Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers FC - OB (23-04-17)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Suk... Det har godt nok på alle måder været en trist 1. Halvleg...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hold da kæft hvor er vi ringe. Og så er det altid pinligt at se på egne spillere der filmer. Det må Kent få pillet ud af Joan, ellers skal han ikke spille i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Der var intet påmøntet homoseksuelle fra min side, ro på battet! Ja, ordvalget burde være bedre gennemtænkt, indrømmet! Det var første indskydelse af et skældsord, så lad os bare kalde Fisker klaphat, kæmpeidiot eller noget tredje. Usportsligt og usympatisk var det i hvert fald at ikke tilse en medspiller, hvor man selv ejer en aktie i medspillerens skade! Og ligefrem triumferende at gå over og fejre sin gerning fremprovokerede min reaktion, som burde være bedre filtreret ja,mkom videre!
        Fair nok. Men hele essensen i den diskussion er, at det er første negativt ladede ord der dukker op - ikke bare hos dig, men desværre hos rigtigt mange rundt omkring både på og udenfor stadions. Det er ikke brugen en enkelt gang, der er problematikken, men mere at det snarere er normen end undtagelsen at ord i samme dur bliver brugt til at nedgøre andre individer og/eller grupper.

Det her er ikke et personligt angreb på dig makitabel, men desværre en generel konstatering, og nej, den bør ikke lukkes her, men tværtimod huskes - især når det langt om længe også er blevet et fokusområde for diverse sportsforeninger. I øvrigt den eneste gang jeg nogensinde vil nævne Zanka positivt, men at anføreren for DKs førende klub (havde det dog bare været os) er SÅ bastant i sine udmeldinger mod homofobi og racistiske udtryk, synes jeg personligt er stærkt.

Nå, tilbage til slagtehuset i Kronjylland.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Alt hvad der overhovedet kunne gå galt er gået galt.

MvH ChrisOB
          Jeg har en idé om at skindet har været forsøgt solgt før bjørnen var skudt...

Comment

Kæft det bliver svært mod Horsens.. Det handler om at overleve!!!

Comment

Tænk sig, at 45 minutter har ødelagt alt det vi har bygget op her i foråret, så vi slap for at komme under stregen.. Suk
              OBeliever

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Og nu Joan ude mod Horsens - ligesom Casper - RIGTIG RIGTIG skidt
                meget godt billede på, at vi slet ikke er mentalt tilstede i dag.

Første mål sover Jønsson, hvorefter Tverskov bruger det forkerte ben og relativt upresset sparker den i eget mål.

Andet mål: misser begge stoppere

Tredje mål: simpel bold i dybden og så stor Desler og snorksover.

Og så lige Joan som skal filme ved stillingen 3-0, så han ikke kan være mes mod Horsens.

Fair nok at tabe i Randers, men den her indsats er decideret pinlig. Virker både ukoncentreret og uengageret

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  jeps lige en der kunne losse dem lidt over skankerne
                  Det er en upassende kommentar. Det kan man som klub ikke acceptere.

Comment

Med deres 3-5-2 kørte de os over.Klar sejr for Kristjansson mod Kent i første halvleg. Om Kent finder et svar? Tvivler.
                    Håber det bliver ikke en fuldstændig nedsæbling.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Nu kom den highfive også lang tid efter hændelsen... Så i sig selv er der vel ingen grund til at gøre så meget ud af det. Hvad skulle de to ting have med hinanden at gøre... men forstår frustrationerne over det vi ser i dag...

Comment

Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                        Fair nok. Men hele essensen i den diskussion er, at det er første negativt ladede ord der dukker op - ikke bare hos dig, men desværre hos rigtigt mange rundt omkring både på og udenfor stadions. Det er ikke brugen en enkelt gang, der er problematikken, men mere at det snarere er normen end undtagelsen at ord i samme dur bliver brugt til at nedgøre andre individer og/eller grupper.

Det her er ikke et personligt angreb på dig makitabel, men desværre en generel konstatering, og nej, den bør ikke lukkes her, men tværtimod huskes - især når det langt om længe også er blevet et fokusområde for diverse sportsforeninger. I øvrigt den eneste gang jeg nogensinde vil nævne Zanka positivt, men at anføreren for DKs førende klub (havde det dog bare været os) er SÅ bastant i sine udmeldinger mod homofobi og racistiske udtryk, synes jeg personligt er stærkt.

Nå, tilbage til slagtehuset i Kronjylland.
                        Godt brølt. Zanka har virkelig været god i hele denne problematik
                        OBeliever

Comment

KN hjælper heller ikke holdet, når man er bagud 2-0 efter 20 min og ikke er med i kampen. Han er nødt til at støtte holdet bedre taktisk ude fra.
                          Dertil tydeligt at se, at KEP IKKE magter at tilføre den ro som KN tiltror ham

Comment

Det gælder bare om at spille til 0 i anden halvleg. Point får vi ikke med hjem.

Comment

Du har sat mine tanker i gang i hvert fald:) Bl.a. over at man tyer til netop skældsordet som jeg brugte, da erstatningsskældsordene ingenlunde giver min harme over den opførsel Fisker udviste ro! Kom meget gerne med et erstatningsskældsord, med åbenbart samme pondus, som går ud over Fisker alene, og det indprentes dermed i min hukommelse:) Ja, det er ekstremt beklageligt at de er sværere at hive impulsivt frem, men som sagt jeg har absolut intet imod homoseksuelle overhovedet.

Comment

Ser ud til Yao kommer ind. Han står i dresset på sidelinjen og får instruktioner af KN...

Comment

Working...
                                X