De der flade indlæg er så forudsigelige
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Sønderjyske 12-03-17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVi har ubetinget ligaens pinligste capo ... sorry too sayDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
positivt; vi bliver ved efter vi er kommet bag ud - arbejder os bedre ind i kampen, ikke noget med at hænge med hovedet og give op.
negativt; jeg mangler en plan b - et eller andet alternativ til den måde vi spiller på.....vi mangler mere fart hvis vi skal kunne spille rundt om et hold der pakker sig så godt. Så var det rart at kunne lege med rent fysisk....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægpositivt; vi bliver ved efter vi er kommet bag ud - arbejder os bedre ind i kampen, ikke noget med at hænge med hovedet og give op.
negativt; jeg mangler en plan b - et eller andet alternativ til den måde vi spiller på.....vi mangler mere fart hvis vi skal kunne spille rundt om et hold der pakker sig så godt. Så var det rart at kunne lege med rent fysisk....817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Vi spiller det ja helt ordentligt. Men vores indlæg i feltet rammer ikke manden. Og om vores dødbolde der kan man ja næsten spare at sparke de...
Håber der kommer noget i anden halvleg jeg må spise mine ord for."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJoan , Jønne og CN har ikke fart som spidskompetence ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ser kampen på Stadion. Er optimistisk. Det kan godt være at vi ikke træner dødbolde, men Sønderjyske træner tilsyneladende kun på at trække tiden. Det er de til gengæld også gode til. Synes ikke at de byder ind med nogetsomhelst. Vi har bolden meget, og i modsætning til i efteråret synes jeg at vi kommer videre end den sidste tredjedel. Vi får spillet os igennem, og også afsluttet en del. Det er selvfølgelig en træls start, fordi at SDR så får kampen som de vil ha den. Men vi skal nok få puttet bolden i kassen minimum en gang. Synes faktisk at de fleste gør det godt, og lidt tekniske fejl til trods er det godt at se Desler og Barret deltage så meget i spillet. JJT savner jeg lidt at se mere til i en kamp som den her. Synes Izunna gør det godt. Målet? Skulle Sten ikke have været ud at nappe den?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlægSer kampen på Stadion. Er optimistisk. Det kan godt være at vi ikke træner dødbolde, men Sønderjyske træner tilsyneladende kun på at trække tiden. Det er de til gengæld også gode til. Synes ikke at de byder ind med nogetsomhelst. Vi har bolden meget, og i modsætning til i efteråret synes jeg at vi kommer videre end den sidste tredjedel. Vi får spillet os igennem, og også afsluttet en del. Det er selvfølgelig en træls start, fordi at SDR så får kampen som de vil ha den. Men vi skal nok få puttet bolden i kassen minimum en gang. Synes faktisk at de fleste gør det godt, og lidt tekniske fejl til trods er det godt at se Desler og Barret deltage så meget i spillet. JJT savner jeg lidt at se mere til i en kamp som den her. Synes Izunna gør det godt. Målet? Skulle Sten ikke have været ud at nappe den?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg? Hvorfor .....personligt er jeg bareglad for der er en der har taget tjansen...
Comment
Comment