at man havde fulgt ham i et stykke tid, men at man ikke havde troet det muligt at man nogensinde kunne hente ham. Da muligheden så viste sig, kunne man simpelthen ikke sige nej:

                              "- Vi har været tålmodige og har arbejdet hårdt gennem et stykke tid, for at få det her til at lykkes. Vi var godt klar over, at for at det skulle ske, så skulle man stå klar i sidste time, og det gjorde vi, siger sportsdirektør Jesper Hansen til bold.dk."

                              - For det første var det et langt sejt træk. Vi har haft is i maven gennem forløbet, for hvis vi i sidst uge havde sagt, at det skulle være nu, var det ikke blevet til noget. tipsbladet

                              På mig virker det som om at man har forberedt sig rigtig godt.

                              - Vi ved først, om det er et scoop, når han er begyndt at spille kampe. I sidste ende skal spillerne jo præstere på banen, men vi kan tillade os at have forventninger til ham, fordi vi ved, at han har et højt niveau og har spillet både Champions League og flere slutrunder

                              Samtidig viser udmeldingen ovenfor jo, at det jo er sådan det er, når man ikke henter en etableret superligaspiller og det er JH klar over.

                              Om man så har set 3 eller 240 minutter er jo svært at sige, men det skulle undre mig hvis det er tre minutter. Det ville naturligvis passe godt ind i JH-raus-retorikken - men igen virker det vel lidt usandsynligt?
                              Som sagt, du anser tydeligvis målmandssituationen for at være ringere, end jeg gør. Falkesgaard synes jeg er en ok signing såfremt, at der er en anden keeper der kan kæmpe med ham om pladsen, og gerne har lidt mere erfaring. Tørnes er jeg ikke imponeret af, men som 2. keeper bag en stærk 1. keeper, vil vi ikke kunne forvente meget bedre, så det ville være fint såfremt Koval virkeligt havde niveau. At vi ikke har en mand klar, da Falkes går i stykker, og Tørnes skal hentes ind ASAP, tvivler jeg på er Lars Høghs ansvar. I så fald, må det være en noget særegen kontrakt, hvis målmandstræneren har ansvar for, hvor godt truppen er besat.

                              Det der er åbenlyst er problematisk, er at Koval indtil videre langt fra har vidst sig at være god nok. Hvem der har det største ansvar der, kan vi diskutere herfra og til juleaften, jeg kan bare konstatere at hele forløbet omkring målmandssituationen har været uheldigt, og det gamble man tog med at vente helt til deadline day med at hente en keeper, bestemt ikke ser ud til at have været det værd. Det kan under alle omstændigheder kun falde tilbage på Jesper Hansen. Jeg kan ganske enkelt ikke få øje på, hvad der kvalificerer manden til at sidde i den sportsdirektørstol, men det overrasker desværre ikke at både ledelse og fans, lader sig spise af med en uerfaren købmand fra Horsens. Der er jo en grund til, at vi er, hvor vi er.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Som sagt, du anser tydeligvis målmandssituationen for at være ringere, end jeg gør. Falkesgaard synes jeg er en ok signing såfremt, at der er en anden keeper der kan kæmpe med ham om pladsen, og gerne har lidt mere erfaring. Tørnes er jeg ikke imponeret af, men som 2. keeper bag en stærk 1. keeper, vil vi ikke kunne forvente meget bedre, så det ville være fint såfremt Koval virkeligt havde niveau. At vi ikke har en mand klar, da Falkes går i stykker, og Tørnes skal hentes ind ASAP, tvivler jeg på er Lars Høghs ansvar. I så fald, må det være en noget særegen kontrakt, hvis målmandstræneren har ansvar for, hvor godt truppen er besat.

                                Det der er åbenlyst er problematisk, er at Koval indtil videre langt fra har vidst sig at være god nok. Hvem der har det største ansvar der, kan vi diskutere herfra og til juleaften, jeg kan bare konstatere at hele forløbet omkring målmandssituationen har været uheldigt, og det gamble man tog med at vente helt til deadline day med at hente en keeper, bestemt ikke ser ud til at have været det værd. Det kan under alle omstændigheder kun falde tilbage på Jesper Hansen. Jeg kan ganske enkelt ikke få øje på, hvad der kvalificerer manden til at sidde i den sportsdirektørstol, men det overrasker desværre ikke at både ledelse og fans, lader sig spise af med en uerfaren købmand fra Horsens. Der er jo en grund til, at vi er, hvor vi er.
                                Egentligt prøver jeg bare at problematisere, at hele denne placering af ansvar er det eneste vi snakker om herinde efterhånden. Er det JHs ansvar at vi vinder en kamp eller at vi taber en. Hvis vi vinder en kamp forstummer det lidt, når vi taber råber mange højt igen. Alle er vel efterhånden enige om at 4-back-kæden langt fra er god nok og heller ikke kan blive god nok til at rykke OB afgørende. De er en hæmsko. Fint nok. Det hele er JHs ansvar i sidste ende. Da han sagde at han efter eget udsagn ikke havde økonomiske midler til rådighed, lavede han tvivlsomme handler. Da han sagde at han havde midler til rådighed hentede han Zohore, Fester, AK, Makrini, og Lund. Af dem er i hvert 4 rigtig, rigtig dygtige spillere - hvilken sportsdirektør har i nyere tid hentet fire spillere af den kaliber i samme vindue? INGEN tror jeg. Men det eneste vi skal fokusere på er ikke at forsvaret ikke er godt nok - men at det er JHs ansvar at det ikke er godt nok. I det store billede er det lige pt. mere interessant at se på at forsvaret er så ringe som det er, for det kan JH faktisk gøre noget ved i næste vindue og det næste igen, når han har vist at han faktisk magter at hente spillere af en vis kaliber, når der er penge på kontoen. Der er sandsynligvis nogle kontrakter på de nuværende defensive spillere, som skal være tættere på udløb, før de kan erstattes uden at lønomkostningerne bliver uoverkommelige. Jeg kan ikke forestille mig at en klub som OB har midler til at hente 7 spillere af høj kvalitet i et vindue med de lønudgifter dettte måtte medføre. Men salget af de 2 centerforsvarer kan forhåbentligt gøre at Ob faktisk har råd til at hente de nødvendige defensive spillere i de næste to vinduer.

                                Jeg synes faktisk at Falkesgaard var en akceptabel signing. Jeg synes også, at signingen af Koval er en af de chancer man som sportsdirektør i en "bundklub" i Danmark SKAL tage. Den tæller ikke meget ned hos mig i det samlede regnskab, hvis det viser sig ikke at blive et scoop. Det var en anden snak da man hentede en spiller som Morten Skoubo og Silberbauer - det var jo idioti - de var jo færdige uden drive.

                                Min egen teori, byggende på de udtalelser der var omkring signingen af Koval, er, at man havde koval som ønsket førstekeeper hele tiden, men at det var for urealistisk at håbe på. Derfor henter man Falkes, som man har tiltro til ikke vil falde igennem og har et rigtig stort udviklingspotentiale i forhold til Toppel. Høgh skal eftersigende have storrost Falkesgaard som et stort talent. Tørnes-handlen er jo pisseærgerlig - men desværre er man presset til at finde en målmand, som kan dække for Falkes, da han bliver langtidsskadet. Igen en temmelig uheldig udvikling af begivenhederne, som er svære at tage højde for.

                                Selvfølgelig er det ikke Høgh, som peger på Tørnes i huj og hast. Men de to andre er jeg overbevist om, at Høgh har været inde over, da de har været spottet noget tid.

                                Comment

                                Working...
                                X