Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB 04/12 kl. 14

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Meget enig - hvis KN ryger og JH bliver - hvilken træner for vi så ?
    En træner, der kommer til at lide under smalhals og samarbejde med en elendig sportsdirektør.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Kent har simpelthen sæt AK af og lagt jønnen frem. Ærgerligt med Tingager. OL i midten er jeg sgu ikke helt tryg ved, men det har jeg nu heller ikke været med de andre

Comment

Fin opstilling offensivt, men forstår ikke hvor han skifter to mand i forsvaret. Jeg ved han er tvunget til den ene, men så skulle han have beholdt resten

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
          Fin opstilling offensivt, men forstår ikke hvor han skifter to mand i forsvaret. Jeg ved han er tvunget til den ene, men så skulle han have beholdt resten
          hvor ser i den opstilling??

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Kent har simpelthen sæt AK af og lagt jønnen frem. Ærgerligt med Tingager. OL i midten er jeg sgu ikke helt tryg ved, men det har jeg nu heller ikke været med de andre
            AK har klart fortjent en plads på bænken.....om jönsson så burde spille, tja han skal åbenbart være med - og så har greve vel spillet sig på efterhånden.
            OL i midten....nej men hvem fanden skulle ellers derind?

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Det gør selvfølgelig truppen endnu mere tynd, men er du da tryg ved Tingager?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                hvor ser i den opstilling??
                Er glad at Jønsson er væk fra kanten og AK viste intet de sidste tid. Festersen havde til mindst mange chancer selvom han brændede de, men AK var ja helt anonym. Så er det helt o.k. for mig med Festersen/Jønsson på toppen.
                Når JJT præsterer ikke så skal Nana ind.
                Det er shit med Tingager ude. Lund i cf er en nødløsning vi må leve med idag. Håber JBL er gør det bedre end Pereira på vb. Når jeg kigger på bænken så er der kun en forsvarsspiller mere (Pereira). Håber vi får ingen skade idag -oOg tak til JH og KN for trupsammensætning igen. :-(
                Mit håb er Joan og Gryte. De må gøre forskellen og redde os idag.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det gør selvfølgelig truppen endnu mere tynd, men er du da tryg ved Tingager?
                  Jeg synes Tingager virkelig har spillet sig op de sidste par kampe, han har kæmpet forbilledligt. Han er stadig ung, men jeg ser ham som fremtidens mand i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Jeg synes Tingager virkelig har spillet sig op de sidste par kampe, han har kæmpet forbilledligt. Han er stadig ung, men jeg ser ham som fremtidens mand i OB.
                    Helt enig. Jeg savner ham i opstillingen idag.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Helt enig. Jeg savner ham i opstillingen idag.
                      +1

Comment

Working...
                      X