Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Sønderjyske 12-03-17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægVi har tabt til Sønderjyske de sidste fire kampe. Kan det virkelig være, at vi går ind til kampen som favoritter? 😬"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægVi har tabt til Sønderjyske de sidste fire kampe. Kan det virkelig være, at vi går ind til kampen som favoritter?
Derfor mener jeg ikke det er helt forkert at vi er favoritter - men nok ikke kæmpe favoritter, og så er det jo ikke ensbetyende med sejr.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Peanut1981 Se indlægTakker , desværre ikke en kanal jeg har længere :(
Du har ret min fejl ! Uanset så er det vigtigt De begge begynder at score også , også selvom AK er skadet ;)
KOM SÅ OB 3-0 I dag !!OBeliever
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægvi er på hjemmebane, har vundet de sidste par hjemmekampe og generelt spillet godt og scoret en del mål. Helt så godt er sønderjydske ikke kommet fra land.
Derfor mener jeg ikke det er helt forkert at vi er favoritter - men nok ikke kæmpe favoritter, og så er det jo ikke ensbetyende med sejr.....
Håber sgu vi spiller lige så flot fodbold som i mandags.OBeliever
Comment
Comment