Annoncering

Collapse
No announcement yet.

retouch af logo..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    retouch af logo..?

    Nu ved jeg godt at jeg kommer til at træde nogen lidt over tæerne, men det er noget som jeg har gået og tænkt over i et stykke tid. Jeg synes nemlig at vores elskede logo godt kunne trænge til en lille opdate. Det er nu ikke fordi jeg synes det gamle er grimt, tværdigmod elsker jeg det, for det er som for så mange andre fyldt med en masse følser og gode konnationer. Min anke er dog at hvis man ser lidt objektivt på logoet, så har det måske ikke helt det udtryk, for nogen som ikke har et forhold til klubben, som det har over for mig som ob fan, og det synes jeg er lidt synd.
    Jeg har selv siddet og fiflet lidt i paint, så bære lidt over med mig, det er kun for at illustrer hvad det er jeg mener, og jeg ved naturligvis godt at der er nogen der kan gøre det meget bedre en mig :)
    Men om ikke andet så kunne det være sjov at høre hvad andre synes om emnet :)

    https://billedeupload.dk/images/pSQ9h.png
    Last edited by Aristoteles; 03-03-2017, 12:10.
    We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

    #2
    Jeg tror det fleste herinde bare gerne vil tilbage til:



    :-)

    Comment


      #3
      Det du har bikset sammen i paint er fedt, men det skal aldrig være vores logo.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
        Nu ved jeg godt at jeg kommer til at træde nogen lidt over tæerne, men det er noget som jeg har gået og tænkt over i et stykke tid. Jeg synes nemlig at vores elskede logo godt kunne trænge til en lille opdate. Det er nu ikke fordi jeg synes det gamle er grimt, tværdigmod elsker jeg det, for det er som for så mange andre fyldt med en masse følser og gode konnationer. Min anke er dog at hvis man ser lidt objektivt på logoet, så har det måske ikke helt det udtryk, for nogen som ikke har et forhold til klubben, som det har over for mig som ob fan, og det synes jeg er lidt synd.
        Jeg har selv siddet og fiflet lidt i paint, så bære lidt over med mig, det er kun for at illustrer hvad det er jeg mener, og jeg ved naturligvis godt at der er nogen der kan gøre det meget bedre en mig :)
        Men om ikke andet så kunne det være sjov at høre hvad andre synes om emnet :)

        https://billedeupload.dk/images/pSQ9h.png
        Meget Italiensk.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
          Jeg tror det fleste herinde bare gerne vil tilbage til:



          :-)
          Vil give dig ret, fortrak også dét i forhold til det ''nye'' :)
          We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
            Det du har bikset sammen i paint er fedt, men det skal aldrig være vores logo.
            Du har nok ret, der er trods alt for mange følser på spil når man piller ved sådan noget :)
            We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

            Comment


              #7
              Kan faktisk godt lide dit alternative logo! Ikke at det skal erstatte vores nuværende som jeg elsker! Men jeg tror sagtens at det kunne bruges på en tifo mæssig måde!

              Comment


                #8
                Hehe, fedt lavet! Er også for traditionel til, at det skal erstatte vores logo, men ellers kan jeg også virkelig godt lide det.
                (Et forsigtigt bud: dit hold i Europa er Barcelona).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                  Kan faktisk godt lide dit alternative logo! Ikke at det skal erstatte vores nuværende som jeg elsker! Men jeg tror sagtens at det kunne bruges på en tifo mæssig måde!
                  Tak, det skal ligge folk frit for at bruge det som lidt inspiration til noget tifo relateret. Det ville jeg da kun være stolt af :)
                  We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Hehe, fedt lavet! Er også for traditionel til, at det skal erstatte vores logo, men ellers kan jeg også virkelig godt lide det.
                    (Et forsigtigt bud: dit hold i Europa er Barcelona).
                    Haha, ja det er det godt nok ikke, men kan da godt se at jeg nok lidt ubevist er blevet lidt inspireret der fra :D
                    We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                      Haha, ja det er det godt nok ikke, men kan da godt se at jeg nok lidt ubevist er blevet lidt inspireret der fra :D
                      Til gengæld kunne man godt bruge elementerne fra dit forslag til logo til et 'officielt' OB-flag. Tænker lidt a la det græske flag med striberne, men med 'OB' og liljen inkorporeret. Vil dog foretrække at det bliver holdt i blå/hvid, uden rød.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment

                      Working...
                      X