Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD AGF-OB den 19. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    aarh, den kan du sgu ikke smide på KEP. Dunken smider sig uden berøring, og dommeren laver to fejl i træk.
    Rimelig enig. Ikke det største straffe i hvert fald. Vil ikke klandre KEP for det. Det er en situation, der er svær at forsvare.

    Man kan så mene, at han burde stå tættere på Duncan. Jeg synes dog man skal huske på, at det sker sidst i en hård kamp, på en tung bane (endda hans første kamp længe på det niveau). Der sidder markeringerne bare ikke så tætte når man fører 2-0 i overtiden. Og så opstår det efter en ret ufarlig situation, hvor JBL egentlig har kontrol over at følge bolden ud, inden Spelmann laver et, i mine øjne, tydeligt frispark på ham. Synes egentlig han reagerer ganske hurtigt på det.

    Han spiller ikke en fejlfri kamp (mistimer bl.a. et indgreb, hvorefter han er nødt til at til at begå et professionelt frispark i en farlig situation). Men jeg kan heller ikke følge dem, der mener det sejlede for ham. Synes han viste god ro på bolden og konsekvens i sine indgreb. Taget i betragtning, at han ikke har spillet superliga længe ser jeg det personligt som en godkendt præstation af ham.
    Last edited by Agbre; 19-03-2017, 20:26.

    Comment


      3 uhyre vigtige point, hold kaje hvor er det lækkert... dårlig kamp, men utroligt vigtige point... Og rent pointmæssigt, så er det vel kun FcNs sejr der gør at det hele ikke flaskede sig næsten 100 % for os i dag... På et tidspunkt under kampene har vi 8 point op til en 2. plads, og det endte med et enkelt... God runde

      Desler ved at finde tilbage til et niveau som vi husker det før skaden, det er fanme lækkert at se. Joan også med en god kamp.

      Glad for vi ikke møder et hold i dag der straffede vores fejl, så havde det sgu været knapt så sjovt at sidde her og skrive nu. Falke, Tingager, de kunne have været dyre, men omvendt så lukker Tingager kampen, og så er det lidt nemmere at glemme hans fejl
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Hvor var det helt absurd vigtigt det her!

        Vi har lavet 10 point i de 5 kampe i foråret, de tre hold vi skal møde har lavet 8 tilsammen! Det var syvmileskridt vi tog i dag, og vi SKAL have kvaliteten til at kunne spille os væk fra de satans knockoutkampe. Det bliver satans spændende, men efter i dag har vi givet os selv så meget bedre vilkår, og jeg går ind med en god fornemmelse til de her kampe, imod tre hold der har set decideret ringe ud.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kanal 9 havde Joan som MOM
          Ja, de endte med at give begge 10 - og udnævne Joan, men under kampen nævnte de da det kunne være Desler.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment

          Working...
          X