Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB vs Horsens, 28.4.17
Collapse
X
-
Er det ikke lidt dumt at der er skolefodbold på banen dagen før OB selv skal spille der 😳
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæghttp://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-hjoernespark/
Det frygter jeg også - til gengæld er der næppe en sjæl i Horsens som frygter vores dødbolde.
Leave a comment:
-
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-hjoernespark/
Det frygter jeg også - til gengæld er der næppe en sjæl i Horsens som frygter vores dødbolde.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlægHan kan ikke sætte en mand af, han tager ingen dybdeløb, og han gør ikke de andre bedre (og jo, har set hans enlige stikning til Jønsson)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHvad lægger du i ordet statisk? For umiddelbart er det noget af det sidste, som jeg ville beskrive Greve som
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægRyan er truppens bedste højre back, men jeg var ikke sikker på at han var klar. Jeg kunne godt tænke mig Oliver Lunds engagement i netop denne kamp.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Ryan er truppens bedste højre back, men jeg var ikke sikker på at han var klar. Jeg kunne godt tænke mig Oliver Lunds engagement i netop denne kamp.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg håber virkelig at AK sendes på bænken. Der må da være en eller anden u-19 spiller i klubben der har talent og gå-på-mod, som kan bibringe noget aggressivitet. Og så er jeg enig i Desler på kant, Lund på back
Leave a comment:
-
Jeg håber virkelig at AK sendes på bænken. Der må da være en eller anden u-19 spiller i klubben der har talent og gå-på-mod, som kan bibringe noget aggressivitet. Og så er jeg enig i Desler på kant, Lund på back
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlægNjah.. synes ikke at Greve bidrager med særlig meget. Han er for statisk og langsom. Ville måske hellere prøve Festersen på kanten, da han både har drive og teknik, men så har vi selvfølgelig den udfordring at vi ikke har nogen angribere, da Joan er ude og AK gik mentalt på sommerferie engang i efteråret.
Tror at jeg ville skubbe Desler op på kanten i det lønlige håb at vi kunne få nogle stikninger bag deres dybe 11 mands forsvar, OL på h. back og så Festersen og AK i front. Statistisk set burde AK snart score et mål..
Jeg tror vi vinder stort, hvis vi får første mål.
Hvis vi ikke har scoret efter en time, så vil jeg sige at det er 50/50 om de vinder, eller vi rider stormen af.
Hvis Horsens score først , så taber vi sandsynligvis.
Hvis vi taber, så ser jeg os som favorit til at blive nr. 14 på trods af den fremgang der var. Vi ville kommer uden momentum.
Leave a comment:
Leave a comment: