Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sportschef/træner/spillermøde d. 10/11-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Naturlig er den sportslige situation langt vigtigere.
    Men fik igår min nye Lasse-Nielsen-trøje fra Lech Poznan i Polen. Så måske kunne nogen spørge JH hvornår (eller om) vi får en ordentlig Fanshop igen.
    (Og måske også om trøjeprisen bliver nedsat hvis vi rykker ned). Så kunne jeg overveje hvornår jeg får en ny OB-trøje.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg rigtig gerne ville have mødt op. Jeg er desværre ikke blevet inviteret. Derfor håber jeg, at der er en, som vil stille Jesper Hansen et spørgsmål fra mig?

      Hvorfor kan OB ikke undvære dig?

      Comment


        #63
        Vil gerne have stillet spørgsmålet til både KN og JH :

        Hvilken erkendelse kan vi få :

        1 . Den sportslige ledelse har i meget høj grad fejlvurderet truppens kvalitet .

        2 . Udmeldingerne om tilfredshed med truppen og de erklærede ambitioner var bygget op på håb og dermed været en vildledning overfor omverdenen for at få sponsorere og kunderne ( det der engang var fans ) til at støtte op om klubben ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Der er sikkert andre kortholdere end jeg der har modtaget en mail til et arrangement hvor JH/KN og spillere deltager. Info om klub og status. Rigeligt med tid til spørgsmål, både kritiske og ukritiske besvares.
          Jeg vil gerne opfordre alle, ikke mindst hardcore kritiske i fht. JH og KN til at møde op og stille spørgsmål om klubben
          Jeg er ikke blandt de inviterede, men hvis der er tid til det og nogen der gider tage et par spørgsmål med fra mig så har jeg følgende spørgsmål til JH:

          Spørgsmål:
          1. Bliver der fra klubbens side arbejdet aktivt pt. på en kontraktforlængelse med ElMakrini og hvis ikke, hvorfor?. (Taktisk, økonomisk).

          2. Vi ligger til nedrykning og vi ligner på alle punkter en nedrykker, hvilket jo åbenlyst vil være en katastrofe for klubben, spørgsmålet herfra er om JH og KN lige nu har den samme erkendelse, eller om deres syn på situationen er mere positiv og optimistisk? samt en begrundelse for deres optimisme?. (Samt evt. hvor langt vi skal hen i sæsonen før situationens alvor rigtigt går op for klubben også).

          3. Er der noget som helst konkret nyt ifht udmeldingerne om forbedring af vores træningsfaciliteter?. Eller er det primært en udmelding som kom for at lægge pres på kommunen om hjælp og at klubben nu blot venter passivt på at kommunen kommer til hjælp?.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Spørgsmål:
            1. Bliver der fra klubbens side arbejdet aktivt pt. på en kontraktforlængelse med ElMakrini og hvis ikke, hvorfor?. (Taktisk, økonomisk).
            Det er ikke længere aktuelt at få svar på.
            El-Makrini har lige besvaret dette spørgsmål for et par dage siden. OB arbejder ikke aktivt på en kontraktforlængelse, og Makrini vil ej heller tale kontraktforlængelse i øjeblikket.

            Comment


              #66
              Er der nogen der har lyst til at høre JH om følgende:
              1. "gennem længere tid har du udtrykt i div medier at du ser fremskridt og at vi er på rette vej. på hvilke områder er det mere specifikt du ser de fremskridt? og sammenholdt med hvad?
              2. Kent Nielsen sagde for 3 dage siden i et interwiev med tipsbladet - vi er mange, der har ansvaret for sammensætningen af truppen
              Hvem er disse personer? (da jeg går udfra mange dækker over mere end 2 som er Jh og KN)
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #67
                Spørgsmål:

                Dette møde er jo en god mulighed for fans til måske at få lidt mere indblik og forståelse for tingene... men er det omvendt også en mulighed(og en i vil bruge)for jer til at forstå fans og frustrationer bedre..?
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment

                Working...
                X